En ymmärrä miksi tuomitsin yhden illan jutut joskus. Nehän on ihania
Piristysruiske päivään.
Olin parikymppisenä tosi pikkuvanha, ja ajattelin että seksi kuuluu parisuhteeseen.
Sitten 21-vuotiaana olinkin neitsyt tavatessani mieheni.
Vasta ylikolmikymppisenä eron ja lasten jälkeen, uskalsin kokeilla miltä tuntuu yhden illan juttu tai seksisuhde.
Minulla oli mies, jonka kanssa nähtiin pari-kolme kertaa. Olin tosi arka. Viestit ellen piti sopia kaikki etukäteen, ja että sain pitää toppia seksin aikana.
Siitä sitten rohkaistuin, ja kokeilin paria muutakin miestä. Kyllä täytyy sanoa, että nyt olen ottanut seksuaalisuuteni haltuun.
Nyt tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, mikä on mun vuorovaikutustapa on seksissä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Yhdenillan miehet viis veisaavat naisen nautinnosta.
Älä ota "yhdenillan miestä" vaan mies, jonka kanssa on tuntuu mukavalta baarissa, netissä, missä tapaattekaan, ja ehdota ihan itse sitä panoa.
Liukkaat pleijerit kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sitten vissiin ollut tuuria, kun jokainen yhden illan mies on ottanut nautintoni huomioon. Kaikki he ovat ihan omasta tahdostaankin pitäneet huolta siitä, että myös minä nautin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan nuo yhdenyön jutut olla ihania naisille, mutta miehille ei ole kyllä mitään laadukasta seuraa tarjolla.
Ai ei vai? Olen vahvasti eri mieltä. Tässä keväällä sattumalta tutustuin erääseen naiseen ja hän kyllä osoittautui kyllä oikeinkin laadukkaaksi, jopa niin että ei se sitten yhteen iltaan jäänytkään. Näiden yhden illan "juttujen" kanssa on kyllä helpompi kysyä ja kertoa vähän oudoimmistakin toiveista ja hänen kanssaan fantasiamme / toiveemme oli liki 100% match.
mm.
- Midän pidän että nainen pukeutuu "hepeneisiin" -> hän kertoi että kiihottuu kun pydetään pukeutumaan niihin
- Hän kertoi että on aina haaveillut sidontaleikeistä ja ns. pakko orgasmeista -> minä olin aina haaveillut että saisin sitoa naisen "seksi lelukseni" ja antaa hänelle pitkän nautinnon leluilla ja "pakko" naimalla
- Hän halusi piiskaa, mutta ei niin että jää pitkäaikaisia jälkiä -> minä ihan mielelläni piiskasin hänen pakaransa pinkeiksi
- Minä pidän suihinotoista (eiköhän kaikki muutkin miehet, mutta harvoin olin saanut) -> Hän kertoi että "pakotettuna" saa jopa itse orgasmin, joten suurengas tuli hankintaan....ja uskokaa tai älkää hän sai orgasmeja ottaessaan minulta suihin.
....lista olisi pitkä, mutta kaikkia en nyt luettele. Ainoa mikä ei matchannyt oli anaaliseksi. Minä en tykkää, mutta hän halusi, joten tämä hoidettiin sitten dildolla ja tapilla eikä oikealla kalulla.
....niin kyllä se että kokeilee vähän muitakin piristää parisuhdetta. Just oli juttu jossain päivälehdessä tästä. Ihmistä ei ole luotu elin-ikäiseksi yksiavioiseksi.
Se on vaikea oppia tähän aiheeseen liittyvää uutta, jos aikuisviihteen katsominen, fantasioista puhuminen ja vieraissa käynti on kielletty. Se helposti jää siihen pimeässä lähetyssaarnaajaa seksiin koko elin-iäksi jos koko aihe on parisuhteessa tabu.
Kuluuko puutappi käytössä ja turpoaako se kastuessa?
Joo mulla oli kans nuorempana joku tällainen korkean moraalin ihanne, vaikka en oikein ees ollut kokenut elämää silloin. Ja pitkään suhteeseen tietty heti.
Siitä varmaan sitten tuli tällainen takautuva efekti, että kun yli kolmikymppisenä tajusi kuinka mahtavaa seksiä voi olla olemassa aivan jonkun muun kanssa, niin sitten sitä tuli käytettyä sinkkuaika riehakkaasti läpi. Silloin yksittäiset lyhyet suhteet olivat jopa terapeuttisia!
En sano, etteikö pitkässä suhteessa ole puolensa ja paljon on mahtavia pareja. Mutta harmaan seksielämän kanssa tuskaileville olisi vain ja ainostaan tervettä saada vilaus, mitä aidan takana voi olla.
M40
Olen harrastanut nuorena paljonkin, näin jälkikäteen ajateltuna ei ollut mun juttuni. Tarvitsen tunnesiteen seksiin. Ollaan kaikki erilaisia, mikä toisella toimii, ei toimi toisella. Turha näistä on väitellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan nuo yhdenyön jutut olla ihania naisille, mutta miehille ei ole kyllä mitään laadukasta seuraa tarjolla.
Ai ei vai? Olen vahvasti eri mieltä. Tässä keväällä sattumalta tutustuin erääseen naiseen ja hän kyllä osoittautui kyllä oikeinkin laadukkaaksi, jopa niin että ei se sitten yhteen iltaan jäänytkään. Näiden yhden illan "juttujen" kanssa on kyllä helpompi kysyä ja kertoa vähän oudoimmistakin toiveista ja hänen kanssaan fantasiamme / toiveemme oli liki 100% match.
mm.
- Midän pidän että nainen pukeutuu "hepeneisiin" -> hän kertoi että kiihottuu kun pydetään pukeutumaan niihin
- Hän kertoi että on aina haaveillut sidontaleikeistä ja ns. pakko orgasmeista -> minä olin aina haaveillut että saisin sitoa naisen "seksi lelukseni" ja antaa hänelle pitkän nautinnon leluilla ja "pakko" naimalla
- Hän halusi piiskaa, mutta ei niin että jää pitkäaikaisia jälkiä -> minä ihan mielelläni piiskasin hänen pakaransa pinkeiksi
- Minä pidän suihinotoista (eiköhän kaikki muutkin miehet, mutta harvoin olin saanut) -> Hän kertoi että "pakotettuna" saa jopa itse orgasmin, joten suurengas tuli hankintaan....ja uskokaa tai älkää hän sai orgasmeja ottaessaan minulta suihin.....lista olisi pitkä, mutta kaikkia en nyt luettele. Ainoa mikä ei matchannyt oli anaaliseksi. Minä en tykkää, mutta hän halusi, joten tämä hoidettiin sitten dildolla ja tapilla eikä oikealla kalulla.
Mikäs yhdenillan juttu tämä siis oli? Kesti pitkään ja silti pidät yhdenillan juttuna???