Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi tuomitsin yhden illan jutut joskus. Nehän on ihania

Vierailija
19.03.2023 |

Piristysruiske päivään.
Olin parikymppisenä tosi pikkuvanha, ja ajattelin että seksi kuuluu parisuhteeseen.
Sitten 21-vuotiaana olinkin neitsyt tavatessani mieheni.

Vasta ylikolmikymppisenä eron ja lasten jälkeen, uskalsin kokeilla miltä tuntuu yhden illan juttu tai seksisuhde.

Minulla oli mies, jonka kanssa nähtiin pari-kolme kertaa. Olin tosi arka. Viestit ellen piti sopia kaikki etukäteen, ja että sain pitää toppia seksin aikana.

Siitä sitten rohkaistuin, ja kokeilin paria muutakin miestä. Kyllä täytyy sanoa, että nyt olen ottanut seksuaalisuuteni haltuun.
Nyt tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, mikä on mun vuorovaikutustapa on seksissä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu ei silleen satu kuin vaikka 5 vuoden juttu. 

M

Vierailija
2/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinpä, ei se järvi soutamalla kulu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas päätin antaa mahdollisuuden ja lopputuloksena ihan helvetin paha olo jokaisen jälkeen. En aio enää harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella.

Vierailija
4/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinpä, ei se järvi soutamalla kulu :)

Joo vaihtelu virkistää. Minäkin oon jyystänyt jo yli 400 pimppiä eikä vieläkään kyllästytä.

M45

Vierailija
5/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Christian-Heljanko-houkutteli-Iida-Vainio…

Ei kulu järvi soutamalla, tietää Sointu Borg. Sen tietää myös Christian Heljanko, joka houkutteli alaikäisen tytön hotellihuoneeseensa ja polki tätä kuin tulpatonta mopoa.

17-vuotiaita saa laillisesti panna jos on suostumus eikä ole valtasuhteessa. Likka tuossa vaan kultaa kaivelee.

Vierailija
6/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kulu järvi soutamalla, tietää Sointu Borg. Sen tietää myös Christian Heljanko, joka houkutteli alaikäisen tytön hotellihuoneeseensa ja polki tätä kuin tulpatonta mopoa.

17-vuotiaita saa laillisesti panna jos on suostumus eikä ole valtasuhteessa. Likka tuossa vaan kultaa kaivelee.

No ei ole terve sellainen mies, joka lähtee alaikäisiä panemaan.

Vierailija
7/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos sinulla oma tytär? Mitäs tuumisit, jos saisit tietää, että joku christianheljanko pumppaa tyttöäsi hotellissa?

Vierailija
8/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos sinulla oma tytär? Mitäs tuumisit, jos saisit tietää, että joku christianheljanko pumppaa tyttöäsi hotellissa?

Ei ole. Pointsit sille joka saa seksikkään 17 vuotiaan pumpattavaksi! Itse paneskelin useinkin joskus 23 vuotiaana juurikin 15-17 vuotiaita mimmejä pikkukaupungissa, tytöhän vaan tykkäsivät kun hieman vanhempi ja komea mies opasti seksin saloihin.

Vierailija
9/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nyt 10v yhdessäolon jälkeen 36-vuotiaana sinkkuna on kyllä ihanaa saada seksiä millään lailla sitoutumatta mihinkään. En kaipaa yhtään pidempiä suhteita nyt ja tuskin vähäännaikaan. Näin saa myös itse määrättyä kuinka paljon ja kuinka usein.

Vierailija
10/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on aikansa.

Vierailija
11/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikelle on aikansa.

Eihän ole. Esimerkiksi alaikäisiin sotkeutumiselle ei koskaan "ole aikansa".

Vierailija
12/29 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikelle on aikansa.

Eihän ole. Esimerkiksi alaikäisiin sotkeutumiselle ei koskaan "ole aikansa".

Juu juu. Tiesit hyvin mitä tarkoitin. Älä jaksa.

Vierailija
13/29 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Tylsäelämä? (Kun itse) en ko.asiaa mitenkään seksuaalisesti ajattele. Ei tarvitse 'harrastaa' mitään tollaisia tylsän'elämän piristyksiä'. Ei kai kenenkään?

Vierailija
14/29 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsispä itekin Heljangon poljettavaks ja pumpattavaks johonkin hotelliihuoneeseen... Tosi seksikäs, komee ja haluttava jääkiekkoilija.

Vierailija
15/29 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo vielä tossa pisteessä kun ei ole sitä vakikumppaniakaan vielä löytynyt :D Mut ehkä sille on syy, enkä sitten kai olekaan parisuhdeihminen. Puhtaat yy-jutut kuulostaa mulle liialta, mut joku fwb systeemi vois ehkä joskus toimia. Tai sitten ei. :D

Vierailija
16/29 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole terve sellainen mies, joka lähtee alaikäisiä panemaan.

Miten niin ei ole? Jokaisella on oikeis toteuttaa seksuaalisuuttaan. Taidat olla jo elähtänyt ja kateellinen vanha akka.

Vierailija
17/29 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas päätin antaa mahdollisuuden ja lopputuloksena ihan helvetin paha olo jokaisen jälkeen. En aio enää harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella.

Mikä sen aiheuttaa? Mitä niin traumaattista siinä on?

Vierailija
18/29 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nuo yhdenyön jutut olla ihania naisille, mutta miehille ei ole kyllä mitään laadukasta seuraa tarjolla.

Vierailija
19/29 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut yhden illan juttuja kymmenkunta vuotta. Kun tapaan kivan tyypin baarissa tai netissä tai missä ikinä, on kivan illan päätteeksi kiva kruunata se seksillä. Tykkään seksistä ja ihan paria poikkeusta lukuun ottamatta heilatkin ovat olleet kiinnostuneita.

Minäkin olen oppinut paljon seksuaalisuudestani kun olen päässyt kokeilemaan erilaisten ihmisten kanssa. Kun tuon itse peliin puoleltani "hyvää seksiä", siis sitä mitä haluan, lähtee toinen lähes aina mukaan. Tosi harvoin toinen on halunnut niin eri asioita tai ollut niin lukossa että olisi ollut tosi huonoa. Ei tietysti aina tajunnanräjäyttävääkään, mutta ei edes itsetyydytys aina onnistu.

Olen aika tunneihminen joten kyllä rakkaussseksi on jotain aivan muuta kuin yhden illan jutut, mutta minusta ne ovat omalla tavallaan ihania. Ja tosi hyvien tyyppien kanssa olen päässyt intiimiin tilanteeseen.

N

Vierailija
20/29 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan nuo yhdenyön jutut olla ihania naisille, mutta miehille ei ole kyllä mitään laadukasta seuraa tarjolla.

En ole tullut ajatelleeksi.

Naiset karttavat yhden illan juttuja vaikka heillä on mahdollisuus valita mies jonka kanssa sujuu. Keskivertomiehellä paljon vähemmän mahdollisuuksia löytää kiva tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme