Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Lintilän lähipiiriläiset vihjaavat, että Tukholman "pikkuserkku" olikin kakkosvaimo

Vierailija
19.03.2023 |

Ministeri Lintilän lähipiiriläiset vihjaavat, että Tukholman "pikkuserkku" olikin todellisuudessa kakkosvaimo, kertoo Seiska.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Ministeri-Mika-Lintilan-kohu-paisuu-Oliko…

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä analysoin näin; vaimon kanssa suhde hiipunut jo aikoja sitten ja vaimo tietoinen kakkosvaimosta. Varmaan hyväksyykin sillä ehdolla, että julkisuuteen asia ei saa tulla eikä vaimoa saa nöyryyttää. Ja nyt se sitten tulee julkisuuteen ja hätävalhetta pukkaa. Jos heillä on tällainen järjestely niin mulle se on ihan fine, kunhan kaikki hyväksyy meiningin niin silloin ei kukaan säry. Minä en rupea päsmäämään ihmisten suhteita enkä hyväksy että kukaan tulee mulle määräämään miten minun pitää elää.

Vierailija
42/47 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aloitus tuli Vasemmistoliitosta

Eiköhän se tule keskustasta. Vaasan vaalipiiristä tippuu kovan luokan keskustalaisia, ja nyt kamppaillaan siitä, kuka tippuu ja kuka menee läpi. Kepu pettää aina, myös omansa.

Vierailija
44/47 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä

Sitä väliä, että tällainen valehteleva ketku ei ole sopiva hoitamaan Suomen yhteisiä asioita!

Vierailija
45/47 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aloitus tuli Vasemmistoliitosta

Eiköhän se tule keskustasta. Vaasan vaalipiiristä tippuu kovan luokan keskustalaisia, ja nyt kamppaillaan siitä, kuka tippuu ja kuka menee läpi. Kepu pettää aina, myös omansa.

Etenkin omansa. Edes perhe, vaimo ja lapset eivät merkkaa näillä hyväkkäille taikinanaamoille mitään.

Minäminäminäminäminäminäminäminä!

Vierailija
46/47 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toki Mikan kannalta, että olikin "vaimo" eikä esim. vieraan vallan prostituoitu... ;)

Vierailija
47/47 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkku tai hänen vetäminen on noloa kun taatusti koko suku kampaa mahdolliset serkut ja keneen sopii, että on ollut hiljan hautajaiset?

Eikö joku voi paljastaa onko sellaiset ollut?