Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Ajeletko, sokeroitko, epiloitko tai nypitkö KAIKKI karvat naamasta? Myös leukaperistä?

Vierailija
19.03.2023 |

Joka kerran kun telkasta tulee se Flawless tjsp mainos, mietin, olenko ainoa naisoletettu tällä pallolla, joka ei voisi kuvitellakaan poistavansa kaikki karvat naamastaan.

Olenko ainoa?

Toki suun ympäriltä nypin joskus tummempia yksittäisiä karvoja, mutta haituvia en nypi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua höylällä ajelevia naisia. Miehet ajavat partaa.

Vierailija
2/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas näin pössö aloitus? 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyppii takapuolestani

Vierailija
4/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin, mutta en poista kulmakarvoja, silmäripsiä enkä poskiuntuvia.

Vain viikset ja parta saavat kyytiä.

Vierailija
5/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kasvoissa karvoja. Pitäs varmaan suurennuslasilla kytätä. Sheivaan kainalokarvat.

Vierailija
6/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy kasvoissa karvoja. Pitäs varmaan suurennuslasilla kytätä. Sheivaan kainalokarvat.

On toki kulmakarvat.

Vierailija
7/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin joka päivä koko naaman irti ja laitan sitten uuden tilalle. 🤣🤣😂😂

Vierailija
8/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kovin karvainen ole mutta käyn kosmetologilla sokeroittamassa sääret.

Vierailija
9/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas näin pössö aloitus? 🥱

Heräsitkö väärällä jalalla? Mikä aloituksessa on vikana??? Pitäiskö aina keskustella vain laihduttamisesta, julkkiksista, tai puolison mahdollisesta pettämisestä?

Vierailija
10/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääret on jotenkin "itsestään selvyys", mutta naaman karvat....?

ap

Vierailija
11/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aito blondi, joten minulla on kasvoissa vain muutama ohut vaalea haituva. Viiksikarvoja en näe edes kovassa valossa ainuttakaan. Säärikarvat ja kainalokarvat ovat vaaleita myös, mutta ne epiloin. Karvoitus ei ole runsasta.

Vierailija
12/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea - onneksi, sillä minulle kasvaa valtavan pitkiä leukahaivenia ja huulten reunoille karvoja. Myös kaulalta löytyy kolmen sentin suikeroita. Leikkaan saksilla ja joskus pyydän miestäni ajamaan koneella, kun olen menossa silmälääkäriin tms.,missä joku katselee läheltä.

Vierailija
13/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppiminen on mulla joka toinen päivä.

Hyvin vaalea Iho ja hyvin tummat karvat

Ärsyttävää, että ne näkyy jo niin pieninä, ettei tartu pinsettiin vielä.

Vierailija
14/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn sokerimassa kosmetologilla ylähuulen päältä. Loppui siihen tuo karvojen kasvaminen. Voin suositella. Leukaan tulee pari karvaa jotka nyppään pinseteillä aina pois. Ne on ikäviä kun ovat niin tummia.

Vierailija
15/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tumma. Ei ole kasvoissa karvoja. Epäilen sen johtuvan siitä, että olen aika luomu, enkä ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ym. Ikää on melkein 60.

Vierailija
16/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään aamuisin partahöylällä ja parranajogeelilla. Siihenhän ne on tarkoitettu.

Vierailija
17/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tumma. Ei ole kasvoissa karvoja. Epäilen sen johtuvan siitä, että olen aika luomu, enkä ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ym. Ikää on melkein 60.

Teoriasi ei päde. Minulla kasvaa paljon karvaa ylähuulessa ja nykyisin leuassakin. En ikinä ole syönyt mitään hormonivalmisteita eikä minussa muutenkaan ole mitään ei-luonnonmukaista esim. täyteaineita tms. 

N39

Vierailija
18/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikki, mutta itse nypin, koska parrakkaana ja viiksekkäänä naisena oleminen ei ole minun juttuni. Kulmakarvojen toki annan olla. 

Vierailija
19/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääret on jotenkin "itsestään selvyys", mutta naaman karvat....?

ap

Karva kuin karva. Kaikki meistä ei nauti siitä, että naamassa rehottaa karvaa kuin miehellä. 

Vierailija
20/22 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht blondi, ja kasvoissa on hieman vaaleaa "untuvaa" mutta en sitä ajele koskaan pois. Ei juuri erota (ellei esim. auringonvalossa tarkkaan/läheltä katso) niin en ole nähnyt tarpeelliseksi.

Loppukesästä ehkä vähän paremmin, samoin kun vaaleat käsikarvatkin, kun iho ruskettunut. Käsissä on itse asiassa todella paljon ohkaista hentoista karvaa, mutta se ei näy, pl. tuo loppukesä.

Säärikarvat oli ennen vaaleat, nyt iän myötä hieman (osa, ei kaikki) tummuneet, sääret ajelen säännöllisen epäsäännöllisesti, kesällä useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä