Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerää ja Skannaa palvelu

Vierailija
19.03.2023 |

Onko kokemuksia? Omassa Prismassa / työpaikassani se alkaa nyt ensi viikolla. Eli asiakas voi siis itse skannata tuotteet jo kerätessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä. Maksat ensin ryöstöhinnan ja sitten teet vielä töitä ilmaiseksi kaupan omistajalle. Ei kiitos.

Vierailija
2/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin kätevä, kun ostokset saa pakata suoraan kasseihin. Ei tarvi jonotella kassoilla. On helppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todella kätevältä. Varsinkin jos on isot ostokset. Prismahan sitä itse on myös hehkuttanut, kuinka tykätty palvelu / pilotti on ollu. Ja senhän takia se nyt laajenee tosi moneen prismaan

Vierailija
4/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään tuota aina kun käydään prismassa. Menee paljon vähemmän aikaa kauppaan kuin ennen.

Vierailija
5/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä tuota poistatte aika monta työpaikkaa.

Vierailija
6/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämällä tuota poistatte aika monta työpaikkaa.

Tämäpä. Jos nyt esim jo lähi aikoina skannerit ovat käytössä kaikissa Prismoissa, ja ne ovat tosiaan koko ajan asiakkaiden käytössä, ja jos joku esim 10% päivän asiakkaista käyttää aina skannerii ja/tai pikakassaa, niin jokainen kai ymmärtää ettei 10 % enempää työntekijöitä silloin tarvitaan vaan se on just päinvastoin, prismassa vähenee kassat / työpaikat se on päivänselvä.

Vierailija
7/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän itsepalvelua jos on joku pikaostos, yksi tai kaksi tavaraa. Muuten käytän aina normikassaa, koska se on paljon mukavampaa ja nopeampaa useamman tuotteen kanssa.

Vierailija
8/17 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tuosta palvelusta kun voi nakella suoraan tavarat kassiin.

Vierailija
9/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataanko noiden kerää ja skannaa palvelun käyttäjien touhuja esim. jostain kameroista? Minulta on silloin tällöin tarkastettu muutama tuote kassalla, mutta ei koskaan koko kassia. Kai se jollain tavalla muutenkin varmistetaan ettei ihmiset vaan lapa tavaraa kassiin piippaamatta niitä?

Vierailija
10/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurataanko noiden kerää ja skannaa palvelun käyttäjien touhuja esim. jostain kameroista? Minulta on silloin tällöin tarkastettu muutama tuote kassalla, mutta ei koskaan koko kassia. Kai se jollain tavalla muutenkin varmistetaan ettei ihmiset vaan lapa tavaraa kassiin piippaamatta niitä?

Tarkastuksia tehdään satunnaisotannalla. Silloin kasseista poimitaan 3, 5 tai 7 tuotetta ja skannataan ne.

Yleensä valitsevat kalliita tuotteita ja/tai kassin pohjalta.

Vierailija
11/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prismassa ollut jo vuosia, mutta en ole kokeillut.

Vierailija
12/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää ja näillä hinnoilla jätän aina kalleimmat tuotteet skannaamatta.

Vierailija
13/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[...] sitten teet vielä töitä ilmaiseksi kaupan omistajalle.

Eli itsellesi, jos olet osuuskaupan jäsen.

Vierailija
14/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varkaudet ja hävikki on laitettu jo hintoihin. Laskeneet paljon pöllitään, ja sen verran korottaneet yleisesti hintoja ettei tule takkiin vaikka hävikkiä tulee ja mitä enemmän tulee niin sen mukaan nousee hinnatkin

Vierailija kirjoitti:

Kätevää ja näillä hinnoilla jätän aina kalleimmat tuotteet skannaamatta.

Vierailija
15/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuohon koske, jos tuon kanssa tekee mokan niin se katsotaan suoraan näpistelyksi. Tai voihan toki laitekin sekoilla ja jättää jotain kirjaamatta, mutta sitä nyt ei usko kyllä kukaan.

Vierailija
16/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupas kyllä ne huomannut ja nähnyt käytettävän mut en oo aatellu et mihin/miten ne maksetaan.

Vierailija
17/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä väheni kuukausittaiset ruokakulut syys-marraskuussa inflaation verran tuon avulla, joten vahva suositus täältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme