Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla ihastunut täysin tuntemattomaan ihmiseen?

Vierailija
18.03.2023 |

Oletteko kokenut? Jotain selittämätöntä sähköä voi näköjään aistia..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihanaa. Saisipa vielä kokea sen, :)

Vierailija
22/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut monta kertaa ja sitten nähnyt vaivaa saadakseni tämän ihmisen suhteeseen, pari kertaa onnistunutkin. Muuten kiva, mutta siinä tosiaan ihastuu täysin omaan keksittyyn mielikuvaansa toisesta, eli kaikkeen muuhun kuin mitä se ihminen oikeasti on. Sitten tutustuessa se ihminen haisee väärältä, puhuu väärin, ajattelee ja toimii aivan erilailla, on ihan kaikin puolin muuta kuin mitä hänestä kuvitteli. 

Tää on niin totta! Siksi päätön rakastuminen ihmiseen jota ei koskaan ole esimerkiksi oikeasti tavannut on aivan järjen vastaista mut sellaistakin on tapahtunut. Siinä tosiaan vaan ihastuu ja rakastuu omaan ajatukseen ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä korrekti kutsusignaali niin ilmestyn yöllä.

Vierailija
24/26 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ihastuminen ja rakastuminen on täysin järjenvastaista. Mut just siks niin ihanaa.

Vierailija
25/26 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep tiedän tunteen.

Eräs henkilö on ollut mielessä päivittäin jo pidemmän aikaa.

Olen toivottoman rakastunut häneen.

Vai että ihan rakastunut. Taisi lipsahtaa pieni valhe. Nyt on kyse ihastumisesta.

Vierailija
26/26 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. En tunne häntä ollenkaan (edes nimeltä!) mutta nähdään ihan vaan satunaisesti ohimennen töissä. En ole koskaan jutellut mitään (ehkä pitäisi). Joku kuitenkin hänessä viehättää ja huomaan pitäväni hänestä aina vaan enemmän. En edes ihastu kovin helposti. Ja ihan sinkku ja muuten normaali työssäkäyvä mies olen. Oletko ap koskaan lähestynyt häntä? Vai estääkö joku sinua tekemästä niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi