Onko Suurmestari jonkun mielestä hauska?
Se kai sen tarkoitus on. Huonoin "huumori"ohjelma ikinä.
Kommentit (105)
Suomalainen versio, ei. Brittiläinen, kyllä. Se on parhaimmillaan suorastaan hulvaton.
Nauroin kippurassa kaudelle, jolla oli Roni Back
Vierailija kirjoitti:
Nauroin kippurassa kaudelle, jolla oli Roni Back
Koska sillä ei ollut mielikuvitusta yhtään ja otti kaiken kirjaimellisesti? Myötähävettävä kausi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen versio, ei. Brittiläinen, kyllä. Se on parhaimmillaan suorastaan hulvaton.
Minä taas tykkään suomalaisesta enemmän. Yleensä tykkään brittiläisestä huumorista mutta tässä ohjelmassa brittiversio on minusta teennäinen.
Minä tykkään. Pidän tilannekomiikasta.
Esim Putous ei uppoa minuun.
Suomalainen Suurmestari on taatusti maailmankaikkeuden tylsin ja surkein ohjelma.
Kun ei nykyään tule muuta kuin ohjelmia joissa julkkikset hupailevat keskenään. Toiselta kanavalta Suurmestari ja toiselta samaan aikaan Farmi. Parhaillaan tulee Kuutamolla ja kohta alkaa uusi Tähdet Tähdet -kausi. 🥱
On kyllä niin tylsä ohjelma. Aivan turha, pitäisikö tämän olla hauska? Voi tsiisus.
Ei tämä kausi. Edellinen oli paras. Jukka hilden oli makee;)
Ensimmäinen kausi oli tosi hauska. Nämä seuraavat ei enää niin hauskoja. Tehtävät on tylsempiä.
Mutta tykkään silti katsoa.
Niitä harvoja viihdeohjelma jotka on harmittomia ja jossa ei pilkata ketään. Ja jossa alapäähuumori ei ole pääasia.
Varmaan sen typerän juontajan mielestä joka nauraa omille jutuilleen aina.
Tuollaiseen olisi itse hauska osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei nykyään tule muuta kuin ohjelmia joissa julkkikset hupailevat keskenään. Toiselta kanavalta Suurmestari ja toiselta samaan aikaan Farmi. Parhaillaan tulee Kuutamolla ja kohta alkaa uusi Tähdet Tähdet -kausi. 🥱
Niinpä ja suurmestari on ainoa mitä viitsii katsoa.
Ruotsalainen on vielä surkeampi kuin suomalainen versio. Aikaisemmat suomalaiset olivat kyllä parempia kuin tämä-
Yksi harvoista joka vielä naurattaa
Aivan järkyttävä tylsä mukahauska ohjelma.