Mies osti tonnikalahiutaleita öljyssä
tietää että mä en voi niitä sietää, kun ne on sellaista pelkkää öljymössöä. No, teen sille huomenna makaronitonnikalahiutaleöljymössöä ja itselleni teen ihanan tulisen makkarakastikkeen.
Kommentit (24)
Minun mies ostaa sellaista tonnikalaa kuin haluaa itse syödä. Olen kalalle allerginen, joten en syö enkä tee kalaruokia. Voin sentään olla kotona, mutta en keittiössä, kun hän niitä kalaruokiaan kokkaa.
Hyvää se on, ne hiutaleet öljyssä. Mukava lisä mihin vaan ruokaan. Enemmän siinä on kalaa kuin öljyä. Lapsellista vinkua muuta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt leivän päällä margariinia enkä voita, siis ylös tulee (olen 50v).
Joskus iskee hirmuinen himo paahtoleipään paahdettuna ja päälle tonnikalapaloja öljyssä. Kaadan osan öljystä kyllä pois.
Niitä hiutaleita en pysty syömään kun minusta sinne tungettu kaikkein ällöimmät "palat".
Niihin hiutaleisiin tosiaan jauhetaan ne huonommat palat. En syö minäkään.
Kertokaa nyt miksi olen muka veemäinen? Siksikö kun teen miehelle haluamaansa ruokaa siitä tonnikalamössöstä ja itselleni jotain muuta? Kumpikin saa mieleistään ruokaa niin siksi olen veemäinen, niinkö? Ihme logiikkaa täällä.