Teetkö jotain salaa kumppaniltasi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut syödä salaa.
Äsken vedin muutaman kylmän nakin, kun lähti ulos.
Nyt mies on muutaman tunnin menossa, ja söin ison annoksen spagettia ja kastiketta. Jospa se ei tajua eilisen ruoan häviämistä kun ei ole siihen itse koskenut.
Syön karkkeja
Juon kuohuviiniä aamiaiseksi
Masturboin
Rattiraivoan
Nappasin postista hänelle auton omistajana rekkarin perusteella tulleen ajamani ylinopeussakon josta en selvinnyt rikesakolla vaan jouduin hakemaan kyttikseltä päiväsakot. Eipä onnistu enää kun sakot tulevat hänelle suoraan sähköisesti. Maksan ja häpeän. Tuhma!
Vierailija kirjoitti:
Syön karkkeja
Juon kuohuviiniä aamiaiseksi
Masturboin
Rattiraivoan
Nappasin postista hänelle auton omistajana rekkarin perusteella tulleen ajamani ylinopeussakon josta en selvinnyt rikesakolla vaan jouduin hakemaan kyttikseltä päiväsakot. Eipä onnistu enää kun sakot tulevat hänelle suoraan sähköisesti. Maksan ja häpeän. Tuhma!
Rattiraivoajat eivät ole terveitä.
Syön jo enemmän kuin muuten ehkä söisin, pakko syödä varmuuden vuoksi kun hän on poissa, kun ei koskaan tiedä uskaltaako syödä kun on nälkä, tai jaksaako odottaa hänen nukkumaanmenoaan. Annoksissa pitää pihistellä hänen nähtensä, eikä kai saa syödä useammin kuin kerran päivässä.
Itse se napostelee jatkuvasti, vaikkei oikein oikeaa ruokaa syökään.
T. se salasyöjä
En. Puhelen yksikseni kyllä kaikenlaista kun olen yksin. Mutta ei ole mitään tekemistä minkä tekemisestä hän ei tietäisi
- Masturboin
- Käyn grillillä / mäkkärissä
- Käytän kannabista, toki joskus myös ihan julkisesti
- Autan salaa lapsiani
Voitin paljon rahaa hänen tietämättään, vaikka hän oli silloin samassa huoneessa ja sitten pikkuhiljaa hävisin ne, hänen tietämättään ja silloinkin hän oli monesti vain parin metrin päässä.
Naapurin isotissi Tiina ja minä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Petän työkaverini kanssa.
Ei ole mitenkään ihmeellistä näin jo vuonna 2023.
Aika moni pettää.
En oikeastaan paljon mitään, mutta kuitenkin joskus jotain.
Kun mies on esimerkiksi mökillä, niin käyn hakemassa vaikka Kung food pandasta jättimäärän sapuskaa ja syödä sitä telkkarin ääressä katsoen samalla jotain vähemmän laadukasta tositv-sarjaa tai leffaa. Saatan myös huudattaa jotain musiikkia ja laulella mukana.
Miehen ja perheen ollessa kotona en viitsi tehdä niin.