Olisitko kiitollinen jos saisit itse tehtyä mämmiä lahjaksi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Se olisi ihanaa, koska en ole koskaan kotitekoista syönyt. Kova työ tehdä kotona mämmiä.
Niin muuten on, koska pelkästään sen ruispuuron peseminen kattilasta ja kauhoista on yhtä tuskaa.
Mämmi on hyvää mutta ostan kaupasta
En, koska en usko sen olevan hyvää. Tykkään Kymppimämmin mämmistä, mutta kotitaloustunnilla tehtiin aikoinaan itse mämmiä ja se oli huomattavasti pahempaa mitä Kymppimämmin.
Tottakai. Haistaisin tosin ensin, että tietäisin sen tosiaan olevan mämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina mämmi koska tahansa mielummin kuinVITUNvillasukat
Ota ne lääkkeesi ja laita ne VI*UN villasukat jalkaasi. Hyvää yötä 😘
Ihmettelisin, ja saattaisi jäädä syömättä. Onhan tuo nyt todella outoa antaa jotain itsetehtyä mämmiä ilman että kysyy luvan tuoda.
Olin lapsi 60-luvulla ja mummo teki mämmiä. Söin sitä raakana ennen paistamista. Tuloksen voitte arvata. En ikinä osta mämmiä.
Kiittäisin kauniisti, mutta roskiin se valitettavasti menisi.
En olisi kiitollinen. Kuten en mistään muustakaan mitä lahjojen nimellä kotiini tuodaan.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en usko sen olevan hyvää. Tykkään Kymppimämmin mämmistä, mutta kotitaloustunnilla tehtiin aikoinaan itse mämmiä ja se oli huomattavasti pahempaa mitä Kymppimämmin.
Varmasti on ollut pahaa mämmiä, jos se on parissa tunnissa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Kiittäisin kauniisti, mutta roskiin se valitettavasti menisi.
Voi myös kieltäytyä kauniisti, että ruokaa ei laittettaisi roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ummetukseen.
Syö lakritsia ja ruisleipää sekä juo kahvia ja cokista, niin suoli toimii.
En syö mämmiä, kerran lapsena maistoin ja siinä se. Yleensä syön kaikkea mutta mämmi ja lehmänmahasta tehty kastike ovat sellaisia, joita en kertakaikkiaan voi syödä tai edes maistaa enää ikinä.
Se olisi ihanaa, koska en ole koskaan kotitekoista syönyt. Kova työ tehdä kotona mämmiä.