Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies alkaa kaljuuntua sanotaan, että kannattaa ajaa kaikki pois näyttääkseen paremmalta

Vierailija
18.03.2023 |

mutta rehellisyyden nimissä kun katsoo vaikkapa Juha Tapion, Andre Agassin tai Hans Välimäen kuvia ajalta jolloin heillä oli vielä hiukset päässä niin kyllähän nuo kaikki näytti silloin paremmalta kuin hiusten ajamisen jälkeen

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ihan nuori mieskin tuossa yllä, siis se eka tupeevideo. Mun mielestä tuo mies on hyvä esimerkki miehestä joka näyttää todella kuumalta kaljuna. Salille ja vähän lihasta ja lopputulos on ihan aikuisten oikeasti miehekkäämpi ja seksikkäämpi kuin mikään Veeti-kampaus mitä ne sille siinä sovitteli.

Vierailija
42/46 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ihan nuori mieskin tuossa yllä, siis se eka tupeevideo. Mun mielestä tuo mies on hyvä esimerkki miehestä joka näyttää todella kuumalta kaljuna. Salille ja vähän lihasta ja lopputulos on ihan aikuisten oikeasti miehekkäämpi ja seksikkäämpi kuin mikään Veeti-kampaus mitä ne sille siinä sovitteli.

.

Voi olla hyvinkin näin. Mutta enemmänkin se, että tupeen käyttö ei saisi olla noloa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset on sitä mieltä - enkä sano edes että näin on mutta hypoteettisesti -, että tupee on huono ja kalju parempi, niin mitä järkeä sitä asiaa vastaan on taistella? On helpompaa elämäkin tupeeta, oon ymmärtänyt että se hiostaa.

Minä olin tosi ihastunut kaljuun mieheen, mutta se oli 8 vuotta nuorempi niin ei.

Vierailija
44/46 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet on ihania ja lihavat naiset ne vasta kauniita onkin. Kaljun voi helposti korvata tupeella. Ainoa jos jää siitä kiinni niin se on ero sitte.

.

Eli yhden illan hoitoihin just hyvä

Koska naisethan ovat aitoja

Vierailija
45/46 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on ollut pahasti kaljuuntunut jo nuorena parikymppisenä ja nyt kolmekymppisenä kaljuuntuminen on tullut päätteeseensä, eli on samalla tavalla kalju kuin Välimäki. Sivuilta hiukset ovat tavallisen tuuheat. Miehelläni, kuten Välimäelläkin on korkea otsa ja mielestäni tuollainen päällyskalju vain korostaa sitä. Otsa näyttää kaksi kertaa isommalta mitä se on. Tätä en tietenkään sano ääneen, mutta toivoisin itsekin, että mieheni uskaltaisi päästää haivenistaan eroon ja ajaisi rehellisen kaljun.

Vierailija
46/46 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet on komeita jopa seksikkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän