Ollaankohan vaimon kanssa sekopäitä? tykätään kusileikeistä
Tykätään kumpikin päällemme kusemisesta. Vaimo tulee missä missäkin päällä ja kusee mulle suuhun ja kullini päälle, sitten vuorostani kusen häneen pilluun ja rinnoille. Onko tämä ok vai pitäiskö mennä kallonkutisijalle?
Kommentit (19)
Tuskin nyt ihan kallonkutistajalle sentään. Minä pyydän vaimoa välillä kusemaan kullin päälle saunoessamme ja siis pesuhuoneessa tietenkin ja minä runkkaan samalla. Upeeta antaa kusisuihkun laukaista räjähtävä kulli ja antaa sen vaan roiskia spermat runkkaamatta siinä vaiheessa. Lapsiperheessä on aika välillä tosi kortilla niin välillä pyydän häntä pisulle vessaa ja katselen samalla runkaten. Parasta on kun hän menee pöntölle väärinpäin, eli rinnat vesisäiliöön päin. Selkä kaarelle ja pikku pylly on ihanasti pystyssä. Tästä saa kullin myös pissasuihkun alle ja spermat ja pissat menee kätevästi pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Pönttööpäisyyttä on. Kuvottavaa Ei tulis
mieleenkään
Kuvattavaa!
- Minä pidän sisempien häpyhuulien välistä lentävästä virtsasuihkusta.
M48, guru
Olen mennyt astetta pitemmälle. Kerään naisystäviltäni lasipurkkiin kusta ja toiseen kakkaa. Kotona lisään kusta koskikseen ja kakasta teen koskiksen kanssa kakkalikööriä.
Niitä juon ja runkkaan samalla. Suosittelen kokeilemaan.
Ihan vaniljatouhuja tälläset jo nykyään. Kakkaseksiäkin moni jo harrastaa. Tabuja ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaniljatouhuja tälläset jo nykyään. Kakkaseksiäkin moni jo harrastaa. Tabuja ei enää ole.
On tabuja;
Sisempien häpyhuulien koko.
- Millaiset sinulla tai puolisollasi on?
- Kenelle olet / olette kertoneet niiden koosta?
Pieruleikkejä oli jo lapsina. Olen jatkanut aikuisena gay-kavereitteni kanssa porukassa pieruleikkejä. Korona heikensi hajuaistiani välillä, mutta nyt se on entisensä ja nautin taas täysipainoisesti.
Me myös harrastetaan pesuhuoneessa pissaleikkejä. Ovi lukkoon, rouva kontilleen, spekulalla peppureikä auki ja kusta suuhun, pilluun ja peppuun.
Kun pieruleikitkin ovat alkaneet tätänykyä kiinnostaa,niin on syytä antaa hyviä valmistautumisohjeita. Muutamana edellisenä päivänä pieruleikkipäivän lisäksi on hyvä syödä rikkipitoisia aterioita. Hernekeittoa palkokasveja,selleriä, parsaa, sipulia, kananmunia. Jos on laktoosiintolerantti niin maitoa lisäksi. Näillä saa lisättyä kaasutuotantoa ja mahtavia hajuja,joita kelpaa haistella.
Onko peräaukkoon kuseminen vaarallista peräsuolen limakalvolle?Onko tutkimustietoa asiasta? En uskalla harrastaa ennenkuin on kunnon tietoa.
Eilen tarjosin saunan jälkeen miehelle kultaiset suihkut. Oli kulli ihan kivikova sen jälkeen kun pantiin.
Lissu X kirjoitti:
Eilen tarjosin saunan jälkeen miehelle kultaiset suihkut. Oli kulli ihan kivikova sen jälkeen kun pantiin.
Aika typerää toimintaa... kusta toisen päälle!
Eikö muuta nautintoa elämässä ole
Tänään join aamusta miehen kuset, ihanasti voimaannutti näin sunnuntaina. Kiva lähteä maanantaina ja mennä eteenpäin #eteenmäisyys
Meillä vaimo tykkää kun paskon sen suuhun ja rinnoille. Itse en tykkää syödä paskaa kun vaimon ruoat muutenkin maistuu siltä.
Kyllä se alkaa olla uusi normi. Itsekkin uusien Tinder hoitojen kanssa olen pissaillut tai ollut vastaanottavan osapuolena.