Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako nelikymppisen miehen enää tavoitella lapsetonta naista perheen perustamiseen?

Vierailija
18.03.2023 |

Onko realistista?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuntaa katseesi suosiolla ulkomaille.

Mitä ulkomaita näissä keskusteluissa yleensä ehdotetaan? Onko ideana, että sieltä löytyy kumppani, jonka kanssa olisi henkinen yhteys, rakastumista ja rakkautta, vai onko ideana jonkinlainen YYA-diili, ikäänkuin hyötysopimus? 

EU-kuplan ulkopuolella KAIKKI naiset valitsee miehen hyötysopimus mielessään.

Vierailija
22/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain, jos olet itse ominaisuuksiltasi sellainen, että kiinnostat alle 40-vuotiaita sinkkunaisia. Hyvän näköinen, vakitöissä jne.

Miksi miehen pitää olla vakituisesti töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa olla optimisti! Muuten on turha edes nousta aamulla sängystä.

Vierailija
24/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä joku kolmekympin alkupuolella oleva voisi ihan hyvin löytyä. Ainakin jos olet itse neljänkympin alkupuolella ja terveelliset elämäntavat.

Ei. Tilastot puhuvat vastaan.

Vierailija
25/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kannattaa.Ajattele kuule Renny Harliniakin :)

Vierailija
26/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän hölömö!

Vierailija
27/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain, jos olet itse ominaisuuksiltasi sellainen, että kiinnostat alle 40-vuotiaita sinkkunaisia. Hyvän näköinen, vakitöissä jne.

Pitää olla, jos aikeena on perustaa perhe. Siihen menee rahaa.

Vierailija
28/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut elättää? Vaimo?

Entäs ne lapset?

Vierailija
29/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
30/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Suomessakin paljon naisia jotka eivät syystä tai toisesta kelpaa oman ikäisilleen miehille. He usein tyytyvät vanhempaan mieheen silloin kun biologinen kello alkaa tikittää.

Jos lasten saanti on tosiaan se tärkein asia suhteessa eikä haittaa että ikäerosuhde on yleensä lapsen saamisen jälkeen seksitön ja eroriski on todella iso, niin varmasti löytyy joku.

Vierailija
31/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä joku kolmekympin alkupuolella oleva voisi ihan hyvin löytyä. Ainakin jos olet itse neljänkympin alkupuolella ja terveelliset elämäntavat.

No olen 31v ja joku keski-ikäinen on minulle aivan liian vanha mies.

Ap voi koittaa tehdä ikäisensä naisen kanssa lapsia. Toki tuon ikäisillä siittiöist mennyt jo parasta ennen ja voi tulla neuroepätyypillisiä lapsia.

Ehkä lapset eivät ole niin tärkeetä kun et ole aiemmin niitä tehnyt? Mies vanhenee siinä missä nainenkin. Toki tsemppiä etsintään...

Vierailija
32/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma on aikamoista kuraa miehillä 40 ikävuoden jälkeen joten älä lisäänny. Vanhojen miesten lapsilla on enemmän skitsofreniaa, autisminkirjon häiriöitä, oppimishäiriöitä ja toistakymmentä muuta ongelmaa joten ei. Ja kuten näet että nykyajan mukulat on mt ongelmaisia, autisteja ja tyhmentyvät vuosi vuodelta niin että kohta kaikki koulut on erityisoppilaitoksia, syy on vanhojen vanhempien. Älkää lisääntykö yli 35 vuotiaana kukaan!

Vierailija
33/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut elättää? Vaimo?

Entäs ne lapset?

Taas näitä miehiä:" Haluan perheen!" Eli hän saa pillua, ja aika tekee loput,myös työt ja kotona. Jätkä istuu sohvalla ja tietokoneella. 👊

Vierailija
34/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sinulla ei tähänkään mennessä ole ollut parisuhteita eikä vientiä naisten parissa, oikea kysymys on, kannattaako nelikymppisen miehen (sinun) enää tavoitella naista.

Vierailija
35/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mahdollisuuksia ellet ole rikas.

Vierailija
36/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, mutta etsi nainen ihan suosiolla jostain muualta kuin Suomesta. Täällä 99% naisista ovat aivan kelvotonta vaimo- ja äitiainesta.

Nainen on xxainesta? Entä mies. Saako sanoa miesainesta, isäiainesta?

Vierailija
37/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä olet. Perhehaaveisiin pitäisi herätä paljon aiemmin, harmi juttu. Monet tuntuvat kypsyvän nykyään liian hitaasti.

Vierailija
38/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toivoakaan löytää 3-6 vesipää pentua eri isille tatuoidulla tammalla.

Vierailija
39/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Ei mitään mahdollisuuksia ellet ole rikas.

Ei taida rikkaus ole oikotie onneen tässä tapauksessa. Toki, jos on romanttisesti ja seksuaalisesti kiinnostava mies, jonka kanssa suhde on hyvä ja toimiva, SE on se keino, miten voi menestyä jopa nuorempien keskuudessa. Mutta silloinkin vaaditaan se yksilötason ihastuminen - paperilla hyviä löytyy omanikäisistäkin.

40/85 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kyselyitä on täällä aika usein. Harmillista, että miehet tuntuvat havahtuvan lapsitoiveisiinsa verrattain myöhään. Nelikymppinen on 10 vuotta myöhässä, mikä vaikeuttaa onnistumista.

Useinhan miehille tulee (uudelleen) vauvakuume 40-50-vuotiaana riippumatta siitä, onko heillä jo ennestään (isoja) lapsia vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi