Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazerin sininen on ihan pirun yliarvostettua.

Vierailija
18.03.2023 |

Kaakao huonolaatuista. Se että kaakao suklaassa on laadukasta on todella tärkeää. Nyt laadukkaan kaakaon herkullinen maku jää puuttumaan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan se on halpaa, kelpaa naisille. Määrä ratkaisee .

Mitä naisvihaa tämä taas on?

Vierailija
42/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paksuja levyjä . Maku leviää hyvin ohuesta .

Toinen muisto, Fazerin munkkipossu n.1970 . Oli herkullinen, rasva tuli paperin läpi samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yliarvostettua? Halpaa bulkkisuklaatahan se on aina ollut. 

Ei kyllä ole halpaa enää.

No tarjouksessa jatkuvasti kympin kilo. Mitä suklaan pitäisi teidän mielestä maksaa, että se olisi halpaa.

Vierailija
44/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen se oli hyvää, nykyään paskaa. Jostain syystä iso osa ihmisistä ei ole huomannut maun muutosta ja pitävät sitä vieläkin hyvän makuisena.

Aina se on pahalta maistunut

Vierailija
45/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, se on suorastaan pahaa. Uskomatonta miten moni pitää sitä herkkuna. Kertoo kaiken tarpeellisen suomalaisten makuaistista

Vierailija
46/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perus sininen on niin tylsä levy. Pitää olla jotain rakeita seassa. Nykyään en osta mitään niistä, koska en käytä maitotuotteita. Se oatchoco vegaaniversio oli aivan liian ylimakea.

Vierailija
47/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n sininen on parasta!

Vierailija
48/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole halpaa enää.

No tarjouksessa jatkuvasti kympin kilo. Mitä suklaan pitäisi teidän mielestä maksaa, että se olisi halpaa.

Missä suklaa muka maksaa vain kympin kilo? En ole nähnyt suklaata myytävän sillä hinnalla koko talvena.

Vierailija
49/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaovoista suklaissa on kyse. Sen määrä ja laatu ratkaisee.

Itsehän olen vasta alkanut tykkäämään Fazerin sinisestä. Royal on myös hyvä suklaa. Siinä maistuu kaakao. Taloussuklaa oli ennen mun luottosuklaani, mutta sitten ne lisäs vaniljaa siihen ja yök - en syö.

Sininen on aavistuksen verran kitkerää, kuten mulle hyvänmakuisen suklaan pitää ollakin. Marabouta en suuhuni laita. se on aivan liian makiaa.

Vierailija
50/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina ollut. Minusta se oli  oikein herkullista vielä jokunen vuosikymmen taaspäin. Ihan erottui. Lapsuuden suosikkisuklaa, vaikka oli silloin Maraboukin hyvää. Sinisessä aina ollut se nätti kääre, silloin siinä oli vielä tinapaperi ja 100g levy ihanan ohut. Laadulla sitä myytiin, ja perinteillä tietenkin.

Mutta silloin oli myös sellainen suklaa kuin Chymoksen valmistama Suklaati, joka oli myös vanha merkki, mikä nimestäkin ilmenee. Harmi että hävittivät sen varmaan jonkin yrityskaupan myötä.

Vierailija
51/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakaovoista suklaissa on kyse. Sen määrä ja laatu ratkaisee.

Itsehän olen vasta alkanut tykkäämään Fazerin sinisestä. Royal on myös hyvä suklaa. Siinä maistuu kaakao. Taloussuklaa oli ennen mun luottosuklaani, mutta sitten ne lisäs vaniljaa siihen ja yök - en syö.

Sininen on aavistuksen verran kitkerää, kuten mulle hyvänmakuisen suklaan pitää ollakin. Marabouta en suuhuni laita. se on aivan liian makiaa.

Kaakaovoihan se ratkaisee. Maku myös vaihtelee satokausittain vaikka samasta paikasta ostaisit. Siksi noissa aina vähän maut ajan kanssa vaihtelee, vaikka samalla reseptillä tehdään. Paljon riippuu minkälaista tavaraa saa ostettua ja kuinka hyvät ostajat on että osaavat valita mahdollisimman samanlaista kuin ennenkin.

Vierailija
52/52 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunbergin maitosuklaa on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme