Tilaako kukaan enää Yves Rocherilta mitään?
Teininä tuli äidin kanssa tilattua vaikja mitä ihanuuksia. Nyt ei oo enää varmaan pariinkymmeneen vuoteen tullut tilattua sieltä mitään.
Onkohan Yves Rocherilla vielä se ihana paksu tuotekuvasto, missä oli niitä ihonhoito-ohjeita ym?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Liian kallista mulle. Ennen tilasin mutta ei vaan pysty maksaa voiteesta yli 20 e ja suihkugeelistä 7 e...
Hinnat on tosiaan nousseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri mietin samaa, jotkut mummot taitavat edelleen sieltä tilata. Harmi vain, että oma astma ei anna enää näitä tuotteita käyttää, olivat aivan ihania silloin teininä!
Joo siis suurin osa altistuu liika kemikaali kuormitukselle jossain vaihessa elämäänsä niin kuin minäkin. Sillä käytän vain apteekin tuotteita jotka ovat hajusteettomia ja vähiten ärsyttäviä.
No tää nyy ei pidä paikkansa :D
Paras shampoo ja hoitoaine sieltä! Hiukset olivat tosi kälyisessä kunnossa ja YR oli ainoa paikka, josta löytyi tod. sopiva shampoo. Tilaan sitä aina alennuksen aikaan. 2 x shampoo ja hoitoaine (isot pullot 4 kpl) n. 22 e ei ole paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Opiskeluaikana kun ei ollut rahaa, tilasin kerran jonkun Yves Rocherin mainoksesta huomaamani ilmaisen tuotelahjan (muistaakseni hajuvesi) ja annoin sen pienenä yllätyslahjana vaimolle. Muutaman kuukauden päästä minulle tuli YR:lta kirje, joka alkoi: "Hyvä (nimeni), herätä keväinen naisellisuutesi..."
Valmistumisen jälkeen olen hankkinut kaikki lahjat ihan ostamalla. Eikä ole Yves enää vuosikymmeniin kysellyt minun naisellisuuteni perään.
Tämä oli hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Opiskeluaikana kun ei ollut rahaa, tilasin kerran jonkun Yves Rocherin mainoksesta huomaamani ilmaisen tuotelahjan (muistaakseni hajuvesi) ja annoin sen pienenä yllätyslahjana vaimolle. Muutaman kuukauden päästä minulle tuli YR:lta kirje, joka alkoi: "Hyvä (nimeni), herätä keväinen naisellisuutesi..."
Valmistumisen jälkeen olen hankkinut kaikki lahjat ihan ostamalla. Eikä ole Yves enää vuosikymmeniin kysellyt minun naisellisuuteni perään.
Tämä oli hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri mietin samaa, jotkut mummot taitavat edelleen sieltä tilata. Harmi vain, että oma astma ei anna enää näitä tuotteita käyttää, olivat aivan ihania silloin teininä!
Joo siis suurin osa altistuu liika kemikaali kuormitukselle jossain vaihessa elämäänsä niin kuin minäkin. Sillä käytän vain apteekin tuotteita jotka ovat hajusteettomia ja vähiten ärsyttäviä.
Jaa. Mä taas olen saanut apteekin tuotteilla kaikista pahimmat allergiset oireet ja ihoärsytykset. Ei se, että jotain kosmetiikkaa myydään apteekissa ole tae laadulle. Ihan samanlailla niiden tuotteissa on allergisoivia osia, ihoa ärsyttäviä osia ja ihoa tukkivia osia. SLES on esimerkiksi Jenkeissä listattu yhdeksi pahimmin allergisoiviksi raaka-aineiksi ja silti sitä löytyy Suomessa ja Pohjoismaissa apteekkituotteista ihan liikaa. Saippuat, shampoot, kasvojen pesuaineet, käsisaippuat, ihan kaikki missä on peseviä ainesosia. SLES on todella edullinen raaka-aine ja ihmetyttää, että miten EU antaa tuollaista moskaa vielä olla tuotteissa.
Liian kallista mulle. Ennen tilasin mutta ei vaan pysty maksaa voiteesta yli 20 e ja suihkugeelistä 7 e...