Tilaako kukaan enää Yves Rocherilta mitään?
Teininä tuli äidin kanssa tilattua vaikja mitä ihanuuksia. Nyt ei oo enää varmaan pariinkymmeneen vuoteen tullut tilattua sieltä mitään.
Onkohan Yves Rocherilla vielä se ihana paksu tuotekuvasto, missä oli niitä ihonhoito-ohjeita ym?
Kommentit (27)
Tuli meilläkin äitin kans tilattua vaikka mitä. Sitten tänne tuli kivijalkaliike ja olin bonus-asiakas. Sain aina sieltä synttärilahjan. Ostin yleensä aina shampoota ja miehelle parranajogeeliä sieltä. Sitten kivijalkaliike lopetettiin ja olin todella pettynyt. Sen jälkeen en ole ostanut Yves Rocheria edes netistä. En tiedä saako sieltä enää niitä paksuja kuvastoja, vai onko nekin nykyään vain netissä.
Ainoa paikka mistä sai aikoinaan laventelivettä.
Mä ostin sieltä hajuvesiä jotka oli pallomaisessa pullossa. Tuoksuina vanilja ja aivan ihana punamarja.
Joskus, mutta sieltä tulee mitä sattuu. Hyvät kaupanpäälliset onkin usein loppu.
Yksi vuosi ostin heidän joulukalenterin, oli kiva. Kannattaa joskus tilailla..
Olen mies. Opiskeluaikana kun ei ollut rahaa, tilasin kerran jonkun Yves Rocherin mainoksesta huomaamani ilmaisen tuotelahjan (muistaakseni hajuvesi) ja annoin sen pienenä yllätyslahjana vaimolle. Muutaman kuukauden päästä minulle tuli YR:lta kirje, joka alkoi: "Hyvä (nimeni), herätä keväinen naisellisuutesi..."
Valmistumisen jälkeen olen hankkinut kaikki lahjat ihan ostamalla. Eikä ole Yves enää vuosikymmeniin kysellyt minun naisellisuuteni perään.
Chevrefeuille oli äitini suosikki ja tykkäsin siitä.
Hyviä hajuvesia tekivät. Minusta tuli tuoksufriikki varmaan juuri YR:n kautta.
Nykyään meinaan joskus tilata suihkugeelejä. Sitten muistan että mulla on niitä kaapeissa. Tuntuisi myös että hinnat ovat suhteellisen korkeita nykyään, tuoksut ainakin.
Tulee kyllä nostalginen olo, kun näkee niitä "Rokkerin" mainoksia esim. vanhoissa lehdissä.
Olen tilaillut. Hyviä tuotteita paljon edelleen. Varsinkin kuivalle iholle tarkoitetut kasvorasvat ja meikkivoiteet, jos siis on kuiva iho.
Käytän nykyään vain apteekin perus voiteita kun kaikki muut aiheuttavat ärsytystä silmiin varsinkin.
https://www.yliopistonapteekki.fi/locobase-350-g-68963?utm_source=googl…
TUOTTEEN KUVAUS
Rasvainen emulsiovoide kuivalle iholle. Voide korjaa ihon suojakerroksen rakennetta, vähentää veden haihtumista ja palauttaa näin ihon luonnollisen kosteuden. Voidaan käyttää kaikkialla kehossa, myös kasvoilla. Rasvapitoisuus 70 %. Hajusteeton ja väriaineeton.
Tätä kannattaa laittaa yöksi ja heti loppuu ihon kuivuuden tunne.
Yli 30 vuotta sitten ryhmä ihotautilääkäreitä päätti kehittää erikoisvoiteen hyvin kuivalle, ärtyneelle ja herkälle iholle. Tavoitteena oli, että voide soveltuisi myös täydentämään kortisonivoidehoitoa ihottuman hoidon yhteydessä. Locobase tuotesarja sai alkunsa tästä kehitystyöstä. Nykyään Locobase on sarja tutkittuja ihonhoitotuotteita, joita myydään yli 25 maassa. Locobase sopii niille, joiden iho kaipaa tavallista perusvoidetta enemmän pysyäkseen pehmeänä, sileänä ja ehjänä.
https://locobase.com/fi/tietoa-locobasesta/?gclid=EAIaIQobChMIupGAl-2D_…
Suosittelen tutustumaan tähän sarjaan jos on iho ongelmia tai muutenkin jos ei ole ongelmia.
Minä käytän tätä koko kropan kuivuuten talvella. Tulee aivan ihanan pehmeä iho.
Juuri mietin samaa, jotkut mummot taitavat edelleen sieltä tilata. Harmi vain, että oma astma ei anna enää näitä tuotteita käyttää, olivat aivan ihania silloin teininä!
Vierailija kirjoitti:
Juuri mietin samaa, jotkut mummot taitavat edelleen sieltä tilata. Harmi vain, että oma astma ei anna enää näitä tuotteita käyttää, olivat aivan ihania silloin teininä!
Joo siis suurin osa altistuu liika kemikaali kuormitukselle jossain vaihessa elämäänsä niin kuin minäkin. Sillä käytän vain apteekin tuotteita jotka ovat hajusteettomia ja vähiten ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Äitini tilaa sieltä välillä
Siis liikkeen postimyynti toimii yhä ?
Tilasin vähän aikaa sitten ja ihmettelin, kun kesti niin kauan paketin tuleminen. Ne toimitetaan Ruotsista, joten pari viikkoa saa odottaa pakettia. Eikä siellä ole enää edes edullista vaan oikeastaan aika kallista. Lahjankin saa vasta sitten, kun on jotain 30 - 40 euron tilaus. Ensimmäisen tilauksen tein v. 1978, jolloin lukiolaisenakin oli varaa sieltä ostaa. Edellinen tilaus oli nyt varmaan viimeinen. Harmittaa kyllä, kun olen niin kauan ollut asiakas ja huonompaan suuntaan vain on mennyt. Sitä tuotekuvastoa ei ole ollut enää vuosiin. Ja netissähän YR toimii, tai voi joku postimyyntikin olla, en tiedä.
Mie luulin että, sitä firmaa ei ole enää edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mie luulin että, sitä firmaa ei ole enää edes olemassa.
Muistan kun ennen tilasin sieltä, aina tuli tosi paljon ilmaisnäytteitä.