Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä välillä herättää kateutta nää huvilat ja huussit..

Vierailija
01.03.2023 |

Joillain on sitten kaikkea. Hyvä ulkonäkö, puoliso ja varaa hulppeaan mökkiin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttaa, jos mulle tulee kateus, kun mä katselen Julianna Kovasen instaa. Sillä on niin surkea elämä, että tulee parempi mieli.

Vierailija
2/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ap sellaisia joilla menee huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paljon sellaisia, joilla menee todella hyvin.

Ap

Vierailija
4/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paljon sellaisia, joilla menee todella hyvin.

Ap

Kyllä niitäkin löytyy.

Vierailija
5/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaoppien mukaan kyse on tuurista, ei esim. siitä, että opiskelee ahkerasti ja hankkii työpaikan.

Vierailija
6/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua auttaa, jos mulle tulee kateus, kun mä katselen Julianna Kovasen instaa. Sillä on niin surkea elämä, että tulee parempi mieli.

Välillä sitä miettii, että miksi kaltaisesi eivät ole suljetulla.. olet paha ihminen.

Vierailija
7/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tällä palkalla kuin haaveilla.

Vierailija
8/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaoppien mukaan kyse on tuurista, ei esim. siitä, että opiskelee ahkerasti ja hankkii työpaikan.

Mä olen opiskellut, mutta en ole onnistunut saamaan hyvää työpaikkaa. Varmaan samasta syystä ei ole sitä puolisoakaan.

Ulkonäkö on kyllä todella pitkälti kiinni tuurista (eli geeneistä).

Ap

Vierailija
9/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen välillä kateellinen. Se ajatus kuitenkin auttaa ettei kukaan ole täydellinen. Myös heillä joilla näyttää asiat menevän kuin satukirjassa on omat ongelmansa.

Jopa minulla voi olla jotain sellaista josta joku on kateellinen. Koskaan ei voi tietää minkä perään joku haikailee.

Vierailija
10/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. kateus ei auta mitään. Klisee: keskity omaan elämääsi. Se vie pitkälle :)

Nuo ohjelmat on muutenkin käsinkirjoitettuja joten pääset pystyyn ja rakasta itseäsi.

Vierailija
11/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen välillä kateellinen. Se ajatus kuitenkin auttaa ettei kukaan ole täydellinen. Myös heillä joilla näyttää asiat menevän kuin satukirjassa on omat ongelmansa.

Jopa minulla voi olla jotain sellaista josta joku on kateellinen. Koskaan ei voi tietää minkä perään joku haikailee.

Enpä usko, että mulle on kukaan kateellinen. Tai ehkä sellainen joka haaveilee yksinäisestä elämästä saattaisi olla.

Ap

Vierailija
12/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahtaajien lakko onkin hyvä esimerkki siitä, miten koulutukseen panostaminen kannattaa 👍

Vierailija
13/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kadehtia, vaan haaveilen, että kyllä minäkin sitten joskus.

Vierailija
14/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ohjelmat on muutenkin käsinkirjoitettuja joten pääset pystyyn ja rakasta itseäsi.

Ei sitä mökkiä, hyvännäköistä naamaa ja kumppania ole käsikirjoitettu :D Vai meinaatko, että nuo ihmiset on vaan palkattu näyttelemään mökin omistajia ja pariskuntaa, ja ovat vaan muokattu näyttämään hyvältä?

Ap

Vierailija
15/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä miettii, että miksi kaltaisesi eivät ole suljetulla.. olet paha ihminen.

Minäkin katselen. Ja luen "Äiti ja melukylän lapset"-blogia. Suurperhe olisi mun painajainen. Olen jo lapsena sen kokenut.

Vierailija
16/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä mökkiä, hyvännäköistä naamaa ja kumppania ole käsikirjoitettu :D Vai meinaatko, että nuo ihmiset on vaan palkattu näyttelemään mökin omistajia ja pariskuntaa, ja ovat vaan muokattu näyttämään hyvältä?

Ap

No mökki ja puoliso on hyvin monen mahdollista saada. Nättiä naamaa ei niin helposti.

Vierailija
17/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mökki ja puoliso on hyvin monen mahdollista saada. Nättiä naamaa ei niin helposti.

Kerropa miten tämä tapahtuu? Mökiksi ei kelpaa mikään homeinen lautahökkeli eikä puolisoksi ruma tyhjätasku.

Ap

Vierailija
18/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että asioista voivottelu vauva palstalla auttaa. Jos haluaa rikkauksia opiskelele tai hae töihin. Hoito-alalla ainakin ammattikoulun kautta töitä riittää. Hyvä luonne on kans kumppanin haussa ulkonäön lisäksi plussaa. Se että kehittää siis itseään eikä itke täällä auttaa elämässä eteenpäin.

Vierailija
19/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että asioista voivottelu vauva palstalla auttaa. Jos haluaa rikkauksia opiskelele tai hae töihin. Hoito-alalla ainakin ammattikoulun kautta töitä riittää. Hyvä luonne on kans kumppanin haussa ulkonäön lisäksi plussaa. Se että kehittää siis itseään eikä itke täällä auttaa elämässä eteenpäin.

Olen opiskellut, ei ole rahallisesti enää mahdollista. Töitä olen hakenut enkä ole päässyt mihinkään kunnolliseen paikkaan, määräaikaisia matalapalkkatöitä vaan.

Ap

Vierailija
20/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut, ei ole rahallisesti enää mahdollista. Töitä olen hakenut enkä ole päässyt mihinkään kunnolliseen paikkaan, määräaikaisia matalapalkkatöitä vaan.

Ap

Sitten olet yksin tai tyydyt kaltaiseesi mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän