Mitä annoit omalle lapsellesi ylioppilaslahjaksi?
Kommentit (28)
Hänen toivomaansa astiasarjaa, juomalasit, aterimet, muutama keittiötyöväline.
Vierailija kirjoitti:
1000 euroa, joilla käskin hänen ostaa osakkeita.
Eli käytännössä ostin hänelle osakkeita.
Siis luulit ostaneesi hänelle osakkeita mutta todellisuudessa ostit vaatteita, elektroniikkaa, päihteitä yms.
Polkupyörän (toivomuksena).
Tämäkin polkupyörä varastettiin Kuopiossa VR pyöräparkista (savolaiset varkaat) myöhemmin jatko-opintojen aikaan!
Onneksi monien ilmoitusten tuloksena polkupyörä löytyi erään kerrostalon rappukäytävästä!
Nyt pyörä on vuosien jälkeenkin tarpeen PK seudulla, eikä jätetä enää ulos.
Tyttären toivoman kolmen viikon Teneriffan loman. Luki samalla yliopiston pääsykokeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa sain vanhemmiltani. 500€ per laudatur ja 200€ per eximia. Yhteensä 1900€ ja veljeni sai vain 200€.
Minä ja veljeni kirjoitettiin markka-aikana. Meille luvattiin ostaa autot, auton hinta tulisi ällien mukaan kymppitonni per L. Minä sain 50 000 mk:n (vastaa n. 15 000 €) varsin hyvän auton, veli 10 000 mk:n surkean kotteron 😅
Muistithan maksaa ennakkoperintöveron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa sain vanhemmiltani. 500€ per laudatur ja 200€ per eximia. Yhteensä 1900€ ja veljeni sai vain 200€.
Minä ja veljeni kirjoitettiin markka-aikana. Meille luvattiin ostaa autot, auton hinta tulisi ällien mukaan kymppitonni per L. Minä sain 50 000 mk:n (vastaa n. 15 000 €) varsin hyvän auton, veli 10 000 mk:n surkean kotteron 😅
Muistithan maksaa ennakkoperintöveron?
Ei tarvinnut, olin auton haltijana, en omistaja.
Ei näillä nyt kirjoittavilla (syntyneet -04) mikään ilmainen lukio ollut. Yksi kalleimmista koska kirjoja ei voi edes myydä eteenpäin.
Ostan silti lahjan.