Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä voisi tehdä "yrittäjänä", että tienaisi noin 1000e/kk?

Vierailija
18.03.2023 |

Haluan ja olen halunnut pitkään pois ahdistavasta palkkatyön ikeestä mutta ongelmana on se etten keksi mitä voisin itsekseni tehdä ja olla ns. uskottava "yrittäjä". En ole hyvä missään. Harrastan valokuvausta, maalausta ja kirjoittamista, tykkään siivoamisesta ja järjestelystä. Siinäpä ne. Koulutukseltani olen filosofian maisteri ja on minulla viestinnän ammattitutkintokin.

Ideaalihomma olisi kotoa käsin tehtävä työ, jossa voisi tienata jotain, esim. 500-1000e kuukaudessa suht pienellä työtuntimäärällä. Mitä voisi tehdä? Omaa yritystä tai toiminimeä en perustaisi ainakaan ennen kuin hommasta tulisi kannattavaa, jos nyt ikinä tulisi. Ja ei, en ala myydä itseäni, onlyfans- tai somevaikuttajaksi (jälkimmäiseksi voin ryhtyä mainosmielessä tuotteilleni, omaa henkilöbrändiä ei ikinä).

Oisko mitään ideoita? Viestintäkonsultointi, kielenhuolto, jotkut lasten ponnari- ja pantaompelut, järjestelyavustus? Mitä? Ja milloin tässä uskaltaisi jäädä pois palkkatyöstä, jota en jaksaisi enää yhtä jumalan sekuntiakaan.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
122/123 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa blogitekstejä tai muuta somekontentteja yrityksille. Olethan sen alan ammattilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta jos ap on viestinnän ammattilainen ja kiinnostunut järjestämisestä, niin miten olisi tekstit siitä aiheesta? Blogi, kirjoitukset aikakauslehtiin, vaikka ihan kirja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä