Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekissa, tiesitkö, että farmaseutti näkee aina asiakkaan koko voimassaolevan lääkityksen?

Vierailija
18.03.2023 |

Ei vain sen lääkkeen, jota asiakas pyytää?

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tällä jankkaamisella oikein haet? "Tiesittekö että...." "Tuolla aiemmin joku ei tiennyt...." "Olen itse farmaseutti...." Häpeääkö joku...."

Vierailija
62/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tällä jankkaamisella oikein haet? "Tiesittekö että...." "Tuolla aiemmin joku ei tiennyt...." "Olen itse farmaseutti...." Häpeääkö joku...."

Farmaseutti teki selväksi, että hän tietää ihmisten reseptit ja voi juoruta niistä muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti teki selväksi, että hän tietää ihmisten reseptit ja voi juoruta niistä muille.

Tuon takia ihmiset ei käy apteekeissa missä on tuttuja töissä.

Vierailija
64/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole nähneet asiakkaiden käyttämät lääkkeet vuosikymmeniä? Ei mitään auringon alla.

Annan Kela-kortin ja pyydän lääkkeet. En koskaan erittele niitä.

Joo, tässäkin tapauksessa ap. polkupyörä on jo keksitty. Ihan sama jos joku sanoisi, tiedätkö, yön jälkeen tulee aamu.

Vierailija
65/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt luulet liikoja. Tuskin ketään farmaseuttia kiinnostaa jonkun lääkkeet, mitä syö, kun oma elämäkin on elettävänä. Ihan sama pankissa, jos käyt nostamassa rahaa tiskiltä, tuskin tuttu virkailija kiinnittää mitään huomiota, kuinka paljon rahaa tilillä, kun palvelee sinua, kun päivän aikana on palvellut 500 henkilöä. Ja mitä hän niillä tiedoilla tekisi?

Vierailija
66/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt luulet liikoja. Tuskin ketään farmaseuttia kiinnostaa jonkun lääkkeet, mitä syö, kun oma elämäkin on elettävänä. Ihan sama pankissa, jos käyt nostamassa rahaa tiskiltä, tuskin tuttu virkailija kiinnittää mitään huomiota, kuinka paljon rahaa tilillä, kun palvelee sinua, kun päivän aikana on palvellut 500 henkilöä. Ja mitä hän niillä tiedoilla tekisi?

No, ei teihin kukaan luota ja keskustelun aloitus jo kertoo sen.

Vierailija
67/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sen pitääkin nähdä. Se on farmaseutin työ ja osaa nähdä kokonaiskuvan.

Se on nimenomaan farmaseutin tehtävä, että huomaa keskenään sopimattomat lääkkeet.

Vierailija
68/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole farmaseutti, vaan apteekin asiakas.

Ja luulen, ettei apteekin henk.kuntaa kiinnosta pätkän vertaa, mitä lääkkeitä syön. Olen ihan tavis ja lääkkeetkin ovat tosi tylsä mielenkiinnon kohde, jopa itselleni.

Nyt jotain tolkkua, kun oletaan kaikki olevan kiinnostuneita sun elämästä tai mitä lääkkeitä syöt. Eivät ole. Niillä on ihan oma elämä.

Ei ainakaan itseäni kiinnosta naapurin Mirkun lääkkeet, mitä syö.

Vierailija
69/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on tallessa  70-luvun "kela"-kortti. Siinä pahvinen kaksisivuisessa kortissa on lueteltu diagnoositkin lääkkeiden lisäksi.

Vierailija
70/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole farmaseutti, vaan apteekin asiakas.

Ja luulen, ettei apteekin henk.kuntaa kiinnosta pätkän vertaa, mitä lääkkeitä syön. Olen ihan tavis ja lääkkeetkin ovat tosi tylsä mielenkiinnon kohde, jopa itselleni.

Nyt jotain tolkkua, kun oletaan kaikki olevan kiinnostuneita sun elämästä tai mitä lääkkeitä syöt. Eivät ole. Niillä on ihan oma elämä.

Ei ainakaan itseäni kiinnosta naapurin Mirkun lääkkeet, mitä syö.

Kyllä niitä kiinnostaa tuttujen lääkkeet, että saisivat sitten juoruta. Siksi tietyissä apteekeissa ei käydä.

Vierailija
71/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole nähneet asiakkaiden käyttämät lääkkeet vuosikymmeniä? Ei mitään auringon alla.

Joo, tässäkin tapauksessa ap. polkupyörä on jo keksitty. Ihan sama jos joku sanoisi, tiedätkö, yön jälkeen tulee aamu.

Et koskaan erittele niitä? Eli olet aina ostanut kaikki sulle reseptillä kirjoitetut.

Mun kohdalla siellä on esim kahdelle vuodelle hakematta hormoneja joita en käytä tai tarvitse, kolme pakkkausta tranesamihappoa, sadalle päivälle antibioottia. En todellakaan ota kaikkia erittelemättä.

Vierailija
72/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimit väärin tai sitten asut pikkupaikkakunnalla, jossa sinut tunnetaan. Jos annat pelkän kela-kortin, sinun tulisi myös sanoa mitä lääkkeitä otat tai antaa lista.

Ap

Vierailija
73/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ai silloinkin, jos haen vain jotain flunssalääkettä?

Kyllä. Lääkkeet valitan luettelosta, jossa on kaikki voimassa olevat ja lääkettä jäljellä sisältävät reseptit.

Silti hakijan on itse kerrottava, mitä ottaa. Farmaseutti ei saa lähtökohtaisesti paljastaa, mitä luettelossa on. Koska hakija saa olla vaikka naapuri.

Ap

Ei kai se mitään reseptivapaita näe, tollo. 

Tottakai se näkee kaikki reseptilääkkeet. Useinhan kysytäänkin: Saako sinulle olla muuta lääkettä täältä?

Onkohan nyt niin, että ap on itse ollut näin tietämätön ja luulee nyt paljastaneensa suurenkin salaisuuden. :D

Vierailija
74/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ai silloinkin, jos haen vain jotain flunssalääkettä?

Jos se on reseptilääke niin kyllä.

Vierailija
75/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Siksi käyn naapurikuntien apteekeissa. Pienellä paikkakunnalla asun ja yksi puolituttu on paikkakuntamme apteekissa töissä.

Vierailija
76/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ottanut geenimanipulaatio-ruiskeen kaikki reseptit näkyy 5G:llä myös naapurille ja kaupan kassalla kun maksaa kortilla. Mielisairauslääkkeet on korostettu punaisella ja välkkyvät että varmasti kaikki näkee!

Vierailija
77/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ottanut geenimanipulaatio-ruiskeen kaikki reseptit näkyy 5G:llä myös naapurille ja kaupan kassalla kun maksaa kortilla. Mielisairauslääkkeet on korostettu punaisella ja välkkyvät että varmasti kaikki näkee!

Näin se vain on! Oletteko huomanneet että apteekeissa olevat kamerat liikkuvat kun menet hakemaan reseptilääkkeitä. Miksiköhän?

Vierailija
78/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niillä on ne tiedot siellä koneella. Ne näkee mitä sulla on ja lähettää agentteja sun perään heti kun sä poistut liikkeestä.

Vierailija
79/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketjuhan poistui, jossa joku kirjoitti, ettei farmaseutti saa tarkastella kuin niitä

lääkkeitä, joita potilas on tullut hakemaan. Antaen ymmärtää, ettei farmaseutti näe niitä muita.

Ap

Vierailija
80/154 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on! Oletteko huomanneet että apteekeissa olevat kamerat liikkuvat kun menet hakemaan reseptilääkkeitä. Miksiköhän?

Öööööö.... jos ne vaikka kuvaisivat????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi