Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapiasta sekaisin menneet ihmiset

Vierailija
17.03.2023 |

Miksei näistä puhuta? En tarkoita sekaisin sillä lailla että muuttuu hulluksi, mutta että entinen rajaton alkaa vetää niin paljon rajoja että kanssakäyminen muuttuu mahdottomaksi. Eikö terapiassa olekaan tarkoitus tehdä ihmisistä normaaleja? Tai ei kai se terapeutin vika ole jos ihminen menee ääripäästä toiseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele, mun ekalla työtervpsykologilla, hän puhui mun ampumisesta siihen paikkaan, jota jäisi sitten tuskissaan tänne pohtimaan, kun puhe oli siitä että hän ei usko kristittyjen helvetin olemassaoloon (en mäkään usko).

Vierailija
2/5 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua harmittaa kun kyykytys loppui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua harmittaa kun kyykytys loppui?

Ei koske mua muuta kuin mitä sivullisena olen seurannut.

Vierailija
4/5 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se terapia ja paraneminen menee; mennään tunnetasolla ensin toiseen ääripäähän ja kun asiaa työstetään lisää niin lopulta löytyy se keskitie. Ihan normaalilta kuulostaa. Ei paraneminen ole mitään järkeilyä vaan oppimisprosessi.

Vierailija
5/5 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se terapia ja paraneminen menee; mennään tunnetasolla ensin toiseen ääripäähän ja kun asiaa työstetään lisää niin lopulta löytyy se keskitie. Ihan normaalilta kuulostaa. Ei paraneminen ole mitään järkeilyä vaan oppimisprosessi.

Niin. Mutta sitten taas puhuu koko ajan kuinka osaa vetää rajat ja kun on tekemisissä sen ihmisen kanssa joka aiheuttanut terapian tarpeen, muuttuu mielisteleväksi ja rajattomaksi kyseistä ihmistä kohtaan taas. Ja rajat vedetään niille jotka eivät ole aiheuttaneet mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi