Olen 170cm pitkä ja painan 55kg. Pidän kuitenkin itseäni läskinä.
Kommentit (12)
kerro huolestasi jollekin läheisellesi, joka pystyy tukemaan sinua, mikäli sairastut
Olen siis laihtunut ja itse olen ihan tyytyväinen, vaikka vahän saisin vielä kiinteytyä. Tiedän, että kuulostaa hölmäöltä, mutta lapset jättävät jälkensä...
Mutta pelko anoreksiasta on hiipinyt mieleen, sillä kaikki koko ajan mainitsevat, että HUI kuin olet laiha!
Ole huoleti, jos paino vielä paljon putoaa, niin sitten on aihetta huoleen. Jos nyt syöt normaalisti, niin ei hätää.
Olin ennen lapsiani 172/54 ja pidin itseäni kamalana punkerona. Nyt kun lasten myötä on tullut painoa lisää kymmenisen kiloa, tajuan miten hoikka oon oikeesti aikaisemmin ollu. Nyt oon ihan sinut mittojeni kans, olen kolmikymppinen kahden lapsen äiti ja se saa näkyä myös ulospäin. Nykyajan ihannekroppa naiselle on kahdella puolipallolla varustettu nuoren pojan vartalo, enkä ymmärrä yhtään miksi semmoiseen pitäisi pyrkiä. Toivottavasti oma tyttäreni saa terveen kehokuvan.
Eli rasvaa on väärissä paikoissa.
Kyllä säkin voit itseäsi kiinteyttää ilman, että sairastut anoreksiaan. Pidät vain huolen siitä, että paino ei putoa enempää.
ei ois pahitteeksi. Läski on sitten kun joka paikka roikkuu sanon minä!
Paljon on kiinni siitä, millaisena itse viihtyy. Olen 166 cm pitkä. Aikuisena painoni on vaihdellut 50 - 70 kilon väliltä. Painaessani 50 kiloa en oikein ollut sinut itseni kanssa. Rintoja ei ollut olemassakaan ja vaatteet eivät istuneet. Itse viihdyn parhaiten painossa 61 - 64 kiloa. Harrastan paljon liikuntaa, joten paino tahtoo pudota vaikken sitä haluaisikaan.
riippuu tietty oletko ns. löysä vai kiinteä, lihas painaa enemmän kuin läski. ite olen 160cm ja 55kg, paino indeksi kohdillaan mutta sain lapsen 4kk sitten ja lihaksia ei oo näkyny enää varmaan puoleen vuoteen. painoin enemmän ennen kuin tulin raskaaksi, 58kg, mutta paikat oli kiinteät ja vaatteet istu paremmin silloin, esim. farkut. nyt tuntuu et kroppa on yhtä pulla taikinaa...
ei se aina painoa katso...
syömishäiriötä.
Ilmiselvästi fyysisesti minä kuvasi on vääristyn. Hae apua.
Minun hoikkuuttani ihaltiin ja verrattiin hoikkaan Assi Koivistoon... Nauti!
Painoa ei sinulla totisesti ole liikaa mutta ehkä liian vähän lihaksia?
Nyt olen 20 vuotta vanhempi, 30 kiloa painavampi syömishäiriöinen läski.
Antaisin vaikka taivasosuuteni, jos painaisin taas sen 54 kg.
Vierailija: