Vuonna 2023 naisen arvo mitataan seurustelulla
Mistä muuten kumpuaisi hullu kissanainen meemi? Tiktokissa 25 aina 50 vuotiaisiin näkee sinkkuutta nyyhkiviä. Eipä ihme ettei nuoret naiset voi hyvin.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisesti sinkut naiset ovat inceleitä. Niille tulee hiukan parempi olo, kun vakuuttelevat muille olevansa muka onnellisia ilman miestä.
Miksi mies sinkku on voimaantunut?
Ei mitata. Minun ei ole mikään pakko ottaa jotain riippakiveä ja masentajaa elämääni, ei kyllä elukoitakaan. En halua huolehtia mistään.
Tuo on hyvin yksilökohtaista. On ihmisiä jotka tarvitsevat kumppanin jotta he ovat onnellisia. Tällaiset ihmiset menevät hyvin heikkoon kuntoon henkisesti jos joutuvat elämään elämänsä yksin.
Sitten on myös ihmisiä jotka eivät viihdy parisuhteessa. Näillä ihmisillä ei ole mitään ongelmaa elää elämäänsä sinkkuna.
En ole tiktokissa enkä tiedä tuota meemiä, mutta kyllä tässä jotain perää on. Itse olen tällainen niin sanottu sigma, jolla on onnellinen pitkä avioliitto, mutta en käytä edes sormusta.
Jotenkin saan hupia siitä, kun jotkut leveilee kumppaneillaan ja varmaan pitää minua luuserina. Minä taas pidän luusereina niitä, jotka statuksen takia hankkiutuu parisuhteeseen.
En tarvitse mitään äänekästä, alkoholia kittaavaa mölisijää tähän omaan rauhaani.
Vapaaehtoisesti sinkut naiset ovat inceleitä. Niille tulee hiukan parempi olo, kun vakuuttelevat muille olevansa muka onnellisia ilman miestä.