Kuinka moni mies elämäsi aikana on halunnut olla juuri sinun kanssa, ei vain paremman puutteessa?
Niin. Kuinka moni on vaikuttanut aidosti siltä että haluaa olla juuri sinun kanssa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on kosinut, mutta en silti epäile etteikö paremman kohdalle sattuessa tämä olisi kelvannut. Kuten minullekin.
Elämä on suhteellista.
Jokainen tapaamasi mies :O ? Aikamoinen oot :D
Samaa mieltä, että elämä todellakin on suhteellista, ja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa on ainakin kosittu. En ole koskaan ollut naimisissa ;D
Minua on kosittu kerran ja tiedän aivan varmaksi, ettei tämä mies ollut kanssani siksi että halusi oikeasti minut vaan hän olisi hyötynyt tuosta avioliitosta. Tai ainakin hän oletti hyötyvänsä, koska oli hyötynyt minusta muutenkin siihen mennessä.
Ja kosi siis hätäpäissään vasta siinä vaiheessa, kun suhde oli käytännössä jo ohi ja juurikin siksi, etten ollut miehelle ykkönen (enkä edes kakkonen) eikä yhteiselosta muutenkaan tullut mitään.
Muutenkin oltiin kyllä aivan liian erilaisia ihmisiä, mutta ei sitä nuorena osannut niin tuollaisista välittää ja alunperin olin itse tuossa suhteessa ihan täysillä mukana.
Ja vastaus ap:n kysymykseen on, että varmaksi en tiedä mutta erittäin vahva veikkaus on ettei yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan. Jokainen on haikaillut ihanaa eksää tai jotain muuta ihastusta. En ole koskaan ollut yhdellekään miehelle ykkönen :(
Sama. Lisäksi nämä on muistaneet kertoa kuinka minulla on vääränpituiset, vääränväriset ja vääränlaiset hiukset. Tai pidän hiuksiani väärällä tavalla koska se "makenkin" tyttöystävä pitää aina niin kivasti.. Samoin olen ollut sekä liian uhkea että liian pienitissinen. Persekin on ollut aina vääränlainen (ja tämä siis jo kauan ennen nykyistä prsemuotia). Myös korvat (jep!) on kuulemani mukaan vääränlaiset ja hymykään ei ole sellainen ihanan nätti..
Nuorena sitä vaan kuunteli näitä ja yritti olla parempi tai mieluisampi, mutta näin jälkeenpäin ei voi kun ihmetellä miten sitä viitsikin olla tuollaisten kanssa. Ja nämä siis ei tosiaan itsekään olleet mitään hunkseja eikä toisaalta mitään renttujakaan vaan ihan samanlaisia taviksia mitä minäkin joista kummasti olisi itsestäänkin löytynyt monenmoista ulkoista asiaa arvosteltavaksi.
Ehkä 6. Pidempään 3, joiden kanssa itsekin halusin olla.
Nuorempana tapasin ihan mukavia joiden kanssa ei natsannut.
Monia en saanut ollenkaan.
No parille nuoruuden yhden illan jutulle sillä ei kai niin ollut väliä, mutta muuten olen aina kokenut, että mies haluaa nimenomaan minua. Mitäpä järkeä suhteessa muuten olisi?
Yksi, ensimmäinen poikakaveri joskus yli 20 vuotta sitten. Mutta se loppui hyvin äkkiä. Kaikki ne lyhyet viritelmät sen jälkeen on ollut sitä että he ovat odotelleet parempaa ja heivanneet heti kun ovat sen löytäneet.
Ei varmaan yksikään mies, mutta 4-6 naista.
Suurin osa tapaamistani miehistä, mutta en niitä huoli.
Kyllä olisin mieluummin yksin kuin jonkun kanssa joka tyytyy minuun. En osaa sanoa nuoruuden jutuista, että miten on ollut, mutta kovin kiinnostuneita olivat ja mieheni kanssa olen ollut jo yli 30 vuotta enkä koskaan ole tuntenut olevani jollakin tavalla jotain liian vähän tai vääränlainen. Kehuu edelleen, päivittäin ja itsekin kyllä yritän itsestäni parasta versiota olla.
Vaikea sanoa. Useampi on sanonut rakastavansa ja kaksi kosinut, lisäksi yksi halunnut kihloihin. Mutta avioliittoni kaatuessa perehdyin kiintymyssuhdehäiriöihin ja traumasidoksiin sen verran, että epäilen onko kukaan koskaan puhtaasti rakastanut minua.
Ei yksikään 😂 Ei mitään väliä enää.