Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni mies elämäsi aikana on halunnut olla juuri sinun kanssa, ei vain paremman puutteessa?

Vierailija
17.03.2023 |

Niin. Kuinka moni on vaikuttanut aidosti siltä että haluaa olla juuri sinun kanssa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viidestä. Tässä on siis kaikki suhteet teini-iästä lähtien. Kahdessa tapauksessa asuttiin myös yhdessä. En ole itse oikein koskaan erityisesti kaivannut tai tarvinnut kumppania, vaan pikemminkin vaan ajautunut noihin suhteisiin. Nyt nautin aivan suunnattomasti itsellisestä elämästäni ja haluan pitää tästä aivan ehdottomasti kiinni.

Vierailija
22/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä seurustelukumppaniani ja yksi minuun ihastunut. Kaikki muut olen jättänyt paitsi yhden, jonka kanssa olen ollut pian 17 vuotta. Vähän harmittaa, etten ihastunut minuun ihastuneeseen vaan hänen kaverinsa ja hän minuun, mutta varmaan olisi hälle tullut vielä pahemmat sydänsurut kun olisin hänet jättänyt sillä olin nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi jonka kanssa olen elänyt 34 vuotta. Me vain viihdytään yhdessä ja sovitaan luonteeltamme yhteen. Meillä on sama siisteystaso ja alkoholin käyttö. Raha-asioista emme ole taistelleet koskaan. Centtejä ei lasketa kun kaikki laitetaan yhteiseen hyvinvointiimme. Ei tarvita mitään puolet ja puolet nuppineulan päiden laskemista elämisen kuluissa. Kummallekkin jää yhtä paljon harraste rahaa riippumatta tuloista ja siitä isotuloisempi mieheni huolehtii. Hän ei vaan voisi itsekkäästi elää eri tasoista elämää parempi tuloisena. Hän haluaa että olen onnellinen. 

Muilla on järkyttävää laskujen ja kulujen puolittamista että varmasti menee ihan kaikki kulut puoliksi. Mielestäni sellaiset ovat kämppiksiä jos aletaan nuppineulan päitä halkomaan laskuissa. 

Vierailija
24/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yksi. Lapseni isä. Tosin hänellä oli myös itsekkäitä motiiveja. Liian myöhään tajusi, mitä on menettänyt. Kun juttu ei toimi, niin se ei toimi.

Noin viisi miestä olisi halunnut yrittää seurustella minun kanssani, mutta en antanut mahdollisuutta.

Vierailija
25/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan, koska kaikki liitot ovat päättyneet. Olen ihan ok nainen, mutta minulla on ollut vääränlaisia miehiä, eli sellaisia jotka eivät ole arvostaneet minun vahvuuksia. Miesten valinta on vaikeaa. Samoin sopivan työn.

Vierailija
26/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yksikään. Ihan jokainen on muistanut myös kertoa sen ihan sanoilla (tekojen lisäksi) että olen huono/viallinen/tyhmä/pelle/jne jota saa aina hävetä ja jonka kanssa ei kehtaa edes liikkua ihmisten ilmoilla.

Vierailija
27/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Jokainen on haikaillut ihanaa eksää tai jotain muuta ihastusta. En ole koskaan ollut yhdellekään miehelle ykkönen :(

Vierailija
28/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kenen kanssa olen ollut tekemisissä kun olenhan paras ja kaunein kaikista eikä minua parempaa voi olla

Vierailija
29/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peilissä lihava tyyppi niin sillon puoliso on  sen takia ettei parempaa saanu.

Vierailija
30/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kukaan, koska kaikki liitot ovat päättyneet. Olen ihan ok nainen, mutta minulla on ollut vääränlaisia miehiä, eli sellaisia jotka eivät ole arvostaneet minun vahvuuksia. Miesten valinta on vaikeaa. Samoin sopivan työn.

Ehkä vain kuvittelet olevasi ok jos sinun joka suhde on päättynyt

Vierailija
31/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa on ainakin kosittu. En ole koskaan ollut naimisissa ;D

Yleensä naiset mankuvat miestä "kosimaan" tai ottavat asiaa toistuvasti puheeksi. Kerrankin se oli oikeasti mies eikä nainen joka kosi.

Vierailija
32/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Ja siitä on jo kauan. Olemme yhä ystäviä.

Vierailija
33/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ja noloakin myöntää, mutta ei yksikään. Tai oikeammin ei kumpikaan jonka kanssa olen seurustelusuhteessa ollut. Eikä ole ollut mitään tapailuja/säätöjä/vaikeasti selitettäviä suhteita noiden kahden seurustelusuhteen lisäksi vaan nuo kaksi miestä on samalla se koko parisuhdehistoriani.

Eikä ole tarvinnut koskaan antaa pakkejakaan, koska en ole ikinä saanut treffipyyntöäkään vaan aloitteen olen aina tehnyt itse. Pakkeja sen sijaan olen kyllä itse saanut ja nuo kaksi tyytyi joksikin aikaa paremman puutteessa. 

Aina olen ollut jotenkin näkymätön, mutta silti kuulemma minua saa aina hävetä. Milloin se on ollut kävelytyyli , milloin pipo joka saa näyttämään urpolta tai sitten vaan hymyni on typerän näköinen..

Vierailija
34/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi. Hänen epäonnekseen en ole homo.

M46

Vierailija
35/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että 3.

Vierailija
36/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietääkseni. Muuten en olisi ollutkaan heidän kanssaan.

Vierailija
37/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään. Enkä toisaalta minäkään ole kokenut noin yhtäkään miestä kohtaan, kenen kanssa olen ollut yhdessä.

Vierailija
38/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa on ainakin kosittu. En ole koskaan ollut naimisissa ;D

Monta kertaa kosittu, yksikään ei oo tainnut olla tosissaan paitsi viimeisin. 

Vierailija
39/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään. Enkä toisaalta minäkään ole kokenut noin yhtäkään miestä kohtaan, kenen kanssa olen ollut yhdessä.

Sama. Ja siksipä sitten kuva parisuhteestakin on kaikkea muuta kuin romanttinen ja ihana.

Parempi olisi ollut pysyä sinkkuna vaan. 

Vierailija
40/56 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yksikään mies huolinut edes suhteeseen. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi