Kuinka moni mies elämäsi aikana on halunnut olla juuri sinun kanssa, ei vain paremman puutteessa?
Niin. Kuinka moni on vaikuttanut aidosti siltä että haluaa olla juuri sinun kanssa?
Kommentit (56)
Vaikka kuinka moni. Menin jo laskuissa sekaisin. Rumempia ja köyhempiä on joutunut potkimaan ovelta pois.
Molemmat aviomiehet. Ensimmäinen tosi ei jaksanut montaa vuotta käyttäytyä niin, toisen kanssa ei 20 vuoteen ole vastaavaa tullut.
Kaikkihan ne paremman puutteessa, kuten itsekin heidän kanssaan.
Itselle kaikki ovat olleet paremman puutteessa, kun fiksumpi, kauniimpi ja nuorempi vei George Clooneyn.
Kaikki ne on paremman puutteessa tyytyneet, ja kohdelleet ikävästi.
Kolme kertaa on ainakin kosittu. En ole koskaan ollut naimisissa ;D
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa on ainakin kosittu. En ole koskaan ollut naimisissa ;D
Sama. En ole ollut enkä aio koskaan mennäkään naimisiin.
Onko niin, miten vai siten? Vai onko kenties noin?
Kaksi. Niiden kanssa olin/olen parisuhteessa.
Näiden lisäksi on ollut sellaisia, joilla on ollut joku pakkomielle minuun. En silti koe, että he oikeasti koskaan tunsivat minua, vaan halusivat olla luomansa fantasiaolennon kanssa.
Jokainen on kosinut, mutta en silti epäile etteikö paremman kohdalle sattuessa tämä olisi kelvannut. Kuten minullekin.
Elämä on suhteellista.
Ei yksikään. Ne on ollut elatuksen ja kotipiian takia kanssani. Kyllähän tuo yksikin ex yhä kaipailee vielä parikymmentä vuotta eron jälkeen. Ei vain muista, että silloin kun oltiin yhdessä niin petti kaikkien kanssa mitä verkosta löysi ja kiinni sai. Ja hän on se minua eniten rakastanut ja parhaiten kohdellut. Kaikki pettää, mutta muut on olleet väkivaltaisia, uhanneet tappamisella ym.
Molemmat pitkät suhteeni olivat sellaisia joissa tyydyin naiseen jonka sain. En saanut niitä naisia jotka olisin halunnut.
Mistäs minä tiedän397