Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun kuuluisi olla talouspoliittisesti oikealla, jos olen konservatiivinen arvoiltani?

Vierailija
17.03.2023 |

En ole ennen ajatellut itseäni konservatiivina, mutta nykyaika saa minut tuntemaan oloni sellaiseksi. En siis kannata yli mennyttä transwokehömppää. Talouspoliittisesti kallistun kuitenkin vasempaan. Mitä puoluetta äänestän, jotta transwokettajat menevät kyykkyyn mutta köyhät eivät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmistetaan, että äänestitpä mitä puoluetta vain, jokin asia on varmasti huonosti. Kansanedustajiltahan loppuvat työt, jos tekevät hommansa liian hyvin.

Vierailija
2/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla samat arvot ja saman asian kanssa paniskelen. Sopivaa puoluetta ei vaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kd:sta tai ps:stä joku vasemman laidan ehdokas

Vierailija
4/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla.

Harkitsen jopa äänestäväni Kristillisdemokraatteja, koska he eivät ole ihan niin talousoikeistolaisia kuin Perussuomalaiset. Olen kyllä koko ikäni ollut ateisti ja halunnut kirkon eroon valtiosta, mutta epätoivoiset ajat, epätoivoisia tekoja.

(Joku varmasti nauraa ja sanoo, että näin tämä hevosenkenkäteoria toimii, kaikki eri sortin hihhulit lopulta muistuttavat toisiaan, lällällää. Mutta minusta ongelma on se, että uskonnolliset hihhulit ja konservatiivit ovat tässä asiassa niitä harvoja, jotka puolustavat tiedettä ja maalaisjärkeä samalla kun lobbarit ovat saaneet poliittisen keskustan puolueet ajamaan radikaaleja asioita.)

Vierailija
5/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kd:sta tai ps:stä joku vasemman laidan ehdokas

Nuo molemmat ovat tasa-arvoista avioliittoa, aborttioikeutta ja eutanasiaa vastaan ja näitä kaikkia itse kannatan. En haluaisi Suomesta takapajulaakaan.

Ap

Vierailija
6/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla.

Mietin kristillisiä. Ne on kyllä liikaa oikealla ja liikaa haluavat p a k o l a i s i a, mutta muukaan puolue ei vaikuta sopivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi