Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni lepotilassa, naiset jättää heti!

Vierailija
17.03.2023 |

Mistähän johtuu tämä uusi ilmiö, jossa nainen jättää miehen jo sinä vaiheessa, kun mies ottaa housut pois ja paljastuu pieni lepotilainen penis. Hommat loppuu siihen niin ettei nainen edes jää odottamaan mitä tapahtuisi erektiossa. Johtuuko tämä siitä , että naiset ei vaan tiedä, että lepotilan ja erektion välillä voi olla iso ero vai onko kyse siitä, että nykyään on niin kiire, ettei nainen viitsi jäädä seuraamaan mitä tapahtuu.

Itselleni tämä kävi Tinderissä, kun nainen oli kyllä selvästi laittanut munakoisohymiön, mutta en ollut sitä huomannut tai en ollut ottanut sitä huomioon. No siinä kävi niin, että treffit meni hyvin ja jatkettiin saman tien makuuhuoneeseen, mutta sitten kun otin alkkarit pois nainen suorastaan jäätyi. "Minä en enää katkarapukullien kanssa pane". Veti vaatteet päälle ja häipyi. Vähän aikaa olin, että ohohoh! Omani on lepotilassa lyhyt ja erektiossakin jotain 14 cm eli eihän se olisi riittänyt varmaan silloinkaan.

Sinänsähän tuo on ihan ok, mutta kannattaa ottaa nuo naisten pienetkin vihjailut Tinderissä todesta. Siellä tulee koko ajan uusia juttuja vastaan. Senkin olen oppinut, että jos nainen Tinderissä vähän näyttää paljasta pintaa, odotus treffimiehestä nousee saman tien suorastaan pilviin. Millekään tavallisille tallaajille he eivät vilauttele. Tuon lepotilajutunkin kanssa täytyy varmaan ruveta huomioimaan se, että ennen kuin vaatteet riisutaan täytyy kiihottua sen verran, että vehje ei enää ole lepotilassa. Oppia ikä kaikki! M 47

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyy vaikka tiedän , että stadissa on harrastajanaisia, jotka näitä trendejä vetää ja jotka näkyy somessa ja medioissa. Taisit törmätä tällaseen bitchiin.

Vierailija
2/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muijat tietää, joilla panokumppaneita voi olla satoja. Kostavat vaan miehille omia pettymyksiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä pitäisi olla enemmän kanttia samaan.  "Ei tollasen muijan edessä edes seiso".

Vierailija
4/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:lla oli sutinaa naisen kanssa ja päätyi heti sänkyyn. Miten hitossa voi olla kalu lepotilassa siinä tilanteessa. Eikö edes sen vertaa vieras pillu kiinnostanut, että olisi ollut jo puolikovana siinä vaiheessa. Ei ihme, että nainen pettyi. Sehän on selvä merkki, ettei miestä kiinnosta. Tappaa varmasti halut naisilta..

Vierailija
5/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksenkokohullu taas vauhdissa. Popkornit esiin.

Vierailija
6/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
7/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että isompi kulli on naisistakin maittavampi tiukassakin pillussa kuin 14 senttinen. Sori. Kaverilla seksisuhde vanhemman, tiukkapilluisen, himokkaan, muodokkaan, varatun naisen kanssa, jonka pillu kuulemma litisee koko niitten pari tuntisten sessioiden ajan! Muijaan kyllä kuulemma sattuu kaverin paksu ja pitkä meisseli, eikä täysillä voi vetää pohjaan asti, mutta molemmat tykkäävät, kun pääsevät naimaan joka viikko ja saavat, mitä haluavat! Muija ottaa suihinkin, vaikkei kalu kokonaan mahdukaan suuhun, ottaa kuulemma tosi syvälle! Ja antaa laskea lastit aina pilluun. Pari kierrosta kuulemma joka kerta.

Vierailija
8/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajattelevat vain seksiä.

Vierailija
9/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että isompi kulli on naisistakin maittavampi tiukassakin pillussa kuin 14 senttinen. Sori. Kaverilla seksisuhde vanhemman, tiukkapilluisen, himokkaan, muodokkaan, varatun naisen kanssa, jonka pillu kuulemma litisee koko niitten pari tuntisten sessioiden ajan! Muijaan kyllä kuulemma sattuu kaverin paksu ja pitkä meisseli, eikä täysillä voi vetää pohjaan asti, mutta molemmat tykkäävät, kun pääsevät naimaan joka viikko ja saavat, mitä haluavat! Muija ottaa suihinkin, vaikkei kalu kokonaan mahdukaan suuhun, ottaa kuulemma tosi syvälle! Ja antaa laskea lastit aina pilluun. Pari kierrosta kuulemma joka kerta.

Tykkään kyllä isosta kalusta varsinkin miehellä, joka osaa tehdä muutakin kuin lykkiä sillä valikoimaansa reikään! Tunnen erään, jolta onnistuu monipuolinen naisen tyydyttäminen isosta kalustaan huolimatta. Ns. tiukkapilluisena olen tietysti huomannut miesten (olen jo 50+) arvostavan ja nauttivan tunteesta, joka syntyy pilluni puristaessa kalua, koska se ei tunnu olevan kovinkaan yleistä. Pillu myös kiihottuneena venyy isonkin kalun taitavassa käsittelyssä!

Vierailija
10/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks saunakaverinainen katteli aina mun munaa että aika pieni on. Mutta kerran se sitten yllättyi. Oltiin pesemässä ja hän ilmoitti yhtäkkiä että aikoo nyt kusta lattiakaivoon. Katselin tilannetta silmä ja kulli kovana ja nytpä tulikin kehuja kun meikäläisellä se levossa ON pieni mutta innostuneena ei. :D

Heti olisi kuulemma pitänyt alkaa panemaan. Kieltäydyin.

Vierailija
11/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks saunakaverinainen katteli aina mun munaa että aika pieni on. Mutta kerran se sitten yllättyi. Oltiin pesemässä ja hän ilmoitti yhtäkkiä että aikoo nyt kusta lattiakaivoon. Katselin tilannetta silmä ja kulli kovana ja nytpä tulikin kehuja kun meikäläisellä se levossa ON pieni mutta innostuneena ei. :D

Miksi kieltäydyit?

Olen törmännyt miehiin, joilla levossa aika maltillisen kokoinen meisseli, mutta kovana hyvän kokoinen, jopa isohko, joten lepotila ei todellakaan kerro kaikkea. N50

Vierailija
12/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kieltäydyit?

Olen törmännyt miehiin, joilla levossa aika maltillisen kokoinen meisseli, mutta kovana hyvän kokoinen, jopa isohko, joten lepotila ei todellakaan kerro kaikkea. N50

Olen eri, mutta en olisi minäkään pannut. En ole mikään lihankimpale. Ensin haukutaan pienimunaiseksi, ja sitten kun onkin iso, niin jo kelpaa. Vai ettekö naiset ole aikojen alusta asti olleet esineellistämistä vastaan? Mitäs jos ensin haukkuisin rintasi, ja sitten kun olet ottanut silikonit, pyydän panemaan?

Vierailija
13/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omista suurista, raskaista luomurinnoistani ja tiedän hyvin, että on miehiä, joita kiihottavat terhakammat tai silikonirinnat enemmän, mutta eihän sillä ole väliä - jokaisen makuun varmasti löytyy kumppaneita ja rintoja ja kaluja!

Eihän se tarkoita, että pitää toista lihankimpaleena, jos tykkäisi harrastaa seksiä toisen kanssa. Itse koen, että mitä vanhemmaksi olen saanut elää, sitä rikkaampaa ja nautinnollisempaa seksi on, eikä seksiin todellakaan aina tarvitse liittyä suuria tunteita, suurta rakkautta, vaan se voi välillä olla myös keino purkaa jotain, tyydyttää seksinnälkää, kokea nautintoa, saada antaa nautintoa toiselle.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kieltäydyit?

Olen eri, mutta en olisi minäkään pannut. En ole mikään lihankimpale. Ensin haukutaan pienimunaiseksi, ja sitten kun onkin iso, niin jo kelpaa. Vai ettekö naiset ole aikojen alusta asti olleet esineellistämistä vastaan? Mitäs jos ensin haukkuisin rintasi, ja sitten kun olet ottanut silikonit, pyydän panemaan?

Vierailija
14/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno provo, mutta jos on pienikin todennäköisyys että tämä olisi totta tai olisi totta jonkun muun kohdalla, niin ohjeeni olisi haistattaa v*tut moisille "naisille". 

Vierailija
15/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kieltäydyit?

Jos se kelpaaminen koosta on kiinni niin saapahan jäädä panematta.