Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn salilla mutta vatsa ei pienene!

Vierailija
16.03.2023 |

Yläkropassa ihan selkeää kiinteytymistä ja lihasta, jalat tuntuvat vahvemmilta. Mutta keskivartalo ryhti on parantunut, mutta erityisesti alavatsa, se ei vaan pienene! Jaksan toki tehdä aiempaa enemmän vatsalihasliikkeitä. Mutta tasapaksu ja pönäkkä. Ei vyötärön kaventumista tai sixpäckiä

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sidukat ja viini pois.

Vierailija
2/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen mallinen. Voit toki kasvattaa megahartiat ja -alakropan, että vyötärö näyttää hoikemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen sokeri ja muu höttöruoka pois. Tekee oikeasti ihmeitä.

Vierailija
4/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Naisella tähän voi syynä olla esim. Endometrioosi. Itse treenasin kuin hullu mutta pömppö pysyi. Selvisi sitten että ei se rasvaa ole vaan endometrioosikudosta joka turpoaa ja aiheuttaa sisäistä verenvuotoa...

Vierailija
5/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Naisella tähän voi syynä olla esim. Endometrioosi. Itse treenasin kuin hullu mutta pömppö pysyi. Selvisi sitten että ei se rasvaa ole vaan endometrioosikudosta joka turpoaa ja aiheuttaa sisäistä verenvuotoa...

Olen nainen

Ap

Vierailija
6/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ilman salia. Syön 25g voita päivässä.

Vierailija
7/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kaloreita.

Vatsalihakset ei näy rasvan alta, vaikka mitä tekisit.

Vyötärön rasvoista keho päästää viimeisenä irti ja vyötärölle kerää ensimmäisenä. Vaatii aikaa ja usein cheattaamista, että saa vyötärön uudestaan näkyviin.

Suunnitelmallisesti laske kaloreita pikku hiljaa. Nopeilla laskuilla tulee seinä nopeammin vastaan.

Muista cardio.

Pätkäpaastolla treenatessa saa btw rasvanpolttoa kohdennettua lisäämällä verenkiertoa yhdellä alueella, mutta vaatii ainakin 12-14h paastoa alle.

Vierailija
8/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä sidukat ja viini pois.

Kesällä luin naisa lihotaa viini un ovat vaihdevuosi iässä.Kun olen Tv katsonut nitä todella ylipainois dokumetti ohjelma.Jossa laihdutavat ennen vatsalaukun ohitusleikaus. Leikauksen jälkeen Heille sanotaan: Ei Koskan Enää Kivenäisjuomia : Ne suurentavat vatsalaukkua aivan samoin kun alkohooli.

Vierailija
9/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajien valtakunnansalilla käynti ei välttämättä laihduta yhtään.

Vierailija
10/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalalla rasvaprosentilla kunto on heikompi kuin pönäkkänä.

Myös taudit iskee helpommin jos vatsalihakset näkyy.

Kannattaa pitää rasvaprosentit noin kahdessakymmenessä niin on kovempi kunto kuin varsinaisilla urheilijoilla on.

Rasvaprosentti lisää sietokykyä monessa.

Vierailija
11/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla se vaan lähtee. Mulla on toiminut salin ja pätkäpaaston yhdistelmä.

Vierailija
12/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa kutistaa vatsaa on painon pudotus eli laihduttaminen. Olen kokeillut kaikkea ja kun tämän tajusin, vatsa lähti pienenemään.

Vierailija
13/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt naisten palstalla tuollaista? 😂😂😂

Vierailija
14/41 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea lihaskunnon parantamisesta! Vatsarasvaa et saa täsmätreenattua pois, eli se vaatii ruokavalio muutoksia, mutta sekin onnistuu helpommin kun kohonnut peruskunto pitää aineenvaihduntaa aiempaa vilkkaampana.

Vatsan muotoon voi myös vaikuttaa ihan turvotus, jonka taustalla voi olla ruoansulatuksen toiminnallista häiriötä, yliherkkyyksiä tai muuten sopimaton ruokavalio, tai sitten gynekologiset syyt. Jonkin verran sitä vatsarasvaa myös ihan luonnostaan ihmisillä on, varsinkin naisilla.

Vierailija
15/41 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kapenemisvinkkejä?

Vierailija
16/41 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ihon alla on sisäelimet ja esim kohtu. Ne vievät tilaa. Niitä ei saa pois salilla.

Vierailija
17/41 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta mikään vatsarasvaan. Sitä oli silloinkin kun olin alipainoinen. Rakennekysymys. Hyvät vatsalihakset on myös eli siitä ei ole kysymys.

Vierailija
18/41 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ammattilainen pt. ohjaamaan oikeat liikkeet, tarkista ruokavalio ja muista nukkua hyvin. Unenlaatu ja palauttava uni ovat hyvin tärkeitä.

Vierailija
19/41 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, maha ei pienentynyt treenistä huolimatta millään. Vaikka olin silloinkin hoikka 166/60. Menin keliakiatestiin kun oli oireita, todettiin keliakia. Gluteenittomalla ruokavaliolla mahani litistyi viikossa. Kannattaa miettiä tämäkin vaihtoehto.

Vierailija
20/41 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritä hulavannetta. Itse olen pyörittänyt nyt puolisen vuotta joka päivä 12 minuuttia ja senttejä lähtenyt 14.