Pienpuoluetentti klo 21.00 ykkösellä
Kommentit (816)
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä ihmeteltäisiin matkaa varatessa kun ei kuuluta EU:hun ja pitää aina hankkia viisumi tai muu maahantulolupa konsulaatista EU-alueella.
Ohis: olen matkustellut ennen Schengen-aluetta ja koskaan ei tarvinnut mitään viisumeita tai konsulaatin lupia.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa alussa joku noista heitti, että Suomen nato jäsenyys maksaa 2 miljardia vuodessa. Siinä meni uskottavuus sen siliän tien.
Kuinka niin? Mitään kustannuksia ei ole julkisuuteen annettu. Vain sotilasbudjetti, mutta sen lisäksi tulee Naton esikunta ja henkilöstö, Baltian rajatarkkailusta ja ilmapuolustuksesta ei ole puhuttu pihaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kommarieukko haluaa markan takaisin :D
Kaikissa muissa Pohjoismaissa on oma valuutta, mikä on luonnollinen viiteryhmä Suomelle. Ehkä ensimmäinen kerta, kun olen samaa mieltä kommunistin kanssa jostain asiasta.
Toivottavasti Pennanen laillistaa lakan ja pirin!
Just aloin katsoa Anon toivossa. Ajattelin lämmitellä ennen sänkyyn menoa, mutta eihän Ano täällä olekaan. Kyllä kuivahti.
Petrus lupaa huumeita kaikille, ääni täältä.
Suomi alkaa kaupata maaperäänsä ydinjätteen loppusijoituspaikaksi?? 500 miljardia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Salmi on BB-Jassun äiti, on kyllä samaa näköäkin, mutta Jassu on fiksumpi.
Kuka noista on Riikka Salmi?
Toi punatukkanen Jassun näköinen naikkonen.
Oliko Riikka Salmen tytär Heidi Salmi jossain kilpailuohjelmassa? Sillä on muistaakseni 2 tai 3 lasta? Kun olen niitä SKE jutuja välillä seurannut.
Ydinjätteen säilöminen pelastaa Suomen jes! Lisäksi voimme alkaa kannabiksen johtavaksi vientimaaksi jes!
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä ihmeteltäisiin matkaa varatessa kun ei kuuluta EU:hun ja pitää aina hankkia viisumi tai muu maahantulolupa konsulaatista EU-alueella.
Ja kyllä tulisi asuntovelalliselle itku pian, kun euro vaihtuisi omaan markkaan. Euro vahvana valuuttana suojaa kuitenkin korkojen nousua ihan toisella tavalla kuin mitä oman valuutan kanssa kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommarieukko haluaa markan takaisin :D
Kaikissa muissa Pohjoismaissa on oma valuutta, mikä on luonnollinen viiteryhmä Suomelle. Ehkä ensimmäinen kerta, kun olen samaa mieltä kommunistin kanssa jostain asiasta.
Suomen nykyinen viiteryhmä on Baltian maat.
Juontaja suuttui kun Yleltä haluttaisiin leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: olen matkustellut ennen Schengen-aluetta ja koskaan ei tarvinnut mitään viisumeita tai konsulaatin lupia.
80-luvulla esim. Ranskaan piti hankkia viisumi. Passi konsulaattiin ja siihen liimattiin viisumi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi alkaa kaupata maaperäänsä ydinjätteen loppusijoituspaikaksi?? 500 miljardia?
Oikeastaan ihan hyvä idea.
Voiskohan toi eläinoikeuspuolue nostaa pääministeriks mun kissan?
Suomen pitää ottaa kaikki maailman ydinjätteet.
Sillä tienattiin 500 miljardia. Saksa esim esiin (hyväntahtoista hälmöä) maata, josta ne voi ostaa paikan jätteilleen.
Järkyttävää mielipide.
Kamalaa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Salmi on BB-Jassun äiti, on kyllä samaa näköäkin, mutta Jassu on fiksumpi.
Kuka noista on Riikka Salmi?
Toi punatukkanen Jassun näköinen naikkonen.
Oliko Riikka Salmen tytär Heidi Salmi jossain kilpailuohjelmassa? Sillä on muistaakseni 2 tai 3 lasta? Kun olen niitä SKE jutuja välillä seurannut.
Jasmiina voitti Big brotherin vuonna 2021.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pennanen on fiksu kaveri.
Petrus Pennanen on äärivasemmistopiireissä tunnettu naistenahdistelija. Hänen naisystävänsä Rkpläinen Rosa Sandelin esitteli Instagramissa Pennasen tekemiä pahoinpitelyn ja rais--- ksen jälkeisiä mustelmia. Pennanen myös käyttää huumeita on saanut syytteen mm. muuntohuumeesta. Ette kai te tällaista henkilöä äänestä!?
Petruksen normipäivä:
Symppisporukkaa, haluisin kaljalle näitten kanssa. Liberaalilla on kiva parta.