Lue keskustelun säännöt.
Onko kenenkään lapsilla tanssimattoa? Kannattaako ostaa?
Kommentit (3)
Meidän lapsella on. Sai nelivuotiaana. Nyt viisi ja tanssii mielellään siihen liittyvän cd:n tahdissa siinä matolla balettia. Tai voiko sitä nyt sitten tanssiksi sanoa. Askelia tekee kumminkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varsinkin jälkimmäinen paljon käytössä...myös äidillä ja kavereilla.. :) joululahjaksi tyttö toivonut bella popstarstudiota...
joululahjaksi. eli ei ole vielä käytössä ollut, mutta uskon että on hyvä.