Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään lapsilla tanssimattoa? Kannattaako ostaa?

Vierailija
24.11.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi. eli ei ole vielä käytössä ollut, mutta uskon että on hyvä.

Vierailija
2/3 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella on. Sai nelivuotiaana. Nyt viisi ja tanssii mielellään siihen liittyvän cd:n tahdissa siinä matolla balettia. Tai voiko sitä nyt sitten tanssiksi sanoa. Askelia tekee kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jälkimmäinen paljon käytössä...myös äidillä ja kavereilla.. :) joululahjaksi tyttö toivonut bella popstarstudiota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän