Pienpuoluetentti TV1 klo 21.00
Eduskuntavaalien Pienpuoluetentissä kolmetoista ehdokkaita asettanutta pienpuoluetta ottavat mittaa toisistaan. Käsittelyssä eduskuntavaalien tärkeimmät teemat ja puolueiden tavoitteet. Pienpuoluetentin juontaa toimittaja Marja Sannikka.
Kommentit (216)
Voi mä niin odotin Anoa, eikö se uskaltanut tulla?
Sotateollisuus ja pankkiirit :D Pu tin on globalistieliittiä. Kristallihörhö vetää koko ajan pohjia.
Onko nämä avoimelta vai suljetulta osastolta, paitsi liberaali.
Suomi irti Euroopasta-puolue. Suomi on siirrettävä Etelä-Amerikkaan.
Siellä on suomalaisten henkinen koti. On se.
Tää liberaali on nolo taukki, jauhaa samaa levyä kuin mediat ja marin. Oikein papukaija.
Osaako kukaan enää ajatella itse. Ukrainasotahulluja löytyy näköjään marginaalistakin.
Vierailija kirjoitti:
Pienpuolueissa on usein ihan järkeviä kannanottoja vaikka heitä ei edes noteerata.
Tuossa porukassa oli ehkä kaksi puoluetta joilla edes jotain ajatusta. Muut jotain hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Oudosti alkaa: ensiksi Nato-kantoja (asia on jo päätetty) ja sitten Ukrainan tukemiseen kanta. Omituista, Yle.
Ei asiaa ole lopullisesti päätetty. Jos asia ei ole Turkin ja Unkarin hyväksymä ennenkuin uusi eduskunta aloittaa ja joku noista on päättämässä. Kyllä asiaan voidaan vielä yrittää vaikuttaa. Monet nato-vastustajat kokee että, nato päätös olisi pitänyt jättää seuraavalle eduskunnalle muutenkin. Ja tulevat vaalit olisivat olleet samalla nato-vaalit.
Eivät huutele toistensa päälle. Se on aina ollut näissä pienpuoluetenteissä asia mistä olisi syytä ottaa oppia "isojenkin" tenteissä.
Norja vapaaksi-puolue.
Norja on vapautettava amerikkalaisten öljyparonien herruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla yhdellä on pölyrätit olkatoppauksina?
Miljonääri saa pukeutua miten miljonääri haluaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei huuda toisen päälle
Tässä on sanattomina kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei huuda toisen päälle
Sivistyneitä ihmisiä. Ego ei ole kerrostalon kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät huutele toistensa päälle. Se on aina ollut näissä pienpuoluetenteissä asia mistä olisi syytä ottaa oppia "isojenkin" tenteissä.
Fiksuja ihmisiä. Ja nuo on ihan tosissaan liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä avoimelta vai suljetulta osastolta, paitsi liberaali.
Se liberaali ei poikkea tähän mennessä mielipiteiltään mitenkään siitä miten nyt saa ääneen ajatella. Miksei liity johonkin oikeaan puolueeseen kun on muodikkaan ukrainawoke..
Paremmat käytöstavat kuin eilisessä tentissä.
Feministi on sotahullu, onneksi tuolla on rauhanmiehuäkin. Mistä puolueestase oli koka kysy feministiltä että kertoisi mikä sota on voitettu aseilla, eikä rauhanneuvotteluilla.
Minä taisin alkaa fanittaa sitä äijää. 😍
Noista löytyy oikeasti oikeat vasemmistolaiset kuin oikeistolaisetkin.
Kun joidenkin mielestä kokoomus ja ps erityisesti ovat kovaa oikeistoa niin se ei pidä paikkaansa. Ps on itse asiassa arvokartassa keskellä kuten keskusta.
Vasemmistopuolue ja SDP ovat vasemmalla mutta ei niin vasemmalla kuin Skdl joka on kuihtunut pienpuolueeksi.
Muistelen että joskus liberaalipuoluekin oli edustettuna, mutta sekin on kutistunut.