Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CITTARI HOITAA - Cittari hoitaa kauppiaalle miljoonat tilille suomalaisten selkänahasta

Vierailija
16.03.2023 |

Uuden Porschen, siitä kauppias saa tietenkin itse alennusta koska K-ryhmä. Kauppias asuu hienosti ja tilavasti, kauppiaan vaimo ja tytär ostelee Cheneleita, Gucceja, Fendiä, kauppias lomailee perheineen luksuslomilla.

Kauppias ei kuitenkaan halua maksaa myyjille kuin minimin, antaa vain osa-aikaisia töitä. Ei jousta eikä palkitse.

Haluatteko tukea tällaista, minä en halua. Citymarket kauppiaat ovat järjestäen miljonäärejä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai suurinosa niistä enään nykypäivänä hyvin tienaa.

Vierailija
2/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin on niin rupea ihmeessä Cittarin kauppiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Mikä sua estää tekemästä itse uraa kauppiaana? Jos ei rahkeet riitä niin sitten olet ihan oikeilla urilla, juuri jaloilla äänestäminen on markkinatalouden yksi peruspilareista. 

Vierailija
4/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on kauppiaat ja keskusliikkeet nostavat katteita aivan mielivaltaisesti ja hallinto komppaa kun saa omat palkkionsa yhteistyöstä välistä...

Vierailija
5/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100k-1 milj euroa vuodessa ei ole hyvä palkka??

Vierailija
6/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Mikä sua estää tekemästä itse uraa kauppiaana? Jos ei rahkeet riitä niin sitten olet ihan oikeilla urilla, juuri jaloilla äänestäminen on markkinatalouden yksi peruspilareista. 

Joo hyvä idis, laitetaan kaikki työttömät cittariyrittäjiksi niin saadaan parisataatuhatta ruokakauppaa lisää, kannattavaa varmaan.

Vierailija
7/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cittari-kauppiaaksi on todella vaikea päästä, ja tulijoita tosiaan on.

Vierailija
8/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä idis, laitetaan kaikki työttömät cittariyrittäjiksi niin saadaan parisataatuhatta ruokakauppaa lisää, kannattavaa varmaan.

Kuka täällä on puhunut työttömistä yhtään mitään?

Vierailija
9/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheneleitä ja Gucceja?🙄

Vierailija
10/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kauppias voittaa aina"

tiedäthän tuon vanhan sanonnan?

Vierailija
11/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cittari-kauppiaaksi on todella vaikea päästä, ja tulijoita tosiaan on.

En yhtään ihmettele, että on tunkua Citymarket kauppiaaksi, miljoonatulot on taattu. Kauppapaikat ovat parhailla paikoilla - rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
12/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat katkeroituneelta Cittarin työntekijältä. Siitä vaan kauppiaskursseille jos noin katkeroittaa.

Vierailija
13/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki K-kauppiaat tienaavat hyvin. Ihan helvetin helppo ymmärtää miksi näin on: K-ryhmän kaupoissa lähes kaikki maksaa enemmän kuin S-ryhmän kaupoissa ja Lidlissä. Tuottajat eivät saa yhtään sen enempää, olipa keskusliike/myyntitaho mikä tahansa, ja tuontitavaran hinnat ovat samat kaikille -> K-kauppiaan lompakko pulskistuu. Yksinkertainen ja vastenmielinen yhtälö.

Toinen tämän yhteiskunnan mätäpaise on apteekkitoiminta, sillä myös apteekkarit ovat yleensä omien asuinkuntiensa suurituloisimpia. Ja syyt tälle ymmärtää lapsikin.

Vierailija
14/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille suunnattu mainos. Aika läpinäkyvästi vielä.  

Vierailija
15/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee kauppansa itse. Minä taas en pidä lainkaan s-ketjun kaupoista. Käyn mieluummin cittarissa, useimmiten Lidlissä. Ostan sieltä mistä saan mielestäni rahoilleni vastinetta. Ainahan joku voittaa. Se on yrittäjän oikeus. Jos sun mielestä cittarissa on liian kallista, niin sittenhän et sinne vain mene.

Vierailija
16/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaja ei saa juuri mitään ja ostaja maksaa itsensä kipeäksi. Joku vetää välistä.

Vierailija
17/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee kauppansa itse. Minä taas en pidä lainkaan s-ketjun kaupoista. Käyn mieluummin cittarissa, useimmiten Lidlissä. Ostan sieltä mistä saan mielestäni rahoilleni vastinetta. Ainahan joku voittaa. Se on yrittäjän oikeus. Jos sun mielestä cittarissa on liian kallista, niin sittenhän et sinne vain mene.

Duopoli tai Liiteri, muuta valinnanvaraa ei ole.

Vierailija
18/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki K-kauppiaat tienaavat hyvin. Ihan helvetin helppo ymmärtää miksi näin on: K-ryhmän kaupoissa lähes kaikki maksaa enemmän kuin S-ryhmän kaupoissa ja Lidlissä. Tuottajat eivät saa yhtään sen enempää, olipa keskusliike/myyntitaho mikä tahansa, ja tuontitavaran hinnat ovat samat kaikille -> K-kauppiaan lompakko pulskistuu. Yksinkertainen ja vastenmielinen yhtälö.

Toinen tämän yhteiskunnan mätäpaise on apteekkitoiminta, sillä myös apteekkarit ovat yleensä omien asuinkuntiensa suurituloisimpia. Ja syyt tälle ymmärtää lapsikin.

Olet täysin oikeassa. Välttelen apteekkeja viimeiseen asti, varsinkin kosmetiikan suhteen. Kosmetiikkaa saa Saksasta 10-12 e halvemmalla. Yliopiston A kiusaa esim Helsingissä muita apteekkeja jotka olisivat halunneet Meilahden sairaalaan.

Vierailija
19/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kauppoja noin vain aleta pitämään. Keskolla on oma systeeminsä samoin S-kauppiailla. Samoin apteekkien toiminta on säädeltyä.

Vierailija
20/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100k-1 milj euroa vuodessa ei ole hyvä palkka??

Tuosta määrästä vähintään puolet menee veroihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme