Te lähihoitajat joilla pitkä kokemus! Mikä palkka? Itselläni brutto 2850 e ilman lisiä
Työkokemusta 15 vuotta. Työskentelen Ruotsissa. Netto on n. 2400 e. Perheellisenä toki lisätuloina lapsilisät ja elatusmaksut päälle tekee yht. 586 e.
Kommentit (25)
Juu, täydet ikälisät ja brutto 2400€ täällä Suomen puolella ilman lisiä.
Eli terkkuja niille ketkä väittää hoitajan tienaavan hyvin. Meidän tiimin sairaanhoitaja tekee päivätyöstä ja brutto hänellä 2700€ mikä on mun mielestä ihan naurettavan vähän.
Onko Ruotsissa tosiaan tulovero plus sossumaksut yhteensä vain 15%?
Vierailija kirjoitti:
Eli terkkuja niille ketkä väittää hoitajan tienaavan hyvin. Meidän tiimin sairaanhoitaja tekee päivätyöstä ja brutto hänellä 2700€ mikä on mun mielestä ihan naurettavan vähän.
Mä olen sairaanhoitaja 15v työkokemuksella, AMK tutkinnolla ja saan päivätöistä sen reilu 2700€ brutto.
Olen tosissani miettinyt vaihtamista lähäriksi, kun palkka ei paljoa putoa mutta vastuu pienenee huomattavasti.
T. Pre op klf
Haluutko mun AMK insinööripaperit niin saat hurjat 100€ brutto enemmän, mä kouluttaudun uudelleen, en jaksa jäädä vääntämään kättä työnantajien kanssa, onko koulutetun ihmisen bruttopalkka 2:lla vai 3:lla alkava.
Eipä tuolla hurrata Ruotsissa. Kaikki siellä kalliimpaa. "Elin"tarvikkeista vain mehut ja limut halvempia kun suomessa. Maito, liha ym lähes +30 prosenttia Suomen hintoihin, kodinkoneet ja elektroniikka huomattavasti kalliimmat.
Brutto 2300 ilman lisiä. Teen 3vuorotyötä joten lisät 200-500/kk. Työkokemusta 10v.
Melkein 10 vuoden työkokemus ja 8 vuoden kokemuslisä eli kaksi kokemuslisää on palkassa. Peruspalkka Attendolla 2260,77+lisät kolmivuorotyöstä. Ihan Suomessa asun ja olen töissä. Opiskelen samalla sairaanhoitajaksi eikä ole kyllä pelkoa, että jäisin Attendolle töihin valmistuttuani.
6360 brutto ja 1.4 tulee 320€ korotus.
Kolmelta mieheltä saan elatusmaksuja, neljäs vielä oikeudessa.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sairaanhoitaja 15v työkokemuksella, AMK tutkinnolla ja saan päivätöistä sen reilu 2700€ brutto.
Olen tosissani miettinyt vaihtamista lähäriksi, kun palkka ei paljoa putoa mutta vastuu pienenee huomattavasti.
T. Pre op klf
Tule Ruotsiin töihin. Täällä sairaanhoitajilla on yliopistokoulutus ja arvostus+palkka parempi. Sitä paitsi täällä Ruotsissa undersköterskat eli lähärit saa tehdä omia hommia, perushoitoa, ilman vastuuta lääkkeistä jne. Sairaanhoitaja hoitaa oman tonttinsa eikä tee perushoitoa. Tää on hyvä jako. Toisaalta meillä osastonhoitaja on mukana perustyössä, mikä on mun mielestä jotenkin hassua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla hurrata Ruotsissa. Kaikki siellä kalliimpaa. "Elin"tarvikkeista vain mehut ja limut halvempia kun suomessa. Maito, liha ym lähes +30 prosenttia Suomen hintoihin, kodinkoneet ja elektroniikka huomattavasti kalliimmat.
Kyllä hurrataan. Asun Haaparannalla ja ostelen asioita sieltä missä on halvempaa. Kaupassa käyn Suomessa, auton ostin Ruotsista, kämppä Ruotsista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kolmelta mieheltä saan elatusmaksuja, neljäs vielä oikeudessa.
AP.
Suksi kuuseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
6360 brutto ja 1.4 tulee 320€ korotus.
Lähihoitelen siis toimittajia eli olen projektipäällikkö IT-alalla. Työ on useimmiten kuin työskentilisi lastentarhan opettajana, psykologina, äitinä, lääkärinä tai hoitajana. Projektissa mukana noin 130 hlöä.
2500 brutto,11v.kokemus. 3-vuorotyö, näköjään viimeisin tili 3400 brutto.
Ilman lisiä umpisurkea palkka siis.
Vierailija kirjoitti:
2500 brutto,11v.kokemus. 3-vuorotyö, näköjään viimeisin tili 3400 brutto.
Ilman lisiä umpisurkea palkka siis.
Eikä oo, mutta etkö yhtän tiedä mitä on tulossa vai onko palkkakuitti aina yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Melkein 10 vuoden työkokemus ja 8 vuoden kokemuslisä eli kaksi kokemuslisää on palkassa. Peruspalkka Attendolla 2260,77+lisät kolmivuorotyöstä. Ihan Suomessa asun ja olen töissä. Opiskelen samalla sairaanhoitajaksi eikä ole kyllä pelkoa, että jäisin Attendolle töihin valmistuttuani.
Aivan törkeää ja häpeällistä, että noin pieni palkka tärkeästä työstä. Vuorotyötä vielä, eikä ole vastavalmistunut kyseessä.
Voi voi. Kyllä suomi on vielä pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan törkeää ja häpeällistä, että noin pieni palkka tärkeästä työstä. Vuorotyötä vielä, eikä ole vastavalmistunut kyseessä.
Jos olisin julkisella puolella, niin peruspalkka olisi 150-200€ enemmän. Sekä lisät olisi isommat kun sehän lasketaan peruspalkasta.
Attendo maksaa vähemmän kuin julkinen puoli vaikka työ samaa fyysisesti ja henkisesti raskasta vanhustyötä. Herrat ne rahat saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin julkisella puolella, niin peruspalkka olisi 150-200€ enemmän. Sekä lisät olisi isommat kun sehän lasketaan peruspalkasta.
Attendo maksaa vähemmän kuin julkinen puoli vaikka työ samaa fyysisesti ja henkisesti raskasta vanhustyötä. Herrat ne rahat saa.
Miksi olet Attendolla? Lähihoitaja voi kyllä valita.
Brutto päivätyöstä ma-pe vähän reilu 2500eur/kk, lisäksi toukokuu-syyskuu 250eur lisä/kk. Kotihoito, työkokemus 18 vuotta.