Mikä olisi unelmatyösi jos asuisit maaseudulla
Kommentit (24)
Kasvattaisin laillista kukkaa maalla. Euroopassa alkaa laillistua ensivuonna niin voisi myydä sinne ensin. Sitten joskus kun laillistetaan suomessa niin sitä voisi myydä täälläkin. Ihan älytöntä antaa tuon mennä rikollisille.
Varmaan samoja hommia kuin nyt, eli it-alaa. Täysin etänä.
Teen nyt jo unelmatyötäni. Tai oikeastaan työtä, jossa olen hyvä. Täysin etänä, sopii maaseudulle oikein hyvin.
Jos joutuisin muuttamaan maalle yrittäisin olla influensseri tai only fans tähti, ja kun se ei onnistuisi niin pyrkisin kylän ainoaan lähikauppaan töihin, ja kun en pääsisi sinnekään niin olisin työtön.
Kartanon rouva, joka hoitelisi kartanonsa asioita. Järjestelisin taidenäyttelyitä, konsertteja, seminaareja etc.351
Eikö käy sama vanha työ, jos tekee etänä?
Maalla asuminen ja 100% etätyö ovat unelmani. En vielä tiedä, mitä työtä tarkalleen ottaen lähden tavoittelemaan, mutta selvitän asiaa.
Kasvattaisin ruokaa omalle perheelleni.
Unelmani olisi perustaa kahvila, mutta maalla sinne ei riittäisi asiakkaita. Kaikki huristavat vain autolla lähimpään kaupunkiin ostoksille ja juovat kahvinsa kotona.
Teen jo unelmatyötäni, se pitäisi vain onnistua kokonaan etänä jotta voisin toteuttaa unelmani maaseudulle muuttamisesta. Tosin olen tavallaan muuttamassakin maaseudulle ensi kuussa, vaikkakaan en nyt ihan maalle vaan pikkukaupunkiin.
Tosin ihan suurin unelma olisi se, että olisi varaa sekä kaupunkiasunnolle että maaseutuasunnolle, jotta voisin helposti käydä halutessani kaupungissa.
Haluaisin itse olla ponikasvattaja. Ehkä jotain opetustuntijuttuja. Taitaa vaan usein olla omat liiketoimintansa, olisi vaan superkiinnostavaa nähdä pikkuvarsojen kasvua ja kouluttamista, osallistua siihen itse. Ap
Mulla olisi kesäisin ihana kahvila, talvisin kirjoittaisin romanttisia kirjoja villasukat jalassa takan risahdellessa tuvassa.
Tekisin ulkona pikkuhommia ja katsoisin keväisiä aurungonlaskuja vilttiin kääriytyneenä ja mieli täynnä tulevan kesän odotusta.
Todellisuudessa asun neukkukuutiossa Kehä1 vieressä niin, että autojen kohina ja paskat tunkeutuu sisälle asti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi kesäisin ihana kahvila, talvisin kirjoittaisin romanttisia kirjoja villasukat jalassa takan risahdellessa tuvassa.
Tekisin ulkona pikkuhommia ja katsoisin keväisiä aurungonlaskuja vilttiin kääriytyneenä ja mieli täynnä tulevan kesän odotusta.
Todellisuudessa asun neukkukuutiossa Kehä1 vieressä niin, että autojen kohina ja paskat tunkeutuu sisälle asti.
Oi, onpa ihana unelma! Itse lisäisin tuohon vielä sen, että olisi eläimiä ja leivinuuni, jotta voisi leipoa oikein hyvin ja tehdä haudutettuja pataruokia. Ja metsä ympärillä, jotta voisi talvella hiihtää, järvi vieressä jotta voisi uida ympäri vuoden, hiihtää jäällä, soudella.
Kasvimaa pihalla jossa viljellä kasviksia. Marjapensaita ja omenapuita.
Asun jo maalla (kaupungista muutin), mutta en ole unelma-ammatissani. Kyllä se varmaan olisi jokin eläintenpitoon liittyvä. Mutta en aio eläimiä hankkia, nykykuntoni ei salli niiden hoitamista.
Varmaan sellainen oloneuvos, siihen on pyrkimys vähitellen (töiden asteittainen vähentäminen).
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin itse olla ponikasvattaja. Ehkä jotain opetustuntijuttuja. Taitaa vaan usein olla omat liiketoimintansa, olisi vaan superkiinnostavaa nähdä pikkuvarsojen kasvua ja kouluttamista, osallistua siihen itse. Ap
Tämä olisi ihanaa, tosin vaatisi esimerkiksi ison perinnön; hevoskasvattajana et Suomessa elä. Sanotaan että hevosalan yrittäjyys on helppo tapa päästä miljonääriksi, jos on siis miljardööri ennestään ;)
Asun maalla ja hoidan eläimiä.