Sisustusvinkkejä. Mies, kuinka hyvä sänky sinkkuäidillä pitää olla?
Nyt on jonkin aikaa vierähtänyt sinkkuna ja haaveilen että jossain vaiheessa löytyisi joku kiva mieskin. Asun tällä hetkellä kaksiossa kouluikäisten lasten kanssa siten, että ovat noin puolet ajasta eksällä. Lapsilla on täällä makkari ja itse nukun olkkarissa ja mulle riittää ihan hyvin tämä sohva. Mulla on tietenkin koira, joten ei varmaan kukaan mies tahtoisi nukkua kanssani olkkarissa millään sohvalla (avattava vuodesohva). Onkohan tässä edes vaihtoehtoa hankkia olkkariin parempaa sänkyä ja laittaa koira eksälle jos joskus joku mies löytyy vai pitääkö etsiä valmiiksi jo kolmio?
Lyhyemmin:
riittääkö naisen asunnossa pelkkä vuodesohva olkkarissa? (Kun koirakaan ei ole kotona) ainakin alkuun, kai joskus muutan tästä pois
Vai pitääkö olla kunnon sänky?
Vai täytyykö olla erillinen makkari?
En tahtoisi sellaista suhdetta missä mies ei viihdy luonani että itse pitäisi olla koko ajan miehen luona. Itse taas tykkään omasta kodistani ihan näin ja myös se on minulle ideaalia ettei mies voi vierailla lasten ollessa kotona. Mutta tätä vuodesohvaa ei ole myöskään koeteltu kummemmin, kerran yksi mies pani ikean sänkyni hajalle... niin että ehkä sängyn pitäisi olla kuitenkin järeämpi
Kommentit (6)
Kiitos ideasta :) kunnon sänky mahtuisikin olkkariin huonosti mutta ei tämä sohvakaan ihan kunnolliselta tunnu. Just tuollainen Murphy bed olisi hyvä ja siistimpi.
ap.
Vaikka olenkin ollut huonekalualalla koko ikäni, niin en ole nähnyt yhtään hyvää kaappisänkyä. Kaikissa niissä on ollut surkeat halvat patjat.
Osta sohvan tilalla hyvä 140cm runkopatja ja pidä sitä divaanina. Tai kaksi hyvää 80 tai 90cm runkopatjaa ja laitat toisen kyljelleen taakse selkänojaksi. Sieltä sitten tarvittaessa käyttöön.
Sänkysi pitää olla niin hyvä, että mahdollinen mies haluaa nukkua siinä jatkossakin.
Väärin. Ei ole yhtään uskottavaa!
Miksi.
Siksi koska ns.sinkku-äidit ovat ilman seksiä.
Miestä.
Keksi vähän 'parempia' trollauksia. Kiitos
Totta kai naida voi keittiön pöydällä, lattialla ja sohvalla, mutta jos saa jäädä yöksi tai pariksi, pitää olla kunnollisen leveä ja tukeva sänky. Tuo kaksi runkopatjaa on näistä toistaiseksi paras. Jos suhde kehittyy pidemmälle, on sänkykalustonkin parannuttava. Itse ole 190 cm, joten 210 x 90 on oman osuuden vähimmäisvaatimus kunnon yöunille kunnon rakastelun jälkeen.
Mistä sinut löytää niin katsotaan yhteinen hyvä ratkaisu? Sopisiko sinun tulla minun luokseni testaamaan minun King size parisänkyäni. Siinä ei vielä kukaan vieras ole rakastellutkaan.
Ei se siitä sangystä jää kiinni. YH äitejä olen pannut milloin misssäkin päin kotia, parveketta myöten.... halukas pillu riittää
Itselläni on miehenä olohuoneessa ns. seinäsänky ja se on naisvieraillekin hyvin kelvannut. Sängyn saa nopeasti esille ja piiloon. Naitukin siinä on monasti, mutta tykkään ottaa naiset myös sohvalla ja matolla. Hyvä lampaanvillamatto on varsin mukava doggyssa, eikä nitise sängyn lailla. Vuodesohvat ovat valitettavasti usein huonoja sekä nukkumiseen että seksiin. Erillistä makkaria en koe välttämättömäksi jos nukkumisen rytmi on sama.