Mitä puoluetta äänestää kun tilanne tämä?
Olen aika keskellä, mutta ongelman kanssa.
Vasemmisto-viherliberaalit tekee parempaa ympäristö- ja sosiaalipolitiikkaa, oikeisto tekee parempaa maahanmuutto- ja talouspolitiikkaa.
Miksei ole olemassa JÄRKEVÄÄ puoluetta, joka tekisi järkevää sosiaalipolitiikkaa, hyvää talouspolitiikkaa ja toimisivat eläinten hyvinvoinnin puolesta.
Tämä olisi se puolue jota äänestäisin.
Lisäksi järkiperäisempää, maltillisempaa maahanmuuttoa.
Muutama puolue haluaa paapoa # a m u j a. Ei kiitos.
Yksi puolue haluaa että köyhät ja keskituloiset kuolee pois. Ei kiitos.
Pari puoluetta haluaa kannattaa turkistarhausta. Ei kiitos. Tämä (eläinoikeuspolitiikka) minulle tärkeä asia, siksi joudun äänestämään vain vihreitä.
Haluaisin äänestää eläinmyönteistä liberaalipuoluetta, joka asettuisi lähemmäs keskelle. Tykkään siitä, että kokoomus haluaa tukea Suomen puolustusta ja oikeuslaitosta. Pidän Kokoomuksen tavoitteista jengi- ja maahanmuuttopolitiikassa. Kokoomus haluaa kuitenkin, että köyhät ja eläimet maan päältä myös mieluummin kuin yrittäisi saada heidänkin elintasonsa nousemaan.
Kuitenkin eläimet on minulle tärkeitä. Perspuolue on liian vanhanaikainen, rasistinen ja konservatiivinen.
Vasemmistopuolueet keskittyy taas liikaa tuohon m amut ensin-sosiaalilaitos-trans-woke-sateenkaari-politiikkaan.
Marin sählää liikaa/on liikaa julkisuudessa negatiivisista asioista, mutta en periaatteessa ole vastaan häntä, SDP on enemmän kuitenkin keskellä.
Mitä äänestää kun ei voi äänestää mitään inhimillistä, järkevää, joka huomioisi kaikkia edes lähes tasapuolisesti?
Mitä puoluetta kannattaa äänestää kun tilanne tämä?
Pakko valita vain joku vasemmiston puolelta
Kommentit (3)
Sdp oli keskellä viimeksi 8 vuotta sitten, ei enää,
Joku oikeistolaisempi vihreä?