Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys mutta jos joku on käymässä luonani niin koen etten voi olla oma itseni

Vierailija
15.03.2023 |

Asun yksin eikä kavereita ja todella harvoin joku käy kylässä joka on pari sukulaista ja kun käyvät niin on tunne kuin he rajoittaisivat täysin miten voin olla ja etten voi olla oma itseni. Tottunut niin toimimaan täysin oman mielen mukaan tyyliin vaikka klo 00 yöllä musiikkia soitan täysillä, asun maalla niin ei huolta että naapurit häiriintyy mutta minulla on omat oudot tapana ja kun en niitä voi toteuttaa vaan pitää muut ottaa huomioon niin alan ahdistua, tosin ahdistaa yksinäisyyskin eli ei oikein tiedä miten olla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne.

Onneksi löysin netistä 10v sitten kirjeenvaihtosivun (suomalainen sivu jolle voi lähettää sähköpostilla oman ilmoituksen tai vain katsella muiden ilmoituksia joissa sähköpostiosoite, löysin sen googlaamalla aikuiset kirjekaverit) ja sieltä ilmoituksen johon vastasin. Nyt asun yhdessä tämän alunperin kirjekaverini kanssa, ja koska suhde eteni niin hitaasti, niin nykyään osaan olla hänen kanssaan oma itseni.

Muiden kanssa en osaa, ja senpä takia meillä käy hyvin harvoin vieraita, eikä mulla ole mieheni lisäksi kavereita muualla kuin netissä.

Mutta mulla on sen verran sosiaalinen työ etten varmaankaan edes jaksaisi tavata kavereita livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän