Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehetkin voivat feikata orgasmeja

Vierailija
15.03.2023 |

Mun mies tekee niin. Ärsyttää

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo teltta voi nousta pystyyn ruuhkabussissakin.

Vierailija
2/18 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmien feikkaus on kivaa. Teen sitä aika usein ja vähän siellä sun täällä. Aina saa huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä feikkailen runkatessa.

Vierailija
4/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää että sai jo, ja esittää orgasmia, jotta olisin tyytyväinen. Oikeasti ei ole saanut, vaikka itse olisin saanut jo monta kertaa. Onko miehellä joku fysiologinen ongelma?

Vierailija
5/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi feikata? Kun orgasmiin kuuluu se sperman lennätys. Tekospermalla?

Vierailija
6/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies väittää että sai jo, ja esittää orgasmia, jotta olisin tyytyväinen. Oikeasti ei ole saanut, vaikka itse olisin saanut jo monta kertaa. Onko miehellä joku fysiologinen ongelma?

Ehkä sitä häiritsee sun feikkaaminen tai kun kuvittelet saaneesi orgasmeja vaikket ole sellaista saanut. Mies on ollut jonkun naisen kanssa joka on saanut kunnolla orgasmin ja tietää mitä se olisi... mieheltä menee varmaan vaan fiilis kanssasi niin feikkaa. Muuta syytä tuskin voi ollakaan.

Vierailija
7/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi feikata koska penis nykii tai sykkii kun laukeaa . Ainoastaan silloin sykkiminen jää pois jos sperma menee väärään suuntaan eli rakkoon . Silloin laukeaa laimeastu mutta mitään ei tule ulos ja spermaa voi valua sitten jonkin aikaa yhdynnän jälkeen tai ei valu mitään .

Käyttääkö mies jotain lääkettä virtsavaivoihin ?

Vierailija
8/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOn feikannut monta kertaa ja olen mies.

Vierailija
9/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan niin loppu nopeemmin se rynkytys

Vierailija
10/18 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä veikkaan sen aina ruuhkabussissa.

Vierailija
11/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä voi feikata koska penis nykii tai sykkii kun laukeaa . Ainoastaan silloin sykkiminen jää pois jos sperma menee väärään suuntaan eli rakkoon . Silloin laukeaa laimeastu mutta mitään ei tule ulos ja spermaa voi valua sitten jonkin aikaa yhdynnän jälkeen tai ei valu mitään .

Mulla se orgasmi voi olla jopa vahvempi, vaikka mitään ei tulekaan ulos! Joudun käyttämään lihaksia rentouttavaa lääkettä!

Vierailija
12/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääsee karjahdus aina kaupan kassalla, kyllä nolottaa!

Vierailija
13/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ehtinyt feikkaamaan, kun on tullut jo oikeasti.

Vierailija
14/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisystävä, jonka kanssa olen mieluusti kaksi kertaa illan aikana. Mutta jos laukean, minulla menee vähintään tunti uuteen stondikseen. Ja naisystävä ei koskaan saa ensimmäistä orkkua alle puolen tunnin. Ja hän haluaa useamman. Niinpä usein feikkaan reilun tunnin päästä orgasmin ja sitten lopetetaan. Sitten juodaan kahvit ja toinen kierros voi alkaa jo puolen tunnin päästä. Tällä tempulla pääsee nukkkumaan jo ennen yhtätoista, kun aikaa esileikkeineen on mennyt vain noin kolme tuntia. Aamulla minun pitää herätä jo kuudelta töihin ehtiäkseni. En näe tässä mitään huolen aihetta.

Vierailija
15/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on tullut feikattua, koska seksi on ollut vaan niin huonoa jos nainen vaan makaa paikallaan. En jaksa sellaista, joten olen välillä melko nopeasti laukeavaa sorttia ja poistun paikalta. Yleensä saman illan aikana ehtii löytää jonkun toisen aktiivisemman.

Vierailija
16/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti on tullut feikattua, koska seksi on ollut vaan niin huonoa jos nainen vaan makaa paikallaan. En jaksa sellaista, joten olen välillä melko nopeasti laukeavaa sorttia ja poistun paikalta. Yleensä saman illan aikana ehtii löytää jonkun toisen aktiivisemman.

Meillä on kyllä toisin päin. Mies makaa lahnana ja feikkaa, itse saan tehdä kaiken työn. Onkohan minussa jotain vikaa vai miehessä?

Vierailija
17/18 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä toisin päin. Mies makaa lahnana ja feikkaa, itse saan tehdä kaiken työn. Onkohan minussa jotain vikaa vai miehessä?

Sinussa kun valitsit sellaisen miehen joka ei miellytä. En ikimaailmassa alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa joka vain makaa. Pyrin välttelemään heitä.

Vierailija
18/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sen lantionpohjalihaksilla sykkimään, vaikkei laukeaisikaan.