Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 172 cm mies lyhyt?

Vierailija
15.03.2023 |

Voidaanko tuon pituista miestä pitää lyhyenä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo keskipituutta lyhyempi, mutta mua ei ainakaan haittaisi. Tykkään lyhyistä miehistä enemmän, en muista että olisin edes ikinä ihastunut keneenkään pitkään. Itse 160cm.

Vierailija
42/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alle 183cm ovat pikkumiehiä.

On se pitkäkin mies naurettava näky, jos hartialeveys on kuin kaksi hernekeppiä vastakkain.

Tämä! Huvittavaa, että joku 190 cm pitkä ja alle satakiloinen luikku pitää itseään isona miehenä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap saat tyytyä joihinkin max 155 cm naisiin.

Vierailija
44/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaisille ei kelpaa.

Japanilaiset naiset ihannoi.

Riippuu siis naisesta.

Olen japanilaisen pituinen kantasuomalainen nainen. Ei taida kelvata, koska pitäisi olla pikkutytön näköinen suomalaisille pervoille.

Mitä ihmeen komplekseja löytyy teiltä naisilta omasta pituudesta? Luulin ensin että tämä pituus asia on joidenkin miesten itsetunto-ongelma, mutta ei näköjään.

Minä en ihan oikeasti tiedä enkä tunne yhtään miestä jolle naisen pituus on ollut ongelma. En yhtään.

Ihmettelee 173 cm mies jolla on 178 cm vaimo. Eikä ne mitat ole tähän päivään mennessä aiheuttanut meille mitään ongelmaa, ei kummallekaan. Kumpikin koetaan itsemme täysin normaaleiksi, ei miksikään ufo pariskunnaksi.

Evoluution luoma asia. Mies on lähtökohtaisesti isompi kokoisempi kuin nainen. Kaikissa elokuvissa, näytöksissä ja medioissa pääosan mies on pidempi kuin vastanäyttelijä nainen. Nainen haluaa väistämättä olla pieni miehen rinnalla ja olla suojattuna. Nainen tuntee itsensä isoksi jos mies on lyhyt.

Vierailija
45/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että tuon pituisilla miehillä on todella hyvännäköiset kasvot ja ovat yleensä kauniimpia kuin naiset keskimäärin?

Miksi myös älykkyys on korkeampi lyhyemmällä miehellä. Modernissa sodassa lyhyempi selviää paremmin.

Pitkiin osuu helposti kaukaakin ja ovat alttiita sirpaleille pommitusten sattuessa päälle.

Pitkät miehethän muistetaan karikatyyreistä HESSUHEPO, PEKKAPUUPÄÄ, OHUKAINEN, mitä pidempi sitä tyhmempi.

Pitkät miehet ovat myös ilmastolle katastrofaalisia. Kuluttavat enemmän ravintoa. Jättimäisiä paskoja pöntöt täynnä ja putket tukossa aamuisin.

Lyhyempi mies on ilmastoystävällinen valinta.

Vierailija
46/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 173 cm ja ikinä ei ole pituus vaikuttanut naismarkkinoilla mihinkään. Paljon enemmän on vaikuttanut yhteiskunnallinen status, jota naiset ovat pitäneet tärkeänä ja sen takia juttuja on kuihtunut.

Vierailija
47/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 173 cm ja ikinä ei ole pituus vaikuttanut naismarkkinoilla mihinkään. Paljon enemmän on vaikuttanut yhteiskunnallinen status, jota naiset ovat pitäneet tärkeänä ja sen takia juttuja on kuihtunut.

Kyllä ja kyllä näin juuri noin.

Jos on naamaa ja vaikka mainetta, niin tulee mielikuvituksellisia lisäsenttejä.

Kun pituus tulee puheeksi niin vastapuoli ei suostu myöntämään että olen vain se 173cm.

Naamakas mies saa 10cm mielikuvitussenttejä. On aika noloa alkaa selittämään asia todeksi, kun enemmistö selvästi ihannoi 180 senttisiä miehiä. Ole sitten siinä porukassa muka 180cm ja yritä selittää humalaisille naisille että olet oikeasti 173cm.

t. Mies jonka pituutta oli mainostettu 180centtiseksi tyttöporukassa, vaikka olen vain 173cm

Vierailija
48/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian komea lyhyeksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja kyllä näin juuri noin.

Jos on naamaa ja vaikka mainetta, niin tulee mielikuvituksellisia lisäsenttejä.

Kun pituus tulee puheeksi niin vastapuoli ei suostu myöntämään että olen vain se 173cm.

Naamakas mies saa 10cm mielikuvitussenttejä. On aika noloa alkaa selittämään asia todeksi, kun enemmistö selvästi ihannoi 180 senttisiä miehiä. Ole sitten siinä porukassa muka 180cm ja yritä selittää humalaisille naisille että olet oikeasti 173cm.

t. Mies jonka pituutta oli mainostettu 180centtiseksi tyttöporukassa, vaikka olen vain 173cm

Naisille se 170cm on 180cm. Sitten joku 180cm on jo iso parimetrinen koripalloilija.

Naisilla on erilainen hahmotuskyky matemaattisissa aineissa.

Vierailija
49/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Moni nainen on suoraan sanonut jo ekoilla treffeillä, että olen liian lyhyt.

T. 172 cm "pitkä" mies

Yleistän, mutta miksi niin moni nainen ihmettelee tätä ilmiötä, vaikka heille itsellekin miehen pituus on tärkeä? Pitkä nainen haluaa pitkän miehen, mutta se lyhytkin haluaa sen pitkän miehen. Naisena epävarmuuden korjaa parimetrinen mies, mutta miehenä paksu lompakko.

Vierailija
50/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Hitler ollut suunnilleen tuon pituinen.

(Kerrankin pääsin lyömään Hitler-kortin pöytään, jee.)

Vierailija
51/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt muistaa että naisille 172cm on yleisesti liian lyhyt, mutta livenä he luulevat tuon kokoista vähintään 180cm. Tätä on vaikea ymmärtää, mutta näin se vaan on.

Vierailija
52/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ihan hyvä pituus. Kaikki ei pidä pitkistä miehistä tai pidä pituutta tärkeimpänä ominaisuutena.

Asia on fine muuten, mutta prosentit ei ole puolella tässä asiassa. Kaikki tässä tapauksessa on ehkä 5-10% meidän väestöstä, eli 90-95 prosentille sillä on väliä. Itsestäänselvyys, niinkuin kysyisi: onko miehen tai naisen ulkonäöllä väliä.

Vierailija
53/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyä? Moni mies nim.om. haluaa lyhyen naisen :o

Vierailija
54/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyyden määritelmä on sopimuskysymys. Helsingin yliopiston kansanterveystieteen laitoksen elinolotutkimuksessa raja naisilla on 157 cm ja miehillä 170 cm.

Muuta kysyttävää?

Vierailija
55/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koripalloilijaksi on lyhyt, mutta esim elämänkumppaniksi aivan sopivan pituinen. Mukava pussaillakin ilman että joutuu itse varvistelemaan/mies kumartelemaan.

Vierailija
56/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön kysymys. Ei ole liian lyhyt, vaan juuri sopiva. Kiva halailla näin 162 cm pitkänä. Pidemmistä en tykkää.

Vierailija
57/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä vikaa heissä sitten on? ...Nyt tuli rimanalitus...vai tyytyä!!!

Vierailija
58/61 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/61 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voidaanko vai ei?

Vierailija
60/61 |