Onko 172 cm mies lyhyt?
Kommentit (61)
On liian lyhyt. 180cm on täydellinen pituus.
Suominaisille ei kelpaa.
Japanilaiset naiset ihannoi.
Riippuu siis naisesta.
Jonkin verran lyhyt, mutta haittaako se? Ei pituus miestä tee.
Kyllä. Juuri siksi vaihdoin 172-senttiseni nuorempaan 182-senttiseen.
On lyhyt, mutta mitä sitten.
Mulle miehen pituus on melko sivuseikka, jos se vain on hyvä tyyppi.
(Mun mies on varmaan just 172, tai ehkä jopa vähän lyhyempikin.
Itse olen 168 cm. )
Montako aloitusta meinasit asiasta tehdä/olet jo tehnyt?
Miehellä ja naiselle se raja on 170 cm eli alle ton mies on pätkä, mutta nainen sopivan puolella.
Onko tätä pakko jankata koko ajan? Kannattaa mennä johonkin terapiaan, jos kyseinen pituus noin häiritsee.
Aina voit käyttää 10 cm piilokorkoja. Muista myös synteettinen perce kuten Tom Cruisella.
HAH! Minä olen 161,5 cm pitkä ja olen vapaaehtoisesti sinkku, kun en jaksa naisten pinnallisuutta tässä maassa. -nuori mies
Itse olen hulluna ennemmin lyhyempiin kuin pidempiin miehiin, pidän osasyynä teininä kokemaani suurta ihastustani Fullmetal Alchemist sarjan Edward Elriciin. :D Minusta 172 ei ole lyhyt vaan keskimittainen, oma mieheni on 170cm ja hän on täydellisen pituinen minulle. :3
Ei ole. Ihan hyvä pituus. Kaikki ei pidä pitkistä miehistä tai pidä pituutta tärkeimpänä ominaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hulluna ennemmin lyhyempiin kuin pidempiin miehiin, pidän osasyynä teininä kokemaani suurta ihastustani Fullmetal Alchemist sarjan Edward Elriciin. :D Minusta 172 ei ole lyhyt vaan keskimittainen, oma mieheni on 170cm ja hän on täydellisen pituinen minulle. :3
Pedofiili.
Mulla oli kaksi tuollaista pikku-ukkoa ja kummallakin joku ihmeen lyhyyskompleksi. En jaksanut niiden ininää niin vaihdoin pitkään mieheen, joka ei inise. Hän on 16 vuotta nuorempi kuin toinen exä ja neljä vuotta nuorempi kuin minä. Munakin on isompi kuin kummallakaan exällä ja osaa todellakin rakastella.
N 173 cm
Vierailija kirjoitti:
HAH! Minä olen 161,5 cm pitkä ja olen vapaaehtoisesti sinkku, kun en jaksa naisten pinnallisuutta tässä maassa. -nuori mies
Olet sentään pitempi kuin Levi, vaikka suominaisille et kelpaakkaan.
https://attackontitan.fandom.com/wiki/Levi_Ackerman
Ei ole paitsi, jos itse käyttäydyt sen takia huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Win-win-tilanne.
Kyllä. Moni nainen on suoraan sanonut jo ekoilla treffeillä, että olen liian lyhyt.
T. 172 cm "pitkä" mies