Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 172 cm mies lyhyt?

Vierailija
15.03.2023 |

Voidaanko tuon pituista miestä pitää lyhyenä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumies-kategoriaa.

Vierailija
22/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAH! Minä olen 161,5 cm pitkä ja olen vapaaehtoisesti sinkku, kun en jaksa naisten pinnallisuutta tässä maassa. -nuori mies

Harmillista mutta voin 100% varmuudella kertoa että on naisia jotka oikeasti TYKKÄÄ ja SUOSII miehiä jotka ovat alle 170. Itse olen tällainen, en aluksi edes tajunnut tätä preferenssiäni kunnes aloin miettimään kaikkia entisiä kumppaneita, ihastuksia ja yhden yön juttuja ja huomasin kaavan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manlets never learn

Vierailija
24/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Minä olen 161,5 cm pitkä ja olen vapaaehtoisesti sinkku, kun en jaksa naisten pinnallisuutta tässä maassa. -nuori mies

Harmillista mutta voin 100% varmuudella kertoa että on naisia jotka oikeasti TYKKÄÄ ja SUOSII miehiä jotka ovat alle 170. Itse olen tällainen, en aluksi edes tajunnut tätä preferenssiäni kunnes aloin miettimään kaikkia entisiä kumppaneita, ihastuksia ja yhden yön juttuja ja huomasin kaavan. :D

Lyhytkasvuisuus-fetissi. Joo, kuriositeettina vois tuollaista pikkumiestä joskus kerran kokeilla. Pelkään vain että on muutenkin minikokoinen.

Vierailija
25/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm ja joo identifioidun lyhyeksi.

Vierailija
26/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 6 jalkaa pitkä mies on lyhyt. Eli 183 cm ja siitä pidemmät eivät ole pikkumiehiä.

Vierailija
27/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alle 183cm ovat pikkumiehiä.

Vierailija
28/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo meinasin kommentoida et vaikka oon 171cm pitkä mies niin ei ole kyllä millään elämän osa-alueella ikinä ollut este onnistumisille ja onnelle. Naisiakin on riittänyt, pituutta voi kompensoida muilla avuilla.

Vierailija
29/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamies larppaa naista. :)

Vierailija
30/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, että miten määritellään lyhyt. Kuvainnollisesti, jos 3300€/kk tienaava on keskituloinen, niin onko 2700€/kk tienaava köyhä?

Vierailija
31/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, että miten määritellään lyhyt. Kuvainnollisesti, jos 3300€/kk tienaava on keskituloinen, niin onko 2700€/kk tienaava köyhä?

Nuohan ovat molemmat köyhiä.

Vierailija
32/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on keskimääräistä miestä lyhyempi, mutta ei kyllä esim katukuvassa varmasti pistä millään tavoin silmään. Siksi en käyttäisi sanaa lyhyt. Käytän jotain korostettua termiä silloin, kun se aidosti kiinnittää huomiota.

Vierailija
33/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 17,2 cm lyhyt. Oikea nysä :(

Vierailija
34/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyhyt.

Vierailija
35/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

183cm poikani on tappi, kun on jäänyt niin lyhyeksi, mitä siis luulet! Mutta tärkeämpää onkin mies muuten, pituudella ei ole väliä, mutta jos tuota kyselet, niin olet liian lyhyt. 

Vierailija
36/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alle 183cm ovat pikkumiehiä.

On se pitkäkin mies naurettava näky, jos hartialeveys on kuin kaksi hernekeppiä vastakkain.

Vierailija
37/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton nysä. Ihan niin kuin niinä kymmeninä kertoina, jo,loin olet tätä jankannut. Lopeta jo, et sä siitä yhtään pidemmäksi muutu.

Vierailija
38/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lyhyt, hieman tilannetta pelastaa se että on tuuheat hiukset ja ne laittaa sopivalla tavalla pystyyn niin näyttää paremmalle. Esimerkiksi lyhyemmät lähi-idästä tulleet miehet ovat tosi tyylikkäitä koska paksut ja puhtaat hiukset.

Vierailija
39/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaisille ei kelpaa.

Japanilaiset naiset ihannoi.

Riippuu siis naisesta.

Olen japanilaisen pituinen kantasuomalainen nainen. Ei taida kelvata, koska pitäisi olla pikkutytön näköinen suomalaisille pervoille.

Mitä ihmeen komplekseja löytyy teiltä naisilta omasta pituudesta? Luulin ensin että tämä pituus asia on joidenkin miesten itsetunto-ongelma, mutta ei näköjään.

Minä en ihan oikeasti tiedä enkä tunne yhtään miestä jolle naisen pituus on ollut ongelma. En yhtään.

Ihmettelee 173 cm mies jolla on 178 cm vaimo. Eikä ne mitat ole tähän päivään mennessä aiheuttanut meille mitään ongelmaa, ei kummallekaan. Kumpikin koetaan itsemme täysin normaaleiksi, ei miksikään ufo pariskunnaksi.

Vierailija
40/61 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella tai ulkonäöllä ei ole mitään väliä, jos ei etsi parisuhdetta. Nykyajan nettideittailu on

hyvännäköisten hommaa ja siellä on miehiä 95% käyttäjäkunnasta. Ei kukaan vanhempi halua lapsistaan lyhyitä, vaikka sitä ihan nuin ajattelisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme