Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiipuuko liikuntaharrastuksesi talvella?

Vierailija
15.03.2023 |

Mun aktiivinen elämä on taas rajoittunut sisätiloihin. Käyn salilla (vähän epäsäännöllisesti) ja ryhmätunnilla kerran viikossa.

Muuten esim hölkkä ja nykyisin kävelykin on jäissä, ulos meno ei vaan nappaa, ei sit yhtään. Mä en jaksa enää talvea ja kylmyyttä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran. Kävelen talvisinkin monta kertaa viikossa lenkin, mutta pyöräilen vain kesällä ja talvella tulee käveltyä ehkä vähemmän, kun on usein pimeää ja liukasta tai loskaa. Sisäliikuntaa harrastan ihan satunnaisesti.

Vierailija
22/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varuste ja pukeutumiskysymys. Ei säät haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, talvisin käyn vain pakosti pihalla ja senkin mahdollisimman nopeasti. Syy: villavaatteet! Ne kutittavat niin p**keleesti! Ihan sama käytänkö baby alpakan villaa, merinovillaa tai muuta villaa, niin aina kutittavat että tulen hulluksi.

Oletko kuullut fleecestä? Ei kai se kutita?

En halua käyttää mikromuovivaatteita! Kiitos vaan. Ja en tykkää sähköisistä vaatteista. Sen takia suosikki vaatteeni on puuvilla. Ei mikromuovia, ei sähköisty ei kutita!

Sama.

Eli kieltäydyt käyttämästä säänmukaisia vaatteita ja siksi et voi ulkoilla. Huoh... 

Missä vaiheessa kirjoitin, että en ulkoile? Minä ulkoilen joka päivä 2-5 tuntia, mutta lämpimillä säillä olen melkein koko ajan pihalla. En voi sille mitään että villa vaatteet kutittavat ja ärsyttävät ihoani niin paljon että tulen hulluksi! Ja minä sentään välitän ympäristöstä ja tulevaisuudesta, että en halua maapallolle täyteen muovia ja mikromuovia, ja mikromuovista on h*lvetin paljon asioita mitä ne tuhoavat ja vaikuttavat negatiivisesti. Pitäisikö sinun lukea ja katsoa dokumetteja enemmän?

Sama.

"Joo, talvisin käyn vain pakosti pihalla ja senkin mahdollisimman nopeasti."

Sitten, jos vastaat toiselle ihmiselle esitettyyn suoraan kysymykseen, niin kannattaa kertoa olevansa eri, tai keskustelu käy aika hankalaksi...

Vierailija
24/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talvisin kyllä väsyneempi, joten käy keskimäärin 3 kertaa viikossa salilla. Kevään, kesän ja syksyn aikana käyn 4-6 kertaa viikossa.

Vierailija
25/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet haittaavat itseä enemmän.

Vierailija
26/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiipuu. Mun koko elämä hiipuu talveksi. Vietän aikaa enimmäkseen sängyssä peiton alla lämpimässä.

Vierailija
27/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nastat lenkkareissa ja painan menee

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Jos on oikein kaamea myrä ulkona,

on sisätreeni painoilla vuorossa ohjattua netistä

Elin Liikun saman verran ympäri vuoden:

Tulen muuten pöhköksi.

Olen riippuvainen endorfiineistä mitä saa kaupan päälle 😍

Vierailija
28/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jumppaan, teen kehonpainotreeniä sekä joogaan kotona ympäri vuoden, mutta kestävyysliikunta ja lenkkeily kyllä hiipuu talvella.

Ja siis nimenomaan siksi, että kävely/hölkkääminen on kettumaista liukkailla ja muhkuraisilla teillä vaikka kuinka on hyvät nastalenkkarit ja sitten kuitenkaan ei ole mahdollisuutta hiihtämiseen eikä luisteluun kun ei ole kunnolla lunta eikä pakkasta.

Vierailija
29/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Tulen muuten pöhköksi.

Vitsit kun saisikin tuollaisia endorfiineja. Ihan saa sisulla vaan vetää ilman mitään lisäbonuksia tai hyvää oloa.

Vierailija
30/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin muhkuraisiin ja kalteviin jääränneihin ei valitettavasti auta vaikka olisi mitkä varusteet ja vaatteet. 

Ei auta nastatkaan kun nilkka muljahtaa jonkun kuopan takia.

Vierailija
31/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Tulen muuten pöhköksi.

Vitsit kun saisikin tuollaisia endorfiineja. Ihan saa sisulla vaan vetää ilman mitään lisäbonuksia tai hyvää oloa.

Aawwhh 😵 ei kuulllosta hyvälle.

Mitä treenaat? Mitä tykkäät harrastaa?

Tarkoitus ei ole treenata veren Maku suussa vaan tee mistä tykkäät esim kävelylenkki auringossa minkä Mä tein Tänään kun on väsynyt ole: aina EI JAKSA suorittaa.

Vähempikin riittää.

Tsemppiä

Terv endorfiini mamma

Vierailija
32/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Lähinnä kaamosväsymys johtaa siihen, ettei tule lähdettyä niin usein, kun töiden jälkeen kun on pimeää. 

Talvella hiihdän ja luistelen, kesällä juoksen ja pyöräilen. Hankalinta on nämä välivaiheet, kun tiet on vielä liukkaat, mutta ladut alkavat olla huonossa kunnossa. Silloin tulee enemmän sauvakäveltyä/ uitua, mutta ehkä vähän vähemmän. 

Vierailija
33/33 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin muhkuraisiin ja kalteviin jääränneihin ei valitettavasti auta vaikka olisi mitkä varusteet ja vaatteet. 

Ei auta nastatkaan kun nilkka muljahtaa jonkun kuopan takia.

Ne nilkat vahvistuvat, kun niitä käyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme