Naiset, ajatteko käsikarvanne?
Itsellä vaaleat käsikarvat enkä ole niitä koskaan ajellut, mutta aika moni taitaa niitä ajella?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten myöskään tunnu... kokeilen itse vastakarvaan useinkin enkä todellakaan tunne mitään. -ap
Ok, kunhan varoitin. Suu tuntee paremmin kuin sormenpäät.
Kyllähän tuon fiksu nainen tajuaa. Fiksu nainen ei myöskään ajele viiksiään kuin mies!
Pitäisikö viiksien antaa mielestäsi rehottaa, kuin ajalla, jos on sattunut saamaan riesakseen viiksikasvustoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sheivaan kaikki paikat poikaystäväni pyynnöstä. N29
Tässä on nainen, joka hemmottelee miestään eikä ole itsekäs. Hienoa! :)
Ällöttää, kun aikuiset miehet puhuu naisille ku lapsille ja hymiöt vielä perään... luuletko saavas jotain alfapisteitä tosta?
Mitkä ihmeen käsikarvat? Miten kellään naisella voi olla käsikarvat? Itselläni ei ole karvan karvaa. Onko ap joku turkkilainen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle satelee alanuolia? :D N29
Koska vauvapalstan yleinen ja valtaapitävä mielipide näyttää olevan ettei puolison mieliksi saisi tehdä mitään. Ei vaikka viihtyisi paremmin sheivattuna. Karvojen poistaminen on pieni myönnytys verrattuna moneen muuhun myönnytykseen, joita parisuhteessa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen käsikarvat? Miten kellään naisella voi olla käsikarvat? Itselläni ei ole karvan karvaa. Onko ap joku turkkilainen?
Jos sinulla on ihossa ihohuokoset ja karvatupet, niin luultavimmin niistä kasvaa karvaa. Hentoista tai karkeampaa, riippumatta siitä olitpa turkkilainen tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sheivaan kaikki paikat poikaystäväni pyynnöstä. N29
Tässä on nainen, joka hemmottelee miestään eikä ole itsekäs. Hienoa! :)
Ällöttää, kun aikuiset miehet puhuu naisille ku lapsille ja hymiöt vielä perään... luuletko saavas jotain alfapisteitä tosta?
😁😁😁
Mää ajelen kesäisin tai silloin kun tulee pidettyä lyhythihaisia. Käsivarret on kunnolla tummakarvaiset. Oon asiakaspalvelutyössä enkä tykkää siitä jos ihmiset näkee karvakäteni.