Naiset, ajatteko käsikarvanne?
Itsellä vaaleat käsikarvat enkä ole niitä koskaan ajellut, mutta aika moni taitaa niitä ajella?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sheivaan kaikki paikat poikaystäväni pyynnöstä. N29
Tässä on nainen, joka hemmottelee miestään eikä ole itsekäs. Hienoa! :)
Miksi minulle satelee alanuolia? :D N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sheivaan kaikki paikat poikaystäväni pyynnöstä. N29
Tässä on nainen, joka hemmottelee miestään eikä ole itsekäs. Hienoa! :)
Thanx! N29
Kyllä ajelen käsivarsien karvat. Samoin sääret yms. Sinkkuna en muutoin trimmaile, mutta jos olisi säpinää, niin asia olisi toisin.
Kesäisin sheivaan kädet jalkojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ajelen käsivarsien karvat. Samoin sääret yms. Sinkkuna en muutoin trimmaile, mutta jos olisi säpinää, niin asia olisi toisin.
onko sellainen karvanen kolmio se sitten
En todellakaan.
Se on sellaista millin mittaista hyvin hentoa untuvaa, joka kasvaa hyvin harvassa. Ei se edes näy ilman suurennuslasia mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Emme aja.
T. Naiset
pinppejänne, näin eilen jostai ajetun naisen karvatturri pinpin
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Se on sellaista millin mittaista hyvin hentoa untuvaa, joka kasvaa hyvin harvassa. Ei se edes näy ilman suurennuslasia mihinkään.
onko se sitä samaa mitä pinpin kohalla
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin sheivaan kädet jalkojen lisäksi.
ja ehkä myös pinpin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten myöskään tunnu... kokeilen itse vastakarvaan useinkin enkä todellakaan tunne mitään. -ap
Ok, kunhan varoitin. Suu tuntee paremmin kuin sormenpäät.
Kyllähän tuon fiksu nainen tajuaa. Fiksu nainen ei myöskään ajele viiksiään kuin mies!
Epävarmana teininä kyllä, nykyisin en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme aja.
T. Naiset
pinppejänne, näin eilen jostai ajetun naisen karvatturri pinpin
Katti Matikaisen kaRvatuRRin.
Kyllä, olen sheivannut kaikki paikat jalat, kädet, kainalot, alapään yms teinistä asti. Rakastan sitä tunnetta kun oho on täysin sileä ja saa laittaa korteuttavaa rasvaa. Kuorin myös viikoittain ihon.
Mutta kuulun niihin naisiin, joka rakastaa olla täysin posliini. Jokainen tyylillään.<3
Joskin ei haittaa jos mieskin vähän "siistii", joitain paikkoja.. Muttei karvaton tartte miehen olla tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen sheivannut kaikki paikat jalat, kädet, kainalot, alapään yms teinistä asti. Rakastan sitä tunnetta kun iho on täysin sileä ja saa laittaa kosteuttavaa rasvaa. Kuorin myös viikoittain ihon.
Mutta kuulun niihin naisiin, joka rakastaa olla täysin posliini. Jokainen tyylillään.<3
Joskin ei haittaa jos mieskin vähän "siistii", joitain paikkoja.. Muttei karvaton tartte miehen olla tietenkään.
Tuli vähän kirjoitusvirheitä.
terv. Iki-posliini 35.v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen sheivannut kaikki paikat jalat, kädet, kainalot, alapään yms teinistä asti. Rakastan sitä tunnetta kun oho on täysin sileä ja saa laittaa korteuttavaa rasvaa. Kuorin myös viikoittain ihon.
Miten toimii korteuttava rasva?
Mikä se oho on?
Joo, mutta aika harvoin. Tyypillisesti ehkä noin 3 tai 4 kertaa vuodessa. Noi kasvaa jostain syystä niin hitaasti, että menee aina se 3-4kk ku ovat taas täyspitkiä. Sitten ajelen.
Ei oo iso juttu ainakaan tällä tahdilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle satelee alanuolia? :D N29
Alanuolia satelee vain karvaisilta naisilta. Ei miehiltä.
Ok, kunhan varoitin. Suu tuntee paremmin kuin sormenpäät.