Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesamatti Loiri oli ihan tavallinen suomalainen mies, en tajua mitä me ihailemme niin paljon esim hänessä

Vierailija
15.03.2023 |

Minun suvusta löytyy varmaan kymmenen ihan samantyylistä miestä, ihailemmeko me sitä julkisuutta vai sitä itse henkilöä? mikä siinä tekee sen ja miksi hänenlaisiaan ei ole enemmän julkisuudessa? niitä kumminkin on tuhansia hänenlaisiaan persoonia Suomessa.. On jotenkin typerää että aina sillointällöin vain YKSI tämmöinen henkilö nostetaan kansakunnan eteen ja häntä aletaan palvoa kun niitä samoja tyyppejä on niin monta normaali väetössäkin ja kukaan ei palvo heitä

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää, että kaikki tai edes suurin osa ihaili häntä? Minä en ole koskaan välittänyt  koko tyypistä ja myöhemmin rupesin vaihtamaan kanavaa heti kun Loiri vilahti kuvaan

Vierailija
2/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista rumempi. Yäkk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli tosi musikaalinen, hyvä laulaja, ei mikään perusjamppa.

Vierailija
4/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut kyllä ollenkaan tavallinen. Niin monipuolista, monipuolisesti lahjakasta ja moniulotteista miestä ei tule kyllä kovin usein vastaan. Harvinaisuus Vesku oli.

Vierailija
5/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan palvo :D

Vierailija
6/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat muistaa vain vanhan Veskun. Oli nuorena todellakin jotain muuta kuin tavallinen suomimies.

Vierailija
7/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka väittää, että kaikki tai edes suurin osa ihaili häntä? Minä en ole koskaan välittänyt  koko tyypistä ja myöhemmin rupesin vaihtamaan kanavaa heti kun Loiri vilahti kuvaan

Joo, AP, älä yleistä!

Vierailija
8/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat muistaa vain vanhan Veskun. Oli nuorena todellakin jotain muuta kuin tavallinen suomimies.

Todellakin joo...erilainen, paino sanalla erilainen. Hyi silti.

Vierailija
9/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut kyllä ollenkaan tavallinen. Niin monipuolista, monipuolisesti lahjakasta ja moniulotteista miestä ei tule kyllä kovin usein vastaan. Harvinaisuus Vesku oli.

Minä olen sitten todella onnekas, kun suvussa, ystäväpiirissä ja ennen kaikkea työyhteisössä on niin useita harvinaisen monilahjakasta , ja vieläpä mukavaa miestä :-)

Vierailija
10/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan Vesku ihan mahtava näyttelijä. Ei oo parempaa Uunoa ku Vesku

Vierailija
11/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ne nyt kyllä ihan tavallinen ollut. Harva meistä tavismiehistä on spermaan liukastunut ja vielä harvempi siitä julkisesti kertonut. Myöskään harva tavismies on päässyt oopperaan laulamaan, pelaamaan jalkapalloa SM-sarjajoukkueessa, tai nyrkkeilemään, ilman aitoja edellytyksiä kyseisiin tehtäviin.

Vierailija
12/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen "laulaminen" ainakin oli hirveän kuuloista, en voi ymmärtää mitä ihmiset siinä kuulivat. Naurava kulkuri tosin aikanaan nauratti, kun sen kuulin radiosta. Uunon roolissa hän oli hyvä.

Vierailija
13/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin ihaillaan WOKE ihmisiä tai Marinia tai Zelenskyä, ei mitään järkeä missään näistä...

Vierailija
14/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut. Ap on luultavasti pelkkä trollli tai jos ei, niin idioootti.

Vierailija
15/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen paskahan se tämäkin oli. Ja narsisti. Lakeijat palvoi, mutta oli niitäkin jotka näki miehen läpi.

Vierailija
16/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu ihailusta ja palvonnasta, jotka on aika lailla eri asioita. Uskon että aika moni ihaili mm. hänen laulamistaan, tai vaikka näyttelemistään esim. Pojat-elokuvassa. Palvojia ei uskoakseni löytynyt paljonkaan.

Itse ihailin häntä pari kertaa livenä nähdessäni ja noin yleisesti muutenkin. Tekihän hän aikamoisen uran verrattuna kehen tahansa suomalaiseen.

Vierailija
17/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan Vesku ihan mahtava näyttelijä. Ei oo parempaa Uunoa ku Vesku

No jos nyt rehellisiä ollaan, niin eihän se kovin monipuolinen näyttelijä ollut. Hirveän voimakkaat maneerit sillä oli, eikä se niistä päässyt koskaan. Esittämänsä hahmot oli pääosin klovneja. 

Tiedän ettei tätä persu-Suomen kanonisoimaa henkilöä saisi arvostella, mutta sanoinpa nyt kuitenkin.

Vierailija
18/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsokaa nyt vaikka youtubesta Nasse-setä ja pulloilla soitto. Ei tätä olisi voinut paremmin tehdä. Jo lapsena naurettiin vedet silmissä.

Vierailija
19/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli tosi musikaalinen, hyvä laulaja, ei mikään perusjamppa.

ja urheilullinen:tennis, biljardi

Vierailija
20/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ihaillut Vesku Loiria. Laulaa rumasti, on ruma (oli tietenkin kun on nyt kuollut), käyttäytyi härskisti, ei osannut näytellä kuin yhdellä tavalla. Ruoti julkisuudessa naisasioitaan. Ei pitänyt huolta lapsistaan. Mitä ihmettä tuossä äijässä oli ihailtavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan