Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netissä sinua kiusannut tyyppi haluaa tavata - ajatuksia?

Vierailija
15.03.2023 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tavata palstan miesvihanäkyväksi-sian.

Onko sinullakin possufetissi?  Nöf nöf, kun tavataan!

Vierailija
22/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tavata häntä, koska en tunne siihen mitään tarvetta. Hän on tällaisen tarpeen jostain saanut päähänsä, mutta se on hänen asiansa. Vaikuttaa siltä, että hänellä on useampi kriisi päällä samanaikaisesti; ilmiselvä mielenterveyden romahtaminen, parisuhdekriisi, ja joistain tempauksista päätellen varmaan viinakin jo vie. Ei minulla ole tarjota apua luonnevikaiselle ongelmakimpulle hänen kriiseissään, varsinkaan kun koko persoona on minulle syvästi vastenmielinen jo ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovi tapaaminen, mutta älä mene paikalle. Pahoittele sitten että unohdit ja sovi uusi tapaaminen, mutta jätä menemättä. Valittele ettet päässyt tulemaan kun jotain yllättävää ilmaantui. Pyydä antamaan vielä yksi mahdollisuus, mutta älä edelleenkään mene. Jatka niin kauan kuin onnistuu ja sen jälkeen ignoraa.

Aika hyvä.

Vierailija
24/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä harvinaisessa tapauksessa että kiusaaja haluaisi oikeasti pahoitella ja korjata tilanteen, niin siihen ei vaadita näkemisen vaatimista vaan kiusaaja pystyy pyytämään anteeksi ja löytämään sanat sydämestä ihan netissä, jos ei ole blokattu, niin pystyy yksityisestikin pahoittelemaan ja sitten myös yleisesti jos on yleisesti tehnyt kiusaamistakin. Jos käytös ei ole muuttunut, on pahoittelu pelkkää jippoilua ja testailua. Tässä puhutaan harvinaisesta tapauksesta, against all odds, jossa kiusaaja olisi kehittynyt ja haluaa oikeasti pahoitella.

Yleinen kuvio on se, että kiusaaja kiusaa ja piirre on luonteessa, muuttuminen on epätodennäköistä.

Uhrin ei kannata lähteä riskeeraamaan. 

Vierailija
25/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaaja lähestyy tavalla tai toisella, hän saa poliisit välittömästi peräänsä. Sen verran matskua kasassa. Psykopaatteja ei halua kannoilleen kukaan. 

Vierailija
26/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä harvinaisessa tapauksessa että kiusaaja haluaisi oikeasti pahoitella ja korjata tilanteen, niin siihen ei vaadita näkemisen vaatimista vaan kiusaaja pystyy pyytämään anteeksi ja löytämään sanat sydämestä ihan netissä, jos ei ole blokattu, niin pystyy yksityisestikin pahoittelemaan ja sitten myös yleisesti jos on yleisesti tehnyt kiusaamistakin. Jos käytös ei ole muuttunut, on pahoittelu pelkkää jippoilua ja testailua. Tässä puhutaan harvinaisesta tapauksesta, against all odds, jossa kiusaaja olisi kehittynyt ja haluaa oikeasti pahoitella.

Yleinen kuvio on se, että kiusaaja kiusaa ja piirre on luonteessa, muuttuminen on epätodennäköistä.

Minä ajattelen myös, että hyväksyn aidon anteeksipyynnön - kunhan se ei ole narsistisesti laadittu tyyliin *olen pahoillani että sinusta _tuntui_ siltä*, vaan ihan rehellinen myöntö omasta paskuudesta ja siitä, että halusi satuttaa ja nautti siitä. Ei tarvitse oikeastaan olla edes pahoillaan, koska aidosti uskon ettei hänen sielunelämällään sellaiseen edes pysty; riittää että myöntää. Sen sijaan en näe oikein mitään syytä tapaamiselle, jo aiemmin häntä inhotti ja ahdisti minun erilaisuuteni ja sairastamiseni, heikkouteni. Niistä hän minua kiusasikin. Luultavasti olen hänen mielestään ulkoisesti aivan yhtä kuvottava, mikäpä sitä muuttaisi.

Vierailija
27/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy siltä miksi se ajattelee sun haluavan tavata

Vierailija
28/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tyyppi yritti jo houkutella ansaan ja hakata. Kuvitteli kaiketi olevansa yhä niin ihana, etten häntä voisi vastustaa. Lisämatskua selkeästi etsi vihasivustoilleen, vaikka muuta esitti. Väkivaltainen, varasteleva ja valehteleva pskahousu, joka olisi pitänyt kiertää kaukaa. 

Vierailija
29/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiusannut tällä palstalla vai jossain muualla?

Vierailija
30/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen myös, että hyväksyn aidon anteeksipyynnön - kunhan se ei ole narsistisesti laadittu tyyliin *olen pahoillani että sinusta _tuntui_ siltä*, vaan ihan rehellinen myöntö omasta paskuudesta ja siitä, että halusi satuttaa ja nautti siitä. Ei tarvitse oikeastaan olla edes pahoillaan, koska aidosti uskon ettei hänen sielunelämällään sellaiseen edes pysty; riittää että myöntää. Sen sijaan en näe oikein mitään syytä tapaamiselle, jo aiemmin häntä inhotti ja ahdisti minun erilaisuuteni ja sairastamiseni, heikkouteni. Niistä hän minua kiusasikin. Luultavasti olen hänen mielestään ulkoisesti aivan yhtä kuvottava, mikäpä sitä muuttaisi.

Minulta löytyy myös historiasta tuon sorttinen tyyppi. Eivät he koskaan oikeasti ole pahoillaan. Mentaliteetti on se, että rapatessa roiskuu. Hänellä oli myös pakkomielle elämässä eteenpäin menemisestä, raukalla. Monella on. Vaan se ei mene niin.

Vierailija
31/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi heräisi ajatus miksi ja sen jälkeen haluanko minä tavata hänet, luultavasti en.

Vierailija
32/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä takia se halusi sut tavata?

Vierailija
33/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minkä takia se halusi sut tavata?

huhuu ap?

Vierailija
34/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on nähty, että pahantekijä alkaa vaatia itselleen anteeksipyyntöä.

Vierailija
35/42 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on mielestään uhri.

Vierailija
36/42 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on mielestään uhri.

Juuri näin. 🤗

Vierailija
37/42 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, ajattelisin. Ja samaan syssyyn tulee ajatus, että miksi edes ajattelisin tapaavani yhtäkään kiusaajaa? Omassa elämässäni on ainakin ihan tarpeeksi täytettä muutoinkin enkä käyttäisi aikaani moiseen ihmiseen. Sama minulle, mitä HÄN siitä ajattelisi.

Vierailija
38/42 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi. Joko olisin blokannut hänet jo ajat sitten netissä tai tehnyt rikosilmoituksen.

Vierailija
39/42 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi tavata kiusaajaansa? Eikö niitä yleensä vältellä? Miksi kiusaaja kuvittelee, että kiusattu haluaisi hänet nähdä?

Vierailija
40/42 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voidaan lähteä, että kiusaajalle ainoa syy nähdä on väkivalta. Kaiken muun voi hoitaa ihan fiksusti etänä netin tai puhelimen avulla.