Kuvailkaa tätihaju!
Mistä tietää, haiseeko itse tädille ja millainen se haju on?
Mummonhajun tiedän, mutta täti on rutkasti nuorempi ja haju eri.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja haisee tänne asti.
Et vastannut kysymykseen. Millainen on tätihaju?
Vai onko tätihaju urbaani legenda? Ap
Väkevä pissi, huono hygienia, kainalohiki jne
Erikoista, luulin, että tähän ketjuun tulisi paljon erilaisia vastauksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt sentään. Ap
Sellainen vanha turkis on usein tätihajuinen.
Ennen vanhaan tädit haisi väkevälle permanenttiaineelle :D
Mä haisen keski-ikäiseltä tädiltä ja olen sellainen
Eli käyn kyllä suihkussa ja saunassa, ei auta. Kun menen kauppaan, niin aina hikoilen vaikka olisi kuinka vähän vaatetta päällä. Haisen voimakkaalta, pistävältä hieltä. Myös päänahka on alkanut hikoilemaan. Hormoneja en saa sairauksien takia.
Vanilja, pulla ainakin mun ihana täti. Ihanaaa.
Olen huomannut, että ilmeisesti säästösyistä ihmiset ovat alkaneet haista enemmän kuin ennen. Haistan lian hajun ihan fiksuistakin ihmisistä ja siihen sekoittuu kuivashampoot ja muut hajusteet, mutta tympeä haju puskee niiden läpi. Lenkkipolullakin haistan jos joku tällainen menee ohi joka skippaa suihkut. Olen erittäin tarkka haistamaan eri asioita ja muistan nuorempana, että jotkut vanhemmat naiset tuoksuivat hyvältä ja jotkut eivät ja uskoisin, että johtui ihan pesemättömyydestä ja myös likaisista, ummehtuneista vaatteista. Eli peseytykää ja peskää myös vaatteitanne niin ei tarvitse miettiä tätihajuja.
Nuorena miehenä tunnistan vain joidenkin tätien käyttämät voimakkaat ja kitkerät parfyymit. En tiedä haisevatko he luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi haisee tältä? Vai sinä itse?
Oma äitini 60 v. tuoksuu raikkaalle ja rakkaalle.
Yöllä jos käy juomassa ja palaa makkariin, siellä on vähän makea haju. Onko se tätihaju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisi haisee tältä? Vai sinä itse?
Oma äitini 60 v. tuoksuu raikkaalle ja rakkaalle.
Miksi harrastat seksiä hänen kanssaan?
Mitä tätihajua pelkäävän tulisi tehdä? Voiko tehdä hajutestin vaatteesta tai lakanoista? Millaista hajua tulisi etsiä?
Entä lähteekö tätihaju suihkussa vai haiseeko sille puhtaanakin?
Ketju ei mielestäni anna vielä tarpeeksi vastauksia.
Tädit ovat yleensä hyvin hajuttomia. Siis todella hajuttomia. Tätä olen itsekin ihmetellyt. Tädit valittavat aina kuumuutta, mutta koskaan en huomaa heidän hikoilevan.
Aloittaja haisee tänne asti.