Naisella joka ei ole yhdyntäkeskeinen, ei normaali mies tee yhtään mitään.
Niin se vaan on valtaosalle vaikka täällä muuta voimaannutaankin. Mies haluaa yhtä naiseen, haluaa naisen joka haluaa miehen sisäänsä. Mies ja nainen yhdistyvät monella eri tasolla.
Penis ja emätin, selvästi ne ovat tätä varten luotukin. Se on, että nainen saa orgasmin pääasiassa eri tavoin on kokonaan eri asia.
En minä ainakaan kelpuuta ollenkaan naista joka haluaa ensisijaisesti orgasmin. Jos minä haluan saavuttaa ensisijaisesti orgasmin niin naista en siihen tarvitse alkuunkaan.
Tämä keskustelun aloitukseksi palstan naisille jotka jankkaavat klitoriksesta ja orkustaan.
Kommentit (54)
Ei se ole siis olennaista, saako nainen orgasmin vai ei, tärkeintä on että saa miehen määräämällä tavalla. Mieshän saa kuitenkin, ja sehän on tärkeintä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee minulle orgasmin... mies antaa minulle orgasmin... v**tu mitä juttua . Jokainen vastaa omasta orgasmistaan itse ja jollei sellaista saa niin turha syyttää kumppania.
No miksi sitten harrastaa seksiä miehen kanssa, jos saman voi hoitaa itsekin?
Eihän siinä ole mitään järkeä. Jos mies ei ole kiinnostunut tuottamaan minulle nautintoa, niin en pidä sellaista miestä sopivana seksikumppanina.
En ole kukaan edellinen viestijä mutta mun mielestä seksi on muutakin kuin orgasmi, josta täällä puhutaan ikään kuin se olisi se ainut syy harrastaa seksiä ja jos ei se aina onnistu niin kumppani on epäonnistunut. Kauhean suorituskeskeistä
Mun mielestä se on myös henkistä ja fyysistä läheisyyttä. Tuntuuhan se fyysisesti hyvältä mutta siinä on myös se puoli että haluaa olla lähellä toista, tuottaa hyvää oloa toiselle ja itselleen, osoittaa rakkautta ja ties mitä muuta tyydyttävää. Ei se AINUT tavoite pitäisi olla se 15 sek. kestävä lihasten supistelu vaikka se hyvältä tuntuu.
Jos harrastaa seksiä siinä mielessä että on pakko saada orgasmi ja että yhdyntä on pilalla jos minulle ei ole "tuotettu" orgasmia on jotenkin kauhean yksioikoinen. Ei seksi ole pilalla vaikka ei saisi tai käyttäisi vaikka omia käsiä aktiivisesti mukana. Ei voi antaa kaikkea vastuuta toiselle osapuolellekaan
N
Minä en taas koskaan osoita seksillä rakkautta vaan se on minulle fyysisen tarpeen tyydyttämistä. Orgasmi on toki vain yksi osa seksin nautintoa, mutta erittäin olennainen itselleni. Läheisyydenkään takia en yhdyntää harrasta, koska läheisyyttä voi harjoittaa myös ilman sitä. Yhdyntää haluan fyysisen tarpeen vuoksi. N30
Ja miksi tätä on näin miinustettu? En minä sille voi mitään, että yhdyntä on minulle fyysinen tarve, eikä liity rakkauteen. Ei minulla syöminenkään liity rakkauteen. N30
Vierailija kirjoitti:
Voi miten seksistinen ja mieslähtökohtainen mielipide! Mies ei tee mitään... mitäs naine tekee vain panevalla miehellä?
No ei yhtään mitään. Nainen joka ei saa seksissä orgasmia ei halua seksiä. Miksi ihmeessä haluaisi?
Mies joka ei osaa rakastella, tyydyttåä naistaan on turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten seksistinen ja mieslähtökohtainen mielipide! Mies ei tee mitään... mitäs naine tekee vain panevalla miehellä?
No ei yhtään mitään. Nainen joka ei saa seksissä orgasmia ei halua seksiä. Miksi ihmeessä haluaisi?
Mies joka ei osaa rakastella, tyydyttåä naistaan on turha.
Minä ainakin tykkään naisista kuin hullu puurosta, eikä silti tarvise jokaiselle naisen jokaisen pusun jälkeen jalkojaan levittää. onhan toki monta syytä, jonka perusteella nainen sanoo: "ei nyt tällä kertaa". meillä ainakin kutsu sänkyyn tulee aina silloin tällöin
Voi että kun löytäisikin naisen joka ei ole yhdyntäkeskeinen. Itse tykkään hyväillä ja nuolla ja tehdä suunnilleen ihan kaikkea muuta, paitsi tunkea pippeliä inessiiviin. Jotenkin se ei tee mulle mitään, ei tunnu juuri miltään ja aikansa kun lykkii niin menee koko vehje ihan tunnottomaksi. Tiedä sitten onko mulla jotain vikaa siellä. Parasta on nautiskella seksistä muin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee minulle orgasmin... mies antaa minulle orgasmin... v**tu mitä juttua . Jokainen vastaa omasta orgasmistaan itse ja jollei sellaista saa niin turha syyttää kumppania.
Eihän siinä ole mitään järkeä. Jos mies ei ole kiinnostunut tuottamaan minulle nautintoa, niin en pidä sellaista miestä sopivana seksikumppanina.
En ole kukaan edellinen viestijä mutta mun mielestä seksi on muutakin kuin orgasmi, josta täällä puhutaan ikään kuin se olisi se ainut syy harrastaa seksiä ja jos ei se aina onnistu niin kumppani on epäonnistunut. Kauhean suorituskeskeistä
Mun mielestä se on myös henkistä ja fyysistä läheisyyttä. Tuntuuhan se fyysisesti hyvältä mutta siinä on myös se puoli että haluaa olla lähellä toista, tuottaa hyvää oloa toiselle ja itselleen, osoittaa rakkautta ja ties mitä muuta tyydyttävää. Ei se AINUT tavoite pitäisi olla se 15 sek. kestävä lihasten supistelu vaikka se hyvältä tuntuu.
Jos harrastaa seksiä siinä mielessä että on pakko saada orgasmi ja että yhdyntä on pilalla jos minulle ei ole "tuotettu" orgasmia on jotenkin kauhean yksioikoinen. Ei seksi ole pilalla vaikka ei saisi tai käyttäisi vaikka omia käsiä aktiivisesti mukana. Ei voi antaa kaikkea vastuuta toiselle osapuolellekaan
N
Minä en taas koskaan osoita seksillä rakkautta vaan se on minulle fyysisen tarpeen tyydyttämistä. Orgasmi on toki vain yksi osa seksin nautintoa, mutta erittäin olennainen itselleni. Läheisyydenkään takia en yhdyntää harrasta, koska läheisyyttä voi harjoittaa myös ilman sitä. Yhdyntää haluan fyysisen tarpeen vuoksi. N30
Ja miksi tätä on näin miinustettu? En minä sille voi mitään, että yhdyntä on minulle fyysinen tarve, eikä liity rakkauteen. Ei minulla syöminenkään liity rakkauteen. N30
Siksi, että on tunnekylmää. En olisi naisen kanssa, joka ei haluaisi juuri minua ja haluaisi minun läheisyyttäni myös seksissä. Tunteiden palo ja himo on tekee seksistä huikean nautinnon. Aivot on tärkein seksuaalinen elin. Mutta ymmärrän, että on ihmisiä, joille merkkaa vain fyysinen puoli ja voivat harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Vastapuoli on vain omaa fyysistä tyydyttämistä varten. Itselle taas on aina merkinnyt eniten naisen tyydyttäminen, oma tyydytys tullut vain tuon seurauksena. Onneksi vaimolla on ollut sama periaate, on aina vastannut minun tyydyttämisestäni. Siten henkinen yhtyminen ollut isommassa roolissa kuin fyysinen. Jos meillä vähenisi seksi, niin eniten kärsisi henkinen puoli siitä, ettei toinen enää halua syvää henkistä yhtymistä ja sitten vasta fyysinen panetus. Mutta en pystyisi elämään ilman, pakottava tarve saada molempia. Samaisesta syystä en ole koskaan käynyt vieraissa, kun henkinen yhteenkuuluvuus ja tunne on puuttunut. Toinen ollut vain tyhjä kaunis kuori.
Naisen tyydyttäminen on aivan helppoa. Jos sen osaa mies...
Vierailija kirjoitti:
En ihan allekirjoita tuota miehenä, jos tavoite on saada naiselle aina orgasmi kun on seksiä. Ei ole helppoa saada vuodesta ja vuosikymmestä toiseen koska naisen seksuaalisuus muuttuu koko ajan. Naisten mielialat vaihtelee tunnetusti ja vaikuttaa suuresti orgasmiherkkyyteen. Samoin jokainen raskaus ja synnytys vaikuttaa naiseen fyysisesti ja varsinkin henkisesti. Tyydyttämiskeinotkin voivat vaihdella, milloin saa tai pitää nuolla, milloin sormettaa milloin molempia. Milloin pitää olla pitkät esileikit, milloin aloittaa yhdynnät melkein heti. Vielä suurempi haaste on saada nainen aina sopivaan mielentilaan orgasmia varten ennen seksiin ryhtymistä. Jos epäonnistuu tässä menee orgasmin tuotto haasteelliseksi.
Mutta toki, jos mies nauttii haasteista kuten minä, niin vaihtelut pitää paremmin mielenkiintoa yllä kun ei aina etukäteen tiedä mikä on päivän sävel. Vaatii mieheltä heittäytymistä, mielikuvitusta ja asennetta tyydyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan allekirjoita tuota miehenä, jos tavoite on saada naiselle aina orgasmi kun on seksiä. Ei ole helppoa saada vuodesta ja vuosikymmestä toiseen koska naisen seksuaalisuus muuttuu koko ajan. Naisten mielialat vaihtelee tunnetusti ja vaikuttaa suuresti orgasmiherkkyyteen. Samoin jokainen raskaus ja synnytys vaikuttaa naiseen fyysisesti ja varsinkin henkisesti. Tyydyttämiskeinotkin voivat vaihdella, milloin saa tai pitää nuolla, milloin sormettaa milloin molempia. Milloin pitää olla pitkät esileikit, milloin aloittaa yhdynnät melkein heti. Vielä suurempi haaste on saada nainen aina sopivaan mielentilaan orgasmia varten ennen seksiin ryhtymistä. Jos epäonnistuu tässä menee orgasmin tuotto haasteelliseksi.
Mutta toki, jos mies nauttii haasteista kuten minä, niin vaihtelut pitää paremmin mielenkiintoa yllä kun ei aina etukäteen tiedä mikä on päivän sävel. Vaatii mieheltä heittäytymistä, mielikuvitusta ja asennetta tyydyttämiseen.
Kiva asenne sinulla, hienoa. Mutta naiset ovat ehkä tuossakin erilaisia eli minä saan todella helposti ja nopeasti, liiankin, kun otetaan mukaan tietyt asiat, joista pidän kuten suihinotto mieheltä (ei minulta siis) tai fetissiini liittyvät asiat. Yhdyntä on nautinnollista, mutta en minä silloin saa, paitsi ehkä anaaliyhdynnässä tietyllä variaatiolla.
Sellainen mies joka ei aseta naiselle tiettyjä vaatimuksia miten hänen tulee saada on hyvä rakastaja. Silloin myös seksielämästä tulee monipuolista, kun molempien yksilöllisiä tarpeita kuunnellaan. Sheimaaminen kuten ap:lla on merkki huonosta rakastajasta ainakin minulle. Ehkä myös siitä, ettei naisia arvosta ylipäätään tai ihmisiä. Meistä jokainen on yksilöllinen ja pyrkimys loukata seksuaalisuuden alueella on anteeksiantamatonta. Ainakin minulle se on goodbye, vaikka kyseessä olisi ihan vain ystävä. Joka loukkaa tuollaisessa asiassa muita, loukkaa myös muissa asioissa.
Haluton nainen ei kyllä olisi minun puoliso. Seksuaalisena ihmisenä haluan seksiä monin tavoin henkisesti ja visuaalisesti. Tunto toki mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Siksi, että on tunnekylmää. En olisi naisen kanssa, joka ei haluaisi juuri minua ja haluaisi minun läheisyyttäni myös seksissä. Tunteiden palo ja himo on tekee seksistä huikean nautinnon. Aivot on tärkein seksuaalinen elin. Mutta ymmärrän, että on ihmisiä, joille merkkaa vain fyysinen puoli ja voivat harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Vastapuoli on vain omaa fyysistä tyydyttämistä varten. Itselle taas on aina merkinnyt eniten naisen tyydyttäminen, oma tyydytys tullut vain tuon seurauksena. Onneksi vaimolla on ollut sama periaate, on aina vastannut minun tyydyttämisestäni. Siten henkinen yhtyminen ollut isommassa roolissa kuin fyysinen. Jos meillä vähenisi seksi, niin eniten kärsisi henkinen puoli siitä, ettei toinen enää halua syvää henkistä yhtymistä ja sitten vasta fyysinen panetus. Mutta en pystyisi elämään ilman, pakottava tarve saada molempia. Samaisesta syystä en ole koskaan käynyt vieraissa, kun henkinen yhteenkuuluvuus ja tunne on puuttunut. Toinen ollut vain tyhjä kaunis kuori.
Ei se ole tunnekylmää vaan vaan erilaista kuin sinun. En minä ole tunnekylmä miestäni kohtaan. En kuitenkaan halua vain häntä seksuaalisesti vaan kaikkia miehiä. Pystyn silti pidättäytymään seksistä muiden kanssa. Ja tottakai hellyyttä ja rakkautta voi osoittaa esim silittelyllä yms. Mutta yhdyntään en ryhdy ilman fyysistä tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Ei se ole tunnekylmää vaan vaan erilaista kuin sinun. En minä ole tunnekylmä miestäni kohtaan. En kuitenkaan halua vain häntä seksuaalisesti vaan kaikkia miehiä. Pystyn silti pidättäytymään seksistä muiden kanssa. Ja tottakai hellyyttä ja rakkautta voi osoittaa esim silittelyllä yms. Mutta yhdyntään en ryhdy ilman fyysistä tarvetta.
Kyllä minäkin himoitsen kaikkia kauniita naisia, mutta seksiä halua vain vaimoni kanssa. Minulle on tärkeää se, että vaimoni haluaa minua ja yhdyntää kanssani. Tärkeää, että meidän tunteet ja fyysinen yhtyy eli sielut yhtyy. Jos hän osoittaisi hellyyttä ja rakkautta vain silittelyllä olisi se lähinnä rienausta. Yhtyminen on itselleni henkisesti jopa tärkeämpää kuin fyysisesti. Rakkauden jaloin muoto. En kaipaa mitään jyystämistä, vaan syvän yhtymisen niin henkisesti kuin fyysisesti. Orgasmit lähtee silloin syvältä sielusta, kun ollaan täydellisesti yhtä. Kun toisen kiiman nousee korkeuksiin nousee toisenkin. Aivoissa taitaa tapahtua ja kuohahtaa enemmän kuin alapäässä. Toki siihen on aina vaikuttanut se, että kun vaimon kiima nousee tarttuu hänen pillunsa tukevasti kalustani kiinni ja osoittaa rakkauttaan. On tehnyt näin alusta lähtien ja silloin minulle tullut helposti voimakas tunnekuohu. Mitään en ole rakastanut niin paljoa kun tuota vaimon pillun rakkauden osoitusta kalulleni. Vaimoni ollut aina huono osoittamaan rakkauttaan puhumalla, muttä hänen kroppansa ja pillunsa ovat osoittaneet sen teoillaan. Siksi jäin nuorena koukkuun, kun en osannut kuvitella tai edes käsittää, että jonkun kroppa voi himoita minua ja kaluani niin paljon. Olen ihan varma, että tuolla on iso syy siihen, miksi vaimo halunnut olla koko iän kanssani.
Yhdyntäkeskeinen on vähän kova sana. Eksä oli yhdyntäkeskeinen nainen, ja minä olisin kaivannut läheisyyttä.
Mutta jos ei yhdyntä yhtään kiinnosta niin on useimpien miesten kanssa vähän vaikeaa. Sellainenkin deittikumppani minulla on ollut.
Jos minä en saisi orgasmia panemalla vaan sen lopuksi käteen vetämällä niin kyllä minä mielummin sen ottaisin kuin pelkkää käsi- tai suuseksiä naiselta. Yhdyntä on minulle ihana "kommunikaatio" ja yhtyminen henkisellä tasolla naiseeni.
Toki et varmaan voi samaistua minuun koska sinulle seksi on vain orgasmi ja sormetus tai kieli pillussa. Minulle seksi ei ole sama kuin orgasmini vaikka joka kerta saankin yhdynnässä. Seksissä haluan yhtyä vaimooni, ei tavoittele orgasmia koska saan sen valitettavasti liiankin helposti.