Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella joka ei ole yhdyntäkeskeinen, ei normaali mies tee yhtään mitään.

Vierailija
15.03.2023 |

Niin se vaan on valtaosalle vaikka täällä muuta voimaannutaankin. Mies haluaa yhtä naiseen, haluaa naisen joka haluaa miehen sisäänsä. Mies ja nainen yhdistyvät monella eri tasolla.
Penis ja emätin, selvästi ne ovat tätä varten luotukin. Se on, että nainen saa orgasmin pääasiassa eri tavoin on kokonaan eri asia.
En minä ainakaan kelpuuta ollenkaan naista joka haluaa ensisijaisesti orgasmin. Jos minä haluan saavuttaa ensisijaisesti orgasmin niin naista en siihen tarvitse alkuunkaan.

Tämä keskustelun aloitukseksi palstan naisille jotka jankkaavat klitoriksesta ja orkustaan.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun paikalla on useitakin naisia nussivia heteromiehiä - älkää kainostelko!

Millaista pillua panette mieluiten - runsasta vulvaa vai viivapillua? - avatkaa referenssinne!

Mihin sä tämmöstä tietoa tarvitset. Runkkumateriaaliksi?

Minua kiinnostaa tietää millaisesta pillusta palstan terveet heteromiehet miehet kiihottuvat; keskustelua aiheesta.

Vierailija
22/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten seksistinen ja mieslähtökohtainen mielipide! Mies ei tee mitään... mitäs naine tekee vain panevalla miehellä?

Aloituksessa en missään sanonut "vain panevalla", opettele lukemaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos lukee "yhdyntäkeskeine, tarkoittanee se, että pääasia on yhdynnässä.

Vierailija
24/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä romanttisen kanssakäynnin ulkopuolella; meille kiitos!

T. se päällepäin tavallinen pariskunta

Vierailija
25/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee minulle orgasmin... mies antaa minulle orgasmin... v**tu mitä juttua . Jokainen vastaa omasta orgasmistaan itse ja jollei sellaista saa niin turha syyttää kumppania.

No miksi sitten harrastaa seksiä miehen kanssa, jos saman voi hoitaa itsekin?

Eihän siinä ole mitään järkeä. Jos mies ei ole kiinnostunut tuottamaan minulle nautintoa, niin en pidä sellaista miestä sopivana seksikumppanina.

En ole kukaan edellinen viestijä mutta mun mielestä seksi on muutakin kuin orgasmi, josta täällä puhutaan ikään kuin se olisi se ainut syy harrastaa seksiä ja jos ei se aina onnistu niin kumppani on epäonnistunut. Kauhean suorituskeskeistä

Mun mielestä se on myös henkistä ja fyysistä läheisyyttä. Tuntuuhan se fyysisesti hyvältä mutta siinä on myös se puoli että haluaa olla lähellä toista, tuottaa hyvää oloa toiselle ja itselleen, osoittaa rakkautta ja ties mitä muuta tyydyttävää. Ei se AINUT tavoite pitäisi olla se 15 sek. kestävä lihasten supistelu vaikka se hyvältä tuntuu.

Jos harrastaa seksiä siinä mielessä että on pakko saada orgasmi ja että yhdyntä on pilalla jos minulle ei ole "tuotettu" orgasmia on jotenkin kauhean yksioikoinen. Ei seksi ole pilalla vaikka ei saisi tai käyttäisi vaikka omia käsiä aktiivisesti mukana. Ei voi antaa kaikkea vastuuta toiselle osapuolellekaan

N

Vierailija
26/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monikohan mies lähtis seksiin tai yhdyntään , ajatuksella, lopetan sitten kun nainen saa, ei mulla niin väliä ole! Voin ehkä saada ensikerralla tai joskus, tai vetää käteen...

Vierailija
27/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja monikohan mies lähtis seksiin tai yhdyntään , ajatuksella, lopetan sitten kun nainen saa, ei mulla niin väliä ole! Voin ehkä saada ensikerralla tai joskus, tai vetää käteen...

Onhan näitä kuule ihmisiä monenlaisia. Jatkuvastihan täälläkin välillä keskusteluketjut hehkuttaa miten kivaa on olla jossain siveysvyössä ja palvella naista ja olla naisen armoilla saako vai ei. Eli varmaan ainakin jotkut tämmöisestä pelistä tykkää!

Ihan kaikki miehetkään ei välttämättä tule helposti yhdynnällä mutta väittäisin että se on miessukupuolen edustajalle paljon helpompaa keskimäärin kuin naisille joka tekee tästä vähän vaikean vertailla. Naisen orgasmi on välillä vähän mysteeri naisille itselleenkin, ainakin vaginan kautta saatavana. Miehet ovat suoraviivaisempia (yleensä, ei aina). On myös naisia jotka eivät saa yhdynnässä mitenkään. Tarkoittaako se että yhdyntä on silloin täysin turhaa toimintaa kaikin puolin naiselle. En jaksa uskoa.

En näe mitään pahaa jos esimerkiksi hieroo itseään seksissä tai seksin jälkeen orgasmiin jos yhdynnässä on vaikea saada. Ei se ole musta käteen vetämistä jos kumppani on siinä mukana tai mitenkään pilalla koko seksi. Jos haluaa orgasmin niin kyllä sen saa ei sitä ilman tarvitse jäädä

Vierailija
28/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? Ei sekään tarkoita, vain panemista.

Vierailija
29/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen olisi orgasmi- ja suuseksikeskeinen niin en minä hänestä välttämättä naista elämääni ottaisi. Voisihan tämä nainen olla yhtä hyvin naisen kanssa, jos kerran yhdyntä miehen ja peniksen kanssa ole se juttu.

Vierailija
30/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan laillista (vaikkakaan ei hyvätapaista tai maskuliinista) julistaa, että joku tietynlainen nainen ei itselle kelpaa, mutta se ei ole ok, että yleistää omat kokemuksensa kaikkiin miehiin. 

Voin rehellisesti sanoa, että en minäkään ikipäivänä kelpuuttaisi ap:n kaltaista miestä kumppanikseni eikä sen sanomiseksi tarvitse leimata ja sheimata ketään. Olen heteronainen ja pidän maskuliinisista miehistä, jollaiseksi en koe ap:n lähestymistapaa (epämiehekästä). Meillä siis on täysin eri käsitys seksistä, seksuaalisuudesta, seksistä puhumisesta, seksikkyydestä, mieheydestä ja naiseudesta.

Eli parempi pysyä vain kaukana niistä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, ja se yleensä toteutuu erityisesti julistamattakin.

Vierailija
31/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen olisi orgasmi- ja suuseksikeskeinen niin en minä hänestä välttämättä naista elämääni ottaisi. Voisihan tämä nainen olla yhtä hyvin naisen kanssa, jos kerran yhdyntä miehen ja peniksen kanssa ole se juttu.

Joo ja sinä voisit yhtähyvin kuin se nainenkin, vetää käteesi sitten. Mikäs pakko on antaa sen miehen naida ja tyydyttää itsensä naiseen, jos ei se mies jälleen kerran, voi tyydyttäänaista ennen yhdyntää tai sen jälkeen, tai vaikka molemmilla kerroilla käsin tai suulla.

Vierailija
32/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, etten yhdyntäkeskeisenä naisena ymmärrä ap:ta alkuunkaan. Tarvitsen ja haluan yhdyntää fyysisesti joka päivä. Joka päivä haluan myös orgasmin. En ymmärrä siis, että jos orgasmi ei tule yhdynnällä, että miksi ihmeessä mies ei yhdynnän lisäksi myös nuolisi minulle orgasmia.

Ap kertoo ettei ensisijaisesti tarvitse orgasmia seksissä. Kokeilepa ap lopettaa seuraavat puoli vuotta yhdyntä aina kesken ennen kuin olet saamassa ja sitten masturboit seksin jälkeen itsellesi orgasmin. Ei oikein ole pointtia. Jos harrastan seksiä miehen kanssa, niin on päivänselvää, että mies tekee minulle joka kerta orgasmin, tavalla tai toisella.

Aivan. Aloituksesta paistaa ensyklopedinen itsekeskeisyys. 

Vierailija
33/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, "en tee mitään naisella joka.." siis käyttöesine, joka hyödytön. Oh yes.

Vierailija
34/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua yhdyntää ja miehen penistä, ei siten myöskään arvosta miestä. Mitä mies saa saa sellaisesta naisesta, ei mitään. Miksi mieskään arvostaisi naista.

Vierailija
35/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti sellainen nainen joka janoaa sitä yhdyntää on kuuma.

Vierailija
36/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee minulle orgasmin... mies antaa minulle orgasmin... v**tu mitä juttua . Jokainen vastaa omasta orgasmistaan itse ja jollei sellaista saa niin turha syyttää kumppania.

No miksi sitten harrastaa seksiä miehen kanssa, jos saman voi hoitaa itsekin?

Eihän siinä ole mitään järkeä. Jos mies ei ole kiinnostunut tuottamaan minulle nautintoa, niin en pidä sellaista miestä sopivana seksikumppanina.

En ole kukaan edellinen viestijä mutta mun mielestä seksi on muutakin kuin orgasmi, josta täällä puhutaan ikään kuin se olisi se ainut syy harrastaa seksiä ja jos ei se aina onnistu niin kumppani on epäonnistunut. Kauhean suorituskeskeistä

Mun mielestä se on myös henkistä ja fyysistä läheisyyttä. Tuntuuhan se fyysisesti hyvältä mutta siinä on myös se puoli että haluaa olla lähellä toista, tuottaa hyvää oloa toiselle ja itselleen, osoittaa rakkautta ja ties mitä muuta tyydyttävää. Ei se AINUT tavoite pitäisi olla se 15 sek. kestävä lihasten supistelu vaikka se hyvältä tuntuu.

Jos harrastaa seksiä siinä mielessä että on pakko saada orgasmi ja että yhdyntä on pilalla jos minulle ei ole "tuotettu" orgasmia on jotenkin kauhean yksioikoinen. Ei seksi ole pilalla vaikka ei saisi tai käyttäisi vaikka omia käsiä aktiivisesti mukana. Ei voi antaa kaikkea vastuuta toiselle osapuolellekaan

N

Minä en taas koskaan osoita seksillä rakkautta vaan se on minulle fyysisen tarpeen tyydyttämistä. Orgasmi on toki vain yksi osa seksin nautintoa, mutta erittäin olennainen itselleni. Läheisyydenkään takia en yhdyntää harrasta, koska läheisyyttä voi harjoittaa myös ilman sitä. Yhdyntää haluan fyysisen tarpeen vuoksi. N30

Vierailija
37/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti sellainen nainen joka janoaa sitä yhdyntää on kuuma.

Janoan yhdyntää, mutta haluan myös joka kerta suuseksiä ja orgasmin.

Vierailija
38/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä menee puurot ja vellit sekaisin. Haluan minäkin yhdyntää joka kerta, vaikken sillä pelkästään saakkaan. Haluan sitä koska se on miehelleni tärkeää, ja muutoinkin. Samoin mieheni haluaa antaa minulle sormetusta, Yhdynnässä tai ilman, ja suukeksiä, joissa saan aina huikeita orgasmeja, sillä MIEHENI nauttii niiden antamisesta paljon. Yleensä antaakin ensin mulle, ja on sitten aivan huippukiimassa kun panee. Se on todelline WIN-WIN, ei se että vain mies saa! Kauheita egoisteja palsta pullollaan.

Vierailija
39/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua yhdyntää ja miehen penistä, ei siten myöskään arvosta miestä. Mitä mies saa saa sellaisesta naisesta, ei mitään. Miksi mieskään arvostaisi naista.

No se on juuri näin. Nainen joka ei halua kokea ja hamuta sitä erilaisuutta joka miehessä on naisen verrattuna, on miehelle täysin arvoton. Kun mies halua yhtyä naisen emättimeen, ilmentää se että mies haluaa etsiä itselleen vastakappaleen jonka kanssa lisääntyä. Mitä mies tekee naiselle joka haluaa ensisijaisesti orgasmin sormesta? Saahan sen naiseltakin tai itseltään.

Ne naiset jotka ällöttelevät miehen sisäänlaukeamista, kannattaa sisäistää että olette monen silmissä täysin arvoton vaimomielessä.

40/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en lähtisi? Joskus saatan olla liian väsynyt olemaan aktiivinen, mutta haluan silti tuottaa nautintoa. Hän on puolisoni, kumppanini, luotettuni, paras ystäväni. Rakkaani. Ei hänkään ajattele pelkästään omaa nautintoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi